yes2yes Skrevet 15. mars 2012 #1601 Skrevet 15. mars 2012 (endret) At ordet "gay" betyr både "homoseksuell" og "glad" på engelsk. Den forvirringen som oppstå når min venn sa "You look so gay today, my dear. Never have I seen you this gay, and I strongly hope for you to always stay just as gay as you are today.", kan ikke beskrives. Aldri har jeg sagt et mer opplagt "Huh?" enn da. Edit: Og at det ikke er så forbanna enkelt å skille mellom meldinger du sender på PM og de du poster på synlig forum. Mang en forvirring der, gitt. Endret 15. mars 2012 av yes2yes 5
Gjest "gjest" Skrevet 15. mars 2012 #1602 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har vært treg med å forstå at det er helt greit å snoke inn på partnerens Fbkonti, e-ost og telefon. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1603 Skrevet 15. mars 2012 At Statoil sto for Stat Olje. Fy fadern jeg er så dom 4
Rusken Skrevet 15. mars 2012 #1604 Skrevet 15. mars 2012 At ordet "gay" betyr både "homoseksuell" og "glad" på engelsk. Den forvirringen som oppstå når min venn sa "You look so gay today, my dear. Never have I seen you this gay, and I strongly hope for you to always stay just as gay as you are today.", kan ikke beskrives. Aldri har jeg sagt et mer opplagt "Huh?" enn da. Edit: Og at det ikke er så forbanna enkelt å skille mellom meldinger du sender på PM og de du poster på synlig forum. Mang en forvirring der, gitt. Oi, er det sant? Det var fullstendig nytt for meg 4
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #1605 Skrevet 15. mars 2012 At ordet "gay" betyr både "homoseksuell" og "glad" på engelsk. Den forvirringen som oppstå når min venn sa "You look so gay today, my dear. Never have I seen you this gay, and I strongly hope for you to always stay just as gay as you are today.", kan ikke beskrives. Aldri har jeg sagt et mer opplagt "Huh?" enn da. Edit: Og at det ikke er så forbanna enkelt å skille mellom meldinger du sender på PM og de du poster på synlig forum. Mang en forvirring der, gitt. Det lærte jeg av Tine Melk. "No milk today, the company was gay" - skjønte ikke hva teksten skulle bety. Men fikk forklaring fra en på jobb.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1606 Skrevet 15. mars 2012 Oi, er det sant? Det var fullstendig nytt for meg Hva trodde du Maria i West Side Story sang om da hun sang "I feel pretty, oh so pretty, I feel pretty and witty and gay"? 4
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #1607 Skrevet 15. mars 2012 Hva trodde du Maria i West Side Story sang om da hun sang "I feel pretty, oh so pretty, I feel pretty and witty and gay"? Jeg har annen tekst der 1
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #1608 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hva mener du? Altså, jeg vet at 69 også er en seksuell stilling, er det det du mener? Hva i teksten gir deg grunnlag for din tolkning, hva det nå enn er? ...et portrett intervju med han selv her forteller han også http://www.p4.no/player/player.aspx?type=clip&id=316646 Endret 15. mars 2012 av NozMonster
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #1609 Skrevet 15. mars 2012 Jeg trodde i lang lang tid at denne smilyen var en BJ.. 24
Kara W Skrevet 15. mars 2012 #1610 Skrevet 15. mars 2012 Jeg skjønte først etter ett års medlemskap her at den lille figuren ved siden av nicket viser om man er pålogget eller ei.. Oj, den har jeg ikke en gang lagt merke til før, og jeg har vært her i ganske mye mer enn et år... Jeg trodde i lang lang tid at denne smilyen var en BJ.. Det tok meg utrolig lang tid å skjønne: Jeg trodde de danset 10
Gjest Chillpill Skrevet 16. mars 2012 #1611 Skrevet 16. mars 2012 ...et portrett intervju med han selv her forteller han også http://www.p4.no/player/player.aspx?type=clip&id=316646 He, he, ok. Men jeg tolker det mer som at det kan ha en dobbeltbetydning. Teksten er jo helt "uskyldig", og partneren hans (Jim Wallens?) sier jo at den handler om sommeren han fylte 17 år. Uansett, jeg har studert litteraturvitenskap og lært at forfatteren ikke nødvendigvis har enerett på å bestemme hva teksten betyr, høhø . Men det var artig!
123sport Skrevet 16. mars 2012 #1612 Skrevet 16. mars 2012 jeg trodde i mange år de sang "who can the dog-song" i stedenfor "who let the dogs out" av baha. så da jeg spilte et musikkspill med noen venner, gikk jeg på en smell da jeg skulle fylle ut sangtittelen der jeg fikk vite to ord: who og dog 2
Gjest Herr Drue Skrevet 16. mars 2012 #1613 Skrevet 16. mars 2012 Jeg trodde det het "olivien" fram til i fjor.
challenger Skrevet 16. mars 2012 #1614 Skrevet 16. mars 2012 Jeg skjønte først etter ett års medlemskap her at den lille figuren ved siden av nicket viser om man er pålogget eller ei.. Har aldri lagt merke til den "figuren" før du sa det nå jeg:p Så når den er grønn er personen pålogget altså?
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #1615 Skrevet 16. mars 2012 Har aldri lagt merke til den "figuren" før du sa det nå jeg:p Så når den er grønn er personen pålogget altså? Har aldri sett den før jeg heller. Og nå oppdaga jeg den lille greia etter nicket. "vis profil"
challenger Skrevet 16. mars 2012 #1616 Skrevet 16. mars 2012 Har aldri sett den før jeg heller. Og nå oppdaga jeg den lille greia etter nicket. "vis profil" Det oppdages stadig nye ting her inne:p
Plastaroma Skrevet 16. mars 2012 #1617 Skrevet 16. mars 2012 Hører negro, jeg. Underneath my skin there's a negro.. Hehe, det samme skrev jeg her i denne tråden i begynnelsen av januar, tror jeg.
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #1618 Skrevet 16. mars 2012 Hehe, det samme skrev jeg her i denne tråden i begynnelsen av januar, tror jeg. Bra jeg ikke er aleine om å høre feil. Hørte sangen for første gang på reklame for klær på tv. Tror det var for Nelly. 1
Gjest Bobler Skrevet 16. mars 2012 #1619 Skrevet 16. mars 2012 Jeg trodde frem til i morges at det var mennesker som "kjørte opp" skisporene i skiløyper. Men på nyhetene brukte de en bil som gjorde dette! Blei jo helt satt ut, og gubben holdt på å dø 9
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2012 #1620 Skrevet 16. mars 2012 Jeg trodde frem til i morges at det var mennesker som "kjørte opp" skisporene i skiløyper. Men på nyhetene brukte de en bil som gjorde dette! Blei jo helt satt ut, og gubben holdt på å dø Den var go! Lo litt av den der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå