Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler

Har ei venninne som i flere år kalte mørbrad for morrabrød. Og hun var dønn seriøs :skratte: Syntes at det var så morsomt at jeg drøyde det litt å fortelle henne det.. :sjenert:

" Tenkte vi kunne spise litt morrabrød til middag jeg! " :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

aldri 2 l`er i aldri :)

Og alltid to l`er i alltid! :)

Og bindestrek ikke apostrof! "Aldri to l-er"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

aldri 2 l`er i aldri :)

Og alltid to l`er i alltid! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Hihi, her retter alle på alle :fnise: Men godt er det, man lærer ikke dersom ingen lærer bort! :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sitt tradisjonelle nyttårsselskap, ikke bursdagsselskap!!? Eller har hun bursdag på nyttårsaften??? De sier da vitterlig Hæppi nju jer miss sophie!

Sketsjen heter opprinnelig "The 90th birthday" - og hovmesteren ønsker henne et godt nytt år som et resultat av for høyt alkoholinntak, ikke fordi det er nyttårsaften. Sånn er det bare.

Eventuelt så heter de Vest- og Øst-Agder fordi det ene er i vest og det andre i øst.. (og nord er opp på kartet)

Det heter ikke Øst-Agder, det heter Aust-Agder. Vi kan da ikke bare lage om på stedsnavn som det passer oss, eller er det helt greit at jeg sier Vestfold og Austfold? :klo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca ett år siden skjønte jeg et Mowgli i Jungelboken var en gutt å ikke en jente.. Tror det hadde noe med at han hadde langt hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde lenge at "å kjenne lusa på gangen" faktisk handlet om en lus...på gangen :sjenert:

Det er maaaange av oss! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg for noen dager siden begynte å tenke på når skuddårsbarn fyller år, måtte jeg virkelig tenke etter for å finne ut at de faktisk defineres som et år eldre også de årene det ikke er en 29 februar..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ca en uke siden forsto jeg at en kunne ha Wordfeud på android telefon også.. Alltid trodd at man måtte ha iphone for å spille det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

For ca en uke siden forsto jeg at en kunne ha Wordfeud på android telefon også.. Alltid trodd at man måtte ha iphone for å spille det.

I challenge you: perseren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...