Mynona Skrevet 16. mars 2012 #1621 Skrevet 16. mars 2012 Jeg trodde frem til i morges at det var mennesker som "kjørte opp" skisporene i skiløyper. Men på nyhetene brukte de en bil som gjorde dette! Blei jo helt satt ut, og gubben holdt på å dø Mener du at du trodde noen gikk på ski for å lage sporene?
Gjest Bobler Skrevet 16. mars 2012 #1622 Skrevet 16. mars 2012 Mener du at du trodde noen gikk på ski for å lage sporene? Ja. Har aldri tenkt så veldig mye på det, men har alltid tenkt at de som kjører opp sporene er fryktelig flinke. Har aldri tenkt på at det kunne være enklere måter. Man tenker jo ikke alltid så logisk 3
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #1624 Skrevet 16. mars 2012 Ja. Har aldri tenkt så veldig mye på det, men har alltid tenkt at de som kjører opp sporene er fryktelig flinke. Har aldri tenkt på at det kunne være enklere måter. Man tenker jo ikke alltid så logisk Haha, søt du er. ^^
Gjest NozMonster Skrevet 17. mars 2012 #1626 Skrevet 17. mars 2012 heeeeheheee, den var morsom boble meeeen, skisporene etter bilen er jo "firkantet" jo? litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men et skispor fra en sånn bil er så anderledes enn en ski
Gjest SummerJudith Skrevet 17. mars 2012 #1627 Skrevet 17. mars 2012 trodde lenge at ordet "gitt" betydde gutt :3
yes2yes Skrevet 17. mars 2012 #1628 Skrevet 17. mars 2012 trodde lenge at ordet "gitt" betydde gutt :3 Blir hakket verre når man i 10 år trodde 'senil' var en feilstavelse av 'steril'. 11
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2012 #1629 Skrevet 17. mars 2012 Blir hakket verre når man i 10 år trodde 'senil' var en feilstavelse av 'steril'. ..eller "snill". (Nå er bestemor blitt gammal og snill, jippi!) 6
Gjest SummerJudith Skrevet 17. mars 2012 #1630 Skrevet 17. mars 2012 Blir hakket verre når man i 10 år trodde 'senil' var en feilstavelse av 'steril'. den er værre ja XD
Gjest SummerJudith Skrevet 17. mars 2012 #1631 Skrevet 17. mars 2012 ..eller "snill". (Nå er bestemor blitt gammal og snill, jippi!) haha genialt x)
yes2yes Skrevet 19. mars 2012 #1632 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skjønte rett og slett ikke hvordan andre brukere visste jeg var kvinne og ikke mann. Ikke har jeg nevnt det selv heller, så gikk alltid ut i fra at andre enten gjettet seg frem til det eller at de så åpenbare trekk i mine innlegg som skrek 'feminitet'. Dette lurte jeg på heilt til i dag morges, når jeg for første gang leste informasjonen oppgitt under profilbildet mitt. 10
Gjest Bobler Skrevet 19. mars 2012 #1633 Skrevet 19. mars 2012 heeeeheheee, den var morsom boble meeeen, skisporene etter bilen er jo "firkantet" jo? litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men et skispor fra en sånn bil er så anderledes enn en ski Jo, når jeg tenker på det nå i etterkant, så er det jo kjempelogisk! Men jeg tenkte jo ikke noe over de firkantene før Det var jo folk som kjørte opp løypene! (Syntes forøvrig de var fryktelige greie de som sto opp grytidlig lørdag morgen etter et snøfall og lagde skiløype i skogen! Måtte jo ha brukt timesvis )
123sport Skrevet 19. mars 2012 #1634 Skrevet 19. mars 2012 trodde en laang periode at de sang: "brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere" (for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere") ...
Mynona Skrevet 19. mars 2012 #1635 Skrevet 19. mars 2012 trodde en laang periode at de sang: "brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere" (for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere") ... Bring it on
Moscato Skrevet 19. mars 2012 #1636 Skrevet 19. mars 2012 trodde en laang periode at de sang: "brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere" (for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere") ... Men laget til ho hovudpersonen er jo Toros, så dei syng "there must be some Toros in the atmosphere". Og då er jo ikkje terrorists sååå langt unna :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1637 Skrevet 20. mars 2012 Haha, ok:) Det er ikke riktig , da jeg spurte min kusine på 6 år , svarte hun - Høna , selfølgelig , den har jo bein!!! HAHA, klart den kom først da!!!! LOL 3
challenger Skrevet 20. mars 2012 #1638 Skrevet 20. mars 2012 trodde en laang periode at de sang: "brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere" (for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere") ... Trodde de sang "there must be some trouble with the atmosphere" jeg 1
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #1639 Skrevet 20. mars 2012 trodde en laang periode at de sang: "brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere" (for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere") ... trodde det var "brr, its cold in here. there must be something in the atmosphere" her til nå jeg
Wombat Skrevet 20. mars 2012 #1640 Skrevet 20. mars 2012 Det er ikke riktig , da jeg spurte min kusine på 6 år , svarte hun - Høna , selfølgelig , den har jo bein!!! HAHA, klart den kom først da!!!! LOL Borderline genious den der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå