Cata Skrevet 6. januar 2012 #1021 Del Skrevet 6. januar 2012 Nå begynner han å få plass til farlig mye under huden sin, synes jeg? En ørn, en emo, en nymfo, og halvparten av varekatalogen på Clas Ohlsson? Er fyren egentlig en syngende Shar-Pei? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2012 #1022 Del Skrevet 6. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1023 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er også dritdårlig på geografi og alt som har med det å gjøre. Lærte meg fylkene nylig, ved hjelp av en test på internett, fungerte faktisk veldig bra! Fant ikke akkurat den testen jeg brukte men her er en annen du kan prøve. Blander alltid Buskerud og Oppland, så fikk feil på Buskerud for det kom først... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1024 Del Skrevet 6. januar 2012 Første gang jeg så ordet ONS, som betyr one night stand, trodde jeg at det egentlig var en forkortelse for onsdag. Så skjønte jeg at det hadde med sex å gjøre, og jeg trodde ONSdag var sex hver onsdag, og skjønte ikke hvorfor folk ikke kunne pule hele uka. Og da var jeg 18 Forstår du hvor jeg slet de første årene jeg hadde flytta hit og mange sa de skulle på ONS? De skulle altså hit: http://www.ons.no/ Jeg trodde de var åpne og frie sjeler, litt sånn hippieaktige, som skulle på "puledate" eller får besøk av en FF... Heldigvis sa jeg ingenting. Var litt flaut da jeg oppdaget hva "ONS" var i denne sammenheng. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1025 Del Skrevet 6. januar 2012 Vet ikke. Kanskje han mener hennes nye år? Neeeei, rull inn'a! Det er et nyttårsselskap!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1026 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg trodde at ved siden av amerika lå et helt likt landområde som het usa. viste ikke at usa var i amerika haha Jeg ser mye av dette. USA er faktisk bare en del av Amerika. Amerika er Sør-Amerika OG Nord-Amerika. I Sør-Amerika ligger det mange land (Brasil, Bolivia, Mexico, Cuba osv. osv.). I Nord-Amerika ligge United States of America (USA) og Canada. AMERIKA ER IKKE DET SAMME SOM USA!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1027 Del Skrevet 6. januar 2012 Også lærte man noe nytt i dag også... Trodde du man satt og knasket en form for kaffebønner når man spiste Moccabønner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2012 #1028 Del Skrevet 6. januar 2012 Blander alltid Buskerud og Oppland, så fikk feil på Buskerud for det kom først... Jeg greier aldri å huske hva som ligger hvor av Aust-Agder og Vest-Agder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. januar 2012 #1029 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg greier aldri å huske hva som ligger hvor av Aust-Agder og Vest-Agder! Jeg er kartoman (elsker kart), men har også problemer med disse to fylkene. Jeg har de siste årene funnet ut at Kristiansand ligger nesten akkurat på grensen, bare litt inn i Vest-Agder, og da synes jeg det er lettere å plassere ting i forhold. Mandal, som nesten ligger på sydspissen ligger altså også i Vest-Agder for grensen går litt høyere opp på østkysten. Ellers vil jeg på det sterkeste anbefale FINN-kartet. De har mange forskjellige søkemåter, inkludert å søke via kartet på ting en vil kjøpe om en vil kjøpe det fra sin egen by, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 6. januar 2012 #1030 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi har litt dårlig råd hjemme og jeg og en venninne skulle lage middag, fiskeboller i hvit saus. Hun insisterte på at vi skulle kjøpe bacon men jeg ble litt fortvila for jeg måtte jo forklare at jeg har ikke råd til det. Hun så bare ut som et spørsmålstegn imens jeg sa at vi kunne kjøpe det en annen gang. Vi har det som en tradisjon å spise og lage fiskeboller en gang i måneden og etter omtrent ett år med utsettelser av bacon tar hun med en pakke når vi er på butikken og sier at hun betaler. Jeg ble så overasket over at det kosta typ 30 kr! jeg har alltid trodd det kosta 3-400 som det står på prislappen.... jeg er 18 år, elsker bacon men har ALDRI turt og spørre om det hjemme fordi det er så dyrt. Har vi hatt bacon har jeg også aldri spist mer enn en skive for har trodd det var skikkelig luksus 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 6. januar 2012 #1031 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er kartoman (elsker kart), men har også problemer med disse to fylkene. Jeg har de siste årene funnet ut at Kristiansand ligger nesten akkurat på grensen, bare litt inn i Vest-Agder, og da synes jeg det er lettere å plassere ting i forhold. Mandal, som nesten ligger på sydspissen ligger altså også i Vest-Agder for grensen går litt høyere opp på østkysten. Ellers vil jeg på det sterkeste anbefale FINN-kartet. De har mange forskjellige søkemåter, inkludert å søke via kartet på ting en vil kjøpe om en vil kjøpe det fra sin egen by, f.eks. Austagder = østagder og vestagder=vestager da? ligger det ikke i navnet? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. januar 2012 #1032 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi har litt dårlig råd hjemme og jeg og en venninne skulle lage middag, fiskeboller i hvit saus. Hun insisterte på at vi skulle kjøpe bacon men jeg ble litt fortvila for jeg måtte jo forklare at jeg har ikke råd til det. Hun så bare ut som et spørsmålstegn imens jeg sa at vi kunne kjøpe det en annen gang. Vi har det som en tradisjon å spise og lage fiskeboller en gang i måneden og etter omtrent ett år med utsettelser av bacon tar hun med en pakke når vi er på butikken og sier at hun betaler. Jeg ble så overasket over at det kosta typ 30 kr! jeg har alltid trodd det kosta 3-400 som det står på prislappen.... jeg er 18 år, elsker bacon men har ALDRI turt og spørre om det hjemme fordi det er så dyrt. Har vi hatt bacon har jeg også aldri spist mer enn en skive for har trodd det var skikkelig luksus Nå er det bare å fråtse i bacon fremover! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2012 #1033 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er kartoman (elsker kart), men har også problemer med disse to fylkene. Jeg har de siste årene funnet ut at Kristiansand ligger nesten akkurat på grensen, bare litt inn i Vest-Agder, og da synes jeg det er lettere å plassere ting i forhold. Mandal, som nesten ligger på sydspissen ligger altså også i Vest-Agder for grensen går litt høyere opp på østkysten.Ellers vil jeg på det sterkeste anbefale FINN-kartet. De har mange forskjellige søkemåter, inkludert å søke via kartet på ting en vil kjøpe om en vil kjøpe det fra sin egen by, f.eks. Takk for tips, skal prøve Finn.no-kartet! Austagder = østagder og vestagder=vestager da? ligger det ikke i navnet? Men altså, det ene ligger lengst sør i landet og det andre mot øst, jeg ser ikke logikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2012 #1034 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg greier aldri å huske hva som ligger hvor av Aust-Agder og Vest-Agder! Vest-Agder ligger til venstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2012 #1035 Del Skrevet 6. januar 2012 Vest-Agder ligger til venstre. Takk! Jeg husker så utrolig mye bedre med en liten huskeregel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 6. januar 2012 #1036 Del Skrevet 6. januar 2012 Eventuelt så heter de Vest- og Øst-Agder fordi det ene er i vest og det andre i øst.. (og nord er opp på kartet) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 6. januar 2012 #1037 Del Skrevet 6. januar 2012 jeg tenker at vest-agder ligger vest og aust-agder ligger til øst! Ganske greit og tenke på egentlig (og dette er da hvordan de ligger i forhold til hverandre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1038 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi har litt dårlig råd hjemme og jeg og en venninne skulle lage middag, fiskeboller i hvit saus. Hun insisterte på at vi skulle kjøpe bacon men jeg ble litt fortvila for jeg måtte jo forklare at jeg har ikke råd til det. Hun så bare ut som et spørsmålstegn imens jeg sa at vi kunne kjøpe det en annen gang. Vi har det som en tradisjon å spise og lage fiskeboller en gang i måneden og etter omtrent ett år med utsettelser av bacon tar hun med en pakke når vi er på butikken og sier at hun betaler. Jeg ble så overasket over at det kosta typ 30 kr! jeg har alltid trodd det kosta 3-400 som det står på prislappen.... jeg er 18 år, elsker bacon men har ALDRI turt og spørre om det hjemme fordi det er så dyrt. Har vi hatt bacon har jeg også aldri spist mer enn en skive for har trodd det var skikkelig luksus Koster vel litt over 100 kr for kiloet, så regner man i kilopris så er det ikke såååå billig. Sammenlignet med pølser som koster 30-40 kr. pr. kilo. Men hvor mye bacon spiser man, liksom? Der ligger forskjellen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1039 Del Skrevet 6. januar 2012 Samme med Vestfold og Østfold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 6. januar 2012 #1040 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg trodde Nasse Nøff var ei jente til jeg var 14-15. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå