Munchlax Skrevet 27. desember 2011 #741 Del Skrevet 27. desember 2011 Det var først ifjor i en alder av tjue jeg fant ut at sauen har hale. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 27. desember 2011 #742 Del Skrevet 27. desember 2011 Det var først ifjor i en alder av tjue jeg fant ut at sauen har hale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 27. desember 2011 #743 Del Skrevet 27. desember 2011 Gikk også rundt lenge og trodde at det het eRnergisk, ikke energisk. Syns egentlig det høres bedre ut å si ernergisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. desember 2011 #744 Del Skrevet 27. desember 2011 Det var først ifjor i en alder av tjue jeg fant ut at sauen har hale. Det var nok væren... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 28. desember 2011 #745 Del Skrevet 28. desember 2011 Husker at da jeg var liten, så lurte jeg på hvorfor det ikke fantes "Mammegøyer", når det fantes "Pappegøyer." (vet at det skrives papegøye...) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #746 Del Skrevet 28. desember 2011 Det var nok væren... Det kommer an på rasen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #747 Del Skrevet 28. desember 2011 Husker at da jeg var liten, så lurte jeg på hvorfor det ikke fantes "Mammegøyer", når det fantes "Pappegøyer." (vet at det skrives papegøye...) Trodde du det var noe som het mammesker også? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 28. desember 2011 #748 Del Skrevet 28. desember 2011 Ok, denne er flau (og jeg hadde egentlig fortrengt det)! Men jeg blir minnet på det hver gang jeg henger med noen av vennene mine, som f.eks. i går. Det første jeg kom på når jeg ble minnet på det var at det var jo perfekt materiale for denne tråden (henger litt for mye på kg for tiden kanskje? :gjeiper: ) Og jeg synes også den er så flau at jeg ville da den anonym, men shit au. Jeg tror det var i russetida at en litt bedugget meg og de nevnte vennene satt og diskuterte krig og fred og religion å sånn. Samtalen gled hvertfall inn på Dalai Lama, og jeg fikk mitt livs største sjokk når det gikk opp for meg at dette var en lys levende person og ikke en lama. Jeg må nok ha fått en litt feil oppfatning som liten (mener å huske at jeg så noe barnetv med en dalailamalama en gang) også har jeg rett og slett ikke tenkt så mye mer på saken, så lamaen bare har blitt værende. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 28. desember 2011 #749 Del Skrevet 28. desember 2011 Det gikk først opp for meg ista, etter 6mnd i leiligheten, at folk faktisk ikke tilbringer masse tid i skogen vår hele tiden, men det er garasjen som slår lyden tilbake så det høres slik ut. Har stussa på det flere ganger hvorfor folk gidder å sitte i skogen på samme sted i 4-5 timer fra 21.00 til natta med musikk. Skjønte nå at det mest sansynligvis har vært pga naboen har hatt fest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #750 Del Skrevet 28. desember 2011 Dere vet Aristokattene? Jeg vet jo at ordet er Aristokrat. I mitt hode ble det til Aristokrattene, og jeg fikk helt sjokk når jeg var i butikken før jul og så på filmcoveret. Gikk opp et lys da, i en alder av 24. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 28. desember 2011 #751 Del Skrevet 28. desember 2011 . Samtalen gled hvertfall inn på Dalai Lama, og jeg fikk mitt livs største sjokk når det gikk opp for meg at dette var en lys levende person og ikke en lama. HAHAHHAHHAHHAAHA :skratte: Tror jeg tisser på meg av latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 28. desember 2011 #752 Del Skrevet 28. desember 2011 Husker fra barneskolen at jeg blei superskuffa når vi så på kartet over verden, jeg kunne ikke forstå at det var hele den store verden... Ellers så var det sangen "Bro bro brille, isteden for å synge "fare, fare krigsmann så sang jeg alltid "kari, kari krigsmann:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. desember 2011 #753 Del Skrevet 28. desember 2011 Ellers så var det sangen "Bro bro brille, isteden for å synge "fare, fare krigsmann så sang jeg alltid "kari, kari krigsmann:) Jeg trodde inntil ganske nylig at det var "fare, fare kristmann". Skjønte aldri hva de hadde imot oss kristne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #754 Del Skrevet 28. desember 2011 Da jeg var liten (ca 9-10) trodde jeg R.I.P betydde noe av det samme som "sov godt". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. desember 2011 #755 Del Skrevet 28. desember 2011 Da jeg var liten (ca 9-10) trodde jeg R.I.P betydde noe av det samme som "sov godt". Jammen - det gjør jo egentlig det - hvil i fred. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 28. desember 2011 #756 Del Skrevet 28. desember 2011 Ang Dalai Lama, så snakket jeg nylig med en som trodde at det bare hadde vært en Dalai Lama, og at det var fornavnet og etternavnet på denne personen. Ikke så veldig ille denne kanskje, men jeg har i en evighet trodd at magasinet het US (United States) Weekly, og fant først ut i går at det var Us (oss) Weekly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. desember 2011 #757 Del Skrevet 28. desember 2011 Høyre og venstre.. får det fortsatt ikke til Samboeren min mener jeg bør tattovere H og V på hendene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #758 Del Skrevet 28. desember 2011 Ang Dalai Lama, så snakket jeg nylig med en som trodde at det bare hadde vært en Dalai Lama, og at det var fornavnet og etternavnet på denne personen. Er det ikke kun han gamle mannen i det oransje lakenet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. desember 2011 #759 Del Skrevet 28. desember 2011 Er det ikke kun han gamle mannen i det oransje lakenet? Meget mulig jeg tar feil, men jeg tror Dalai Lama er en slags tittel, og når han som nå er dør kommer det en ny. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. desember 2011 #760 Del Skrevet 28. desember 2011 Høyre og venstre.. får det fortsatt ikke til Samboeren min mener jeg bør tattovere H og V på hendene Lett å huske! Den hånda som former en L når du holder ut pekefinger og tommel er left, altså venstre. (men da må man jo kunne forskjell på left og right på engelsk, så var kanskje ikke et godt tips likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå