challenger Skrevet 30. desember 2011 #861 Del Skrevet 30. desember 2011 Si det høyt noen ganger så hører du det nok Har gjort det men får det fortsatt ikke til å høre "logisk" ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #862 Del Skrevet 30. desember 2011 Har gjort det men får det fortsatt ikke til å høre "logisk" ut?! Si det i ett ord veldig sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 30. desember 2011 #863 Del Skrevet 30. desember 2011 Hahahahha, jeg satt og tenkte "hvaaa?" så jeg sa Alpha Kenny Body for meg selv noen ganger her. Plutselig ser min bror på meg og spør "hva slags hore har du blitt da?". Jeg innser at det høres jo ut som jeg sier I'll fuck anybody hahahahhaha Åh er det sånn å forstå ja! Herregud så teit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 30. desember 2011 #864 Del Skrevet 30. desember 2011 Har gjort det men får det fortsatt ikke til å høre "logisk" ut?! Den er forklart noen få hakk opp ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. desember 2011 #865 Del Skrevet 30. desember 2011 Har gjort det men får det fortsatt ikke til å høre "logisk" ut?! Jeg har skjønt hva det skal høres ut som, men jeg er såpass treg at jeg ikke skjønner poenget med den... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. desember 2011 #866 Del Skrevet 30. desember 2011 Moralen er at Fauske ligger i Nordland, and I'll fausk anybody! You've must have been there... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2011 #867 Del Skrevet 30. desember 2011 Måtte lese forklaringen til Alpha Kenny Body før jeg forstod den... Har noen en oversikt over hva som er østlandet osv? Jeg tror jeg har en viss peiling men greier ikke å se det for meg uten å ha et kart foran meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 30. desember 2011 #868 Del Skrevet 30. desember 2011 Denne underholdt meg noen minutter tidligere i dag, kanskje noen flere vil teste? Hvor godt kjenner du Norge - Quiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. desember 2011 #869 Del Skrevet 31. desember 2011 Denne underholdt meg noen minutter tidligere i dag, kanskje noen flere vil teste? Hvor godt kjenner du Norge - Quiz Jeg kom inn på highscorelista, men lista er tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 31. desember 2011 #870 Del Skrevet 31. desember 2011 Denne underholdt meg noen minutter tidligere i dag, kanskje noen flere vil teste? Hvor godt kjenner du Norge - Quiz Jeg overrasket meg selv VELDIG! Kunne mye mer enn jeg trodde. Sånn ca, iallefall Men jeg ser at jeg vet lite om hvor steder rundt omkring Oslo ligger, som Drammen, Elverum, Kongsvinger. Har ikke noe forhold til de områdene, så det er vel kanskje naturlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 31. desember 2011 #871 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg kom inn på highscorelista, men lista er tom! Samme her - to ganger til og med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 31. desember 2011 #872 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg kom for noen måneder siden på at (den nederste) lappen i alle gensre er på venstre side og det gjør at jeg slippe å se/kjenne etter hvor den øverste lappen er hele tiden. Jeg har en topp/singlet hvor lappen er på høyre side. En dag tok jeg den på meg bak frem på grunn av dette, og oppdaget det ikke før jeg var kommet på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #873 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg kom inn på highscorelista, men lista er tom! Samme her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #874 Del Skrevet 31. desember 2011 Samme her - to ganger til og med.. Hvor mange poeng fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddebs Skrevet 31. desember 2011 #875 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg trodde indre sibir var en varm ørken helt til en kompis sa at man frøys av seg ***** der Turte aldri å spørre noen om hvor det var henn heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #876 Del Skrevet 31. desember 2011 Hysterisk morsom tråd! Da jeg var liten trodde jeg at brusen 7up skulle uttales "sjup". Altså, det var jo et sjutall der... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #877 Del Skrevet 31. desember 2011 Har store problemer med forskjellen på høyre og venstre på norsk. Lærte meg endelig huskeregelen med venstre og vestlandet for noen måneder siden. Men selv det er jo litt vanskelig å koble når det skal gjøres fort! På fransk og engelsk, derimot, har jeg aldri hatt problemer. Den "riktige" hånda er den jeg skriver med (right) på engelsk. På fransk er resonnementet bittelitt lenger og litt mindre logisk: droit (= høyre) er samme ord som de bruker når de sier "rett fram" (tout droit), da kobler jeg sammen "rett fram" og "rett hånd" - altså høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2011 #878 Del Skrevet 31. desember 2011 Denne underholdt meg noen minutter tidligere i dag, kanskje noen flere vil teste? Hvor godt kjenner du Norge - Quiz Eg kom faktisk på "highscorelista", kom til nivået "veldig vanskelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2011 #879 Del Skrevet 31. desember 2011 Måtte lese forklaringen til Alpha Kenny Body før jeg forstod den... Har noen en oversikt over hva som er østlandet osv? Jeg tror jeg har en viss peiling men greier ikke å se det for meg uten å ha et kart foran meg... Austlandet er Oppland, Hedmark, Akershus, Oslo, Østfold, Buskerud, Vestfold og Telemark Altså nesten heile høgre side av Sør-Noreg på kartet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. desember 2011 #880 Del Skrevet 31. desember 2011 Den inndelinga burde virkelig noen gjøre noe med. Jeg klarer aldri tenke på Kragerø som annet enn en sørlandsby, selv om den ligger i Telemark aldri så mye. Og jeg blir gal når folk sier at de skal til Sørlandet, og så skal de egentlig til Kragerø. Er sørlending selv, og Kragerø er IKKE på Sørlandet! Eller når de sier at Stavanger er på Sørlandet. Huffamei! Bortsett fra det er jeg udugelig på geografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå