HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1461 Skrevet 2. februar 2012 Huh? Bare filer neglene fordi jeg (som alltid! :gjeiper: ) har såååååå evig rett! Åja, jeg har så negative assosiasjoner til den smilien :gjeiper: Men nok avsporing fra min side Har fått dagens aha-opplevelse i hvertfall.
Aldrisur Skrevet 2. februar 2012 #1462 Skrevet 2. februar 2012 Tok meg litt tid å finne ut at det finnes folk her på KG som bare er ute etter å være ekle mot andre. En trist oppdagelse. 4 1
Henkelpenkel Skrevet 2. februar 2012 #1463 Skrevet 2. februar 2012 På barneskolen sang vi en sang hvor jeg sang "Herre din jordbær er mat nok for alle"... Det skal visst være "Herre din jord bærer mat nok for alle". 5
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1464 Skrevet 2. februar 2012 Åja, jeg har så negative assosiasjoner til den smilien :gjeiper: Men nok avsporing fra min side Har fått dagens aha-opplevelse i hvertfall. Mente :gjeiper: som glad, humoristisk.
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1465 Skrevet 2. februar 2012 Mente :gjeiper: som glad, humoristisk. Nå må jeg avspore litt igjen (siste gangen, lover) men mente neglefilesmilien :gjeiper: Den her bruker jeg også mye humoristisk og glad.
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1466 Skrevet 2. februar 2012 Nå må jeg avspore litt igjen (siste gangen, lover) men mente neglefilesmilien :gjeiper: Den her bruker jeg også mye humoristisk og glad. Kors på halsen?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 2. februar 2012 #1467 Skrevet 2. februar 2012 Var vel 17 år eller noe før jeg skjønte at det er vanlig å le av andres vitser for å være høflig. :-O Jeg lo ikke av andres vitser om de ikke var noe særlig. :-P Da var følelsen sånn "gjør virkelig folk det der???? hvorfor det?? o.O" da det gik opp for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1468 Skrevet 2. februar 2012 Haha Men break er jo forsåvidt bryte, mens å pause er brake :gjeiper: Break=bryte, pause Brake=brems 3
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1469 Skrevet 2. februar 2012 Break=bryte, pause Brake=brems Jeg retta jo meg selv etter to sekunder, lenge før du skrev denne posten :gjeiper: 2
Fanta Exotic Skrevet 2. februar 2012 #1470 Skrevet 2. februar 2012 At folk flest ikke eier selvironi..
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1471 Skrevet 2. februar 2012 At selv om man selv har distansert seg fra fortiden, betyr ikke det at fortiden har distansert seg fra deg...... 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #1472 Skrevet 2. februar 2012 Var vel 17 år eller noe før jeg skjønte at det er vanlig å le av andres vitser for å være høflig. :-O Jeg lo ikke av andres vitser om de ikke var noe særlig. :-P Da var følelsen sånn "gjør virkelig folk det der???? hvorfor det?? o.O" da det gik opp for meg. de er bare overfladiske folk som gjør det. skjønner ikke vitsen. man må bare se at folk har forskjellig humor
Gjest imli Skrevet 2. februar 2012 #1473 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hugsar du eg var lita, hadde me alltid på P1 heime hjå oss. På laurdagane var det noko som heitte "Nostalgia - perledykk i arkivene". Eg trudde alltid det heite "perledrikk" og lurte på kva i all verda det var for noko fint. Det høyrtes godt ut... Var nesten vaksen før eg forstod greia Endret 2. februar 2012 av imli 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1474 Skrevet 2. februar 2012 Tok en stund før det slo meg at Hytteost og Cottage Cheese er det samme Hahahaha, denne åpenbaringen hadde jeg for to dager siden! Har vel bare aldri tenkt over det før! Da følte jeg meg dum, da.... 2
Gjest Delphina Skrevet 2. februar 2012 #1475 Skrevet 2. februar 2012 Jeg satt og hørte på en sang av Armin van Buuren, og spurte forloveden hvem det var. Jeg sa fornavnet og han svarte "neighbour"... Tok meg tid før jeg skjønte sammenhengen (Buuren ligner på buren som betyr naboer på nederlandsk).
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1476 Skrevet 2. februar 2012 de er bare overfladiske folk som gjør det. skjønner ikke vitsen. man må bare se at folk har forskjellig humor Det er vel heller folk med sosial intelligens som gjør det... 13
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #1477 Skrevet 2. februar 2012 Det er vel heller folk med sosial intelligens som gjør det... vil ikke tro det. da det er veldig lett å se om folk bare gjør det for å gjøre det haha. går ann å smile istedenfor å dra frem en forbanna falsk latter
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #1478 Skrevet 2. februar 2012 Tok meg litt tid å finne ut at det finnes folk her på KG som bare er ute etter å være ekle mot andre. En trist oppdagelse. velkommen etter :gjeiper: mange som har slettet seg på grunn av det 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1480 Skrevet 6. februar 2012 Jeg får stadig mailer fra noreply@.... Først i dag skjønte jeg det! no reply! Jeg har alltid lest det som nårplai 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå