Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Hører negro, jeg. :fnise:

Underneath my skin there's a negro..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører negro, jeg. :fnise:

Underneath my skin there's a negro..

Ja, jeg også - selv etter at jeg lærte meg teksten, passer ikke eagle inn :ler:

Skrevet

Haha, det er mange tolkninger av den sangen, meatball er favoritten min foreløpig :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Haha, det er mange tolkninger av den sangen, meatball er favoritten min foreløpig :fnise:

hehe :spise:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

denne har jeg skrevet en gang før i tråden, men det var omtrent helt på starten, og så tror jeg det er veeeldig mange som ikke vet dette, så jeg skriver det igjen;

det er ikke så veldig mange år siden jeg oppdaget at det ikke er sommeren 69 Brian Adams synger om i "summer of 69"

Endret av NozMonster
Gjest hogwash
Skrevet

...

det er ikke så veldig mange år siden jeg oppdaget at det ikke er sommeren 69 Brian Adams synger om i "summer of 69"

:sjokkert:

:flau:

Gjest Huskatta
Skrevet

Artig og lærerik tråd. :)

Jeg bestemte meg tidlig for å ikke gjøre noe ulovlig. Leste jo i avisene at folk ble dømt til livsfarlig fengsel. :sjokkert::eeeh:

Å høre "summer of 69" igjen blir aldri det samme mer. :ler:

• Liker 1
Skrevet

denne har jeg skrevet en gang før i tråden, men det var omtrent helt på starten, og så tror jeg det er veeeldig mange som ikke vet dette, så jeg skriver det igjen;

Joda, han berre opna for at det kunne ha dobbel betydning ;)

• Liker 9
Gjest strykebrett
Skrevet

Altså, Silicon Valley, det heter det fordi det er pop med plastiske operasjoner der, silikon i pupper?

Silicon-valley henspeiler på grunnsotffet silisium som brukes i mikrochipper/semiconductors. Heter silicon på engelsk.

Tetningsmassen som heter silikon på norsk, heter silicone på engelsk. Dette er en samlebetegnelse på mange forskjellige silisium-oksygenforbindelser.

Og det var dagens lille kjemileksjon :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

Joda, han berre opna for at det kunne ha dobbel betydning ;)

:riste:

• Liker 1
Gjest Chillpill
Skrevet (endret)

Hva mener du? Altså, jeg vet at 69 også er en seksuell stilling, er det det du mener? Hva i teksten gir deg grunnlag for din tolkning, hva det nå enn er?

Endret av Chillpill
Skrevet

Ja, jeg også - selv etter at jeg lærte meg teksten, passer ikke eagle inn :ler:

hehe, nei enig.. men negro kan da umulig passe bedre inn i teksten enn eagle? kanskje donkeyboy burde tenkt litt på å fylle inn setningen med noe som er litt mer realistisk enn en ørn/neger :popcorn:

Skrevet

Tok en liten stund før jeg skjønte at uttrykket "smaken er som baken" IKKE betyr at smaken til den andre er helt ræva... :sjenert:

• Liker 21
Skrevet

at bilen Peugot er samme type bil som den som uttales "pyssjå" - jeg trodde det var to forskjellige merker.

• Liker 8
Gjest Applecore
Skrevet

Tok en liten stund før jeg skjønte at uttrykket "smaken er som baken" IKKE betyr at smaken til den andre er helt ræva... :sjenert:

Hahaha, akkurat som lillesøsteren min:

"HÆ?? Mener du at jeg har ræva smak?" :snurt:

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

trodde de sang "underneath my skin there's a meatball" i sangen cityboy av donkeyboy. for dere som er interesserte sier de "underneath my skin there's an eagle" :):popcorn:

Jeg leste et sted om noen som trodde det var "Underneath my skin there's a negro". Den er verre.

Jeg skjønte først etter ett års medlemskap her at den lille figuren ved siden av nicket viser om man er pålogget eller ei.. :sjenert:

Edit: Det var visst ikke bare meg som hadde hørt om negro.. :fnise:

Endret av PinkLeaf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte først etter ett års medlemskap her at den lille figuren ved siden av nicket viser om man er pålogget eller ei.. :sjenert:

Jeg har vært her i tre år og takker for opplysningen :sjenert:

• Liker 19
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg har vært her i tre år og takker for opplysningen :sjenert:

Ditto... :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

at bilen Peugot er samme type bil som den som uttales "pyssjå" - jeg trodde det var to forskjellige merker.

:skratte:

Jeg velger ofte å kalle det "pauge-ut" på trass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...