Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde frem til i morges at det var mennesker som "kjørte opp" skisporene i skiløyper. Men på nyhetene brukte de en bil som gjorde dette! Blei jo helt satt ut, og gubben holdt på å dø :ler:

Mener du at du trodde noen gikk på ski for å lage sporene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Mener du at du trodde noen gikk på ski for å lage sporene?

Ja. Har aldri tenkt så veldig mye på det, men har alltid tenkt at de som kjører opp sporene er fryktelig flinke. :sjenert:

Har aldri tenkt på at det kunne være enklere måter. Man tenker jo ikke alltid så logisk :ler:

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Ja. Har aldri tenkt så veldig mye på det, men har alltid tenkt at de som kjører opp sporene er fryktelig flinke. :sjenert:

Har aldri tenkt på at det kunne være enklere måter. Man tenker jo ikke alltid så logisk :ler:

Haha, søt du er. ^^

Gjest NozMonster
Skrevet

heeeeheheee, den var morsom boble :ler:

meeeen, skisporene etter bilen er jo "firkantet" jo? :sjenert:

litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men et skispor fra en sånn bil er så anderledes enn en ski :ler:

Gjest SummerJudith
Skrevet

trodde lenge at ordet "gitt" betydde gutt :3

Skrevet

trodde lenge at ordet "gitt" betydde gutt :3

Blir hakket verre når man i 10 år trodde 'senil' var en feilstavelse av 'steril'.
  • Liker 11
Skrevet

Blir hakket verre når man i 10 år trodde 'senil' var en feilstavelse av 'steril'.

..eller "snill".

(Nå er bestemor blitt gammal og snill, jippi!)

• Liker 6
Gjest SummerJudith
Skrevet

den er værre ja XD

Gjest SummerJudith
Skrevet

..eller "snill".

(Nå er bestemor blitt gammal og snill, jippi!)

haha genialt x)

Skrevet

Jeg skjønte rett og slett ikke hvordan andre brukere visste jeg var kvinne og ikke mann. Ikke har jeg nevnt det selv heller, så gikk alltid ut i fra at andre enten gjettet seg frem til det eller at de så åpenbare trekk i mine innlegg som skrek 'feminitet'.

Dette lurte jeg på heilt til i dag morges, når jeg for første gang leste informasjonen oppgitt under profilbildet mitt. :lete:

• Liker 10
Gjest Bobler
Skrevet

heeeeheheee, den var morsom boble :ler:

meeeen, skisporene etter bilen er jo "firkantet" jo? :sjenert:

litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men et skispor fra en sånn bil er så anderledes enn en ski :ler:

Jo, når jeg tenker på det nå i etterkant, så er det jo kjempelogisk!

Men jeg tenkte jo ikke noe over de firkantene før :ler: Det var jo folk som kjørte opp løypene!

(Syntes forøvrig de var fryktelige greie de som sto opp grytidlig lørdag morgen etter et snøfall og lagde skiløype i skogen! Måtte jo ha brukt timesvis :sjenert: )

Skrevet

trodde en laang periode at de sang:

"brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere"

(for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere")

... :)

Skrevet

(for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere")

Bring it on :duskedame:

Skrevet

Men laget til ho hovudpersonen er jo Toros, så dei syng "there must be some Toros in the atmosphere". Og då er jo ikkje terrorists sååå langt unna :gjeiper: :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ok:)

Det er ikke riktig , da jeg spurte min kusine på 6 år , svarte hun - Høna , selfølgelig , den har jo bein!!! HAHA, klart den kom først da!!!! LOL

• Liker 3
Skrevet

Trodde de sang "there must be some trouble with the atmosphere" jeg :fnise:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

trodde det var "brr, its cold in here. there must be something in the atmosphere" her til nå jeg :sjenert:

Skrevet

Det er ikke riktig , da jeg spurte min kusine på 6 år , svarte hun - Høna , selfølgelig , den har jo bein!!! HAHA, klart den kom først da!!!! LOL

Borderline genious den der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...