AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1161 Del Skrevet 12. januar 2012 For å sitere Rammmmmstein; viel Oktan und frei von Blei einen Kraftstoff wie Benzin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. januar 2012 #1162 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg var et stykke inn i tenårene før jeg forstå at Sunlight-såpe ikke het sunnlikt som mamma kalte den, men det engelske ordet for sollys. Mamma er født før 2. verdenskrig og tilhører den generasjonen som ikke hadde engelsk på skolen. I likhet med mange husmødre noen tiår tilbake, var såpa et universalprodukt som hørte med i husholdningen. Nå har den i stor grad blitt overtatt av andre produkter. Første gang jeg hørte såpa omtalt med engelsk uttale, var på skolekjøkkenet på ungdomsskolen hvor læreren anbefalte såpa. Da gikk det opp et lys form meg. Selvfølgelig heter såpa "sønlait" som betyr sollys og ikke sunnlikt. Forøvrig var Mamma slettes ikke alene om den uttalen i følge Lilleborgs nettside. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 13. januar 2012 #1163 Del Skrevet 13. januar 2012 Min Mamma er også av den gamle sorten. En gang sendte hun meg på butikken for å kjøpe schæschu-nøtter. Jeg kom hjem med peanøtter, for jeg fant ikke sånne schæschus. Vel hjemme igjen, viste mamma meg den tomme posen med CASHEW nøtter... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 13. januar 2012 #1164 Del Skrevet 13. januar 2012 Først IDAG så jeg at Telenor-logoen også er en "T". Den ble lansert i 2006 eller noe... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1165 Del Skrevet 13. januar 2012 Først IDAG så jeg at Telenor-logoen også er en "T". Den ble lansert i 2006 eller noe... Er den ? Jeg har alltid tenkt at det bare er en litt meningsløs propell... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. januar 2012 #1166 Del Skrevet 13. januar 2012 Først IDAG så jeg at Telenor-logoen også er en "T". Den ble lansert i 2006 eller noe... Der lærte jammen jeg også noe nytt i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1167 Del Skrevet 13. januar 2012 Min Mamma er også av den gamle sorten. En gang sendte hun meg på butikken for å kjøpe schæschu-nøtter. Jeg kom hjem med peanøtter, for jeg fant ikke sånne schæschus. Vel hjemme igjen, viste mamma meg den tomme posen med CASHEW nøtter... Da har du dårlig fantasi, hvis du ikke skjønte at hun mente cashewnøtter! Eller så er du bare ualminnelig vrang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. januar 2012 #1168 Del Skrevet 13. januar 2012 Først IDAG så jeg at Telenor-logoen også er en "T". Den ble lansert i 2006 eller noe... Har aldri tenkt at det der skal forestille en T jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 13. januar 2012 #1169 Del Skrevet 13. januar 2012 *googler telenor* Den blå dingsen? Skal det være en T? Syns jeg måtte bruke ualminnelig mye fantasi for å se det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. januar 2012 #1170 Del Skrevet 13. januar 2012 *stirrer på logoen på nytt* Nei, er fortsatt en teit propell. Om man legger hodet på skakke og myser så kan man vel se en T, men ellers så er det bare en propell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 13. januar 2012 #1171 Del Skrevet 13. januar 2012 Har vært treig med å skjønne at jeg alltid har vært et offer for familiens egoisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aphelion Skrevet 13. januar 2012 #1172 Del Skrevet 13. januar 2012 T?? Det hadde jeg aldri gjettet. Jeg trodde også det var en propell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #1173 Del Skrevet 13. januar 2012 Har vært treig med å skjønne at jeg alltid har vært et offer for familiens egoisme. Uff, ikke omtal deg selv som et offer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 13. januar 2012 #1174 Del Skrevet 13. januar 2012 Uff, ikke omtal deg selv som et offer. Nå vet ikke du så mye om situasjonen min, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aphelion Skrevet 13. januar 2012 #1175 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg er veldig nysgjerrig på hva AB snakket om når hun snakket om fliseklemmere, siden hun ikke snakket om hårspenner... AB, er du her fortsatt? Kan du legge ut et bilde av det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 13. januar 2012 #1176 Del Skrevet 13. januar 2012 ÅH herlighet!!! Da jeg gikk bøssebærer for litt siden, skjønte jeg ikke hvorfor det var så helt sinnsykt mange i samme familie rundt omkring. Gikk rundt å stusset på det lenge, hahahahah. Takk for den oppklaringen! Hehe, husker fra mine yngre dager med med blant annet ringstikk og julebukk at jeg ikke kunne skjønne hvorfor så mange i nabolaget het det samme Late folk som ikke har orket å skrive sitt eget navn på ringeklokkene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomKanin Skrevet 13. januar 2012 #1177 Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke mer enn tre år siden jeg innså at teksten til "Billie Jean" ikkegår slik: "Billie Jean is not my lover, she's just a girl, more than I ever were" Jeg trodde det var fordi Michael Jackson ofte ble mobbet fordi han var litt feminin Moren min sier "tosk" i stedet for "torsk". Er ikke sikker på om det er et dialektord, eller om hun faktisk sier feil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 13. januar 2012 #1178 Del Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke mer enn tre år siden jeg innså at teksten til "Billie Jean" ikkegår slik: "Billie Jean is not my lover, she's just a girl, more than I ever were" Jeg trodde det var fordi Michael Jackson ofte ble mobbet fordi han var litt feminin Moren min sier "tosk" i stedet for "torsk". Er ikke sikker på om det er et dialektord, eller om hun faktisk sier feil.. Der jeg er fra (Trøndelag) sier de som er litt eldre "tosk" til fisken torsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 13. januar 2012 #1179 Del Skrevet 13. januar 2012 Apropos Telenor-T'en: Hvor mange har fått med seg at det står "Moss" inni Petterson-elefantlogoen? Husker da jeg var yngre og mamma begynte å få sansen for Digestive-kjeks. Hun uttalte det "diggess-taiv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 13. januar 2012 #1180 Del Skrevet 13. januar 2012 Trodde frem til nå at det het triologi og ikke trilogi. Omg... Det trodde jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå