Wombat Skrevet 18. februar 2012 #1521 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg er ikke enig i den tolkningen av kylling-vitsen. Jeg tror (og ser at google er enig med meg, sådetså!) i at humoren ligger i at den spiller på det uventede og lytterens forventninger til slike spørsmål. Hvis noen gir deg gåten "Hvorfor krysset kyllingen veien?" så prøver du jo å komme opp med et morsomt svar som gjerne er både et ordspill og rimelig fantasifullt - det er jo alltid sånne svar på slike gåter. Så hjernen din tenker opp en million fjåsete, urealistiske og bisarre grunner til at en kylling vil over en vei. Det svaret du garantert ikke tenker på er det korte, ubegrunnede og logiske "for å komme til den andre siden". Endret 18. februar 2012 av Wombat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1522 Del Skrevet 18. februar 2012 Nei, sier du det!? Det er jo akkuratt det jeg sier jeg ikke har skjønt før nå. På meg virket det som om du ikke forstod det var dobbeltbetydning. Ingen grunn til å bli frekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. februar 2012 #1523 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er ikke enig i den tolkningen av kylling-vitsen. Jeg tror (og ser at google er enig med meg, sådetså!) i at humoren ligger i at den spiller på det uventede og lytterens forventninger til slike spørsmål. Hvis noen gir deg gåten "Hvorfor krysset kyllingen veien?" så prøver du jo å komme opp med et morsomt svar som gjerne er både et ordspill og rimelig fantasifullt - det er jo alltid sånne svar på slike gåter. Så hjernen din tenker opp en million fjåsete, urealistiske og bisarre grunner til at en kylling vil over en vei. Det svaret du garantert ikke tenker på er det korte, ubegrunnede og logiske "for å komme til den andre siden". Jeg likte den forklaringen bedre enn selvmordskyllinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 18. februar 2012 #1524 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg likte den forklaringen bedre enn selvmordskyllinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 21. februar 2012 #1525 Del Skrevet 21. februar 2012 Husker jeg var skråsikker på at det het "kliotris" og ikke "klitoris" når jeg var en del yngre, sier enda feil.. Irriterende! Lærte meg også at det het "imitim" isteden for "intim". Skjønner virkelig ikke at jeg aldri har lagt merke til at det står "intimvask" på såpa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 21. februar 2012 #1526 Del Skrevet 21. februar 2012 Fant ut i fjor, ja i FJOR! Jeg er 19 og blir 20, at BH står for bryste holder.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 21. februar 2012 #1527 Del Skrevet 21. februar 2012 Og før sa jeg "ignonere" istedenfor "ignorere." Den feilen ble jeg retta opp i sommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. februar 2012 #1528 Del Skrevet 21. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1529 Del Skrevet 21. februar 2012 Fant ut i fjor, ja i FJOR! Jeg er 19 og blir 20, at BH står for bryste holder.. Strengt tatt står det vel for "brystholder"... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. februar 2012 #1530 Del Skrevet 21. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. Djiizes! Jeg tok den ikke før nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 21. februar 2012 #1531 Del Skrevet 21. februar 2012 Strengt tatt står det vel for "brystholder"... Visst man ignorerer skriveleifen så skjønner du hva jeg mener.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 21. februar 2012 #1532 Del Skrevet 21. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. Omg... -_- *føle seg dum* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 21. februar 2012 #1533 Del Skrevet 21. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. Ding! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1534 Del Skrevet 21. februar 2012 Strengt tatt står det vel for "brystholder"... Egentlig er det vel bystholder? Det er ikke "lov" å si bryster, derfor sier man byste/bysten. Var ihvertfall sånn før da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1535 Del Skrevet 22. februar 2012 Visst man ignorerer skriveleifen så skjønner du hva jeg mener.. Jeg tror bare hun mente å være snill. Hvis du sier til noen at det heter "bryste holder" kommer de helt sikkert til å rette på deg. Brystholder er det riktige ordet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 22. februar 2012 #1536 Del Skrevet 22. februar 2012 At ender som går rundt å tusler og svømmer i dammer, faktisk kan fly! Og at fugler generelt IKKE har knær!!! Var ganske voksen når dette kom frem for øynene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 22. februar 2012 #1537 Del Skrevet 22. februar 2012 At når man "himler" med øynene ser man faktisk opp... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1538 Del Skrevet 22. februar 2012 At når man "himler" med øynene ser man faktisk opp... Å herregud, den tok jeg nå! Er det mulig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. februar 2012 #1539 Del Skrevet 22. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. Hei 1999 Vi kan jo skylde på at engelsk ikke er førstespråket vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1540 Del Skrevet 22. februar 2012 I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. Hæ? Pervoer, haha, jeg trodde det var californication som i califorinsering av folk, at flere skal flytte til california osv.. right, jeg er teit haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå