Bloodless Skrevet 24. desember 2011 #681 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Jaaa, for jeg har hatt denne diskusjonen med venner ofte og ikke pokker om de gir seg. Hun er ikke blind. Dermed basta. *edit* Dette sier imdb: "A very old woman wants to have dinner with her friends. As they are all dead, the butler has to play the role of every guest." Så det så. Endret 24. desember 2011 av Bloodless 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #682 Del Skrevet 24. desember 2011 Hun er ikke blind! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #683 Del Skrevet 24. desember 2011 Grevinnen Miss Sophie skal feire sin 90 års dag sammen med sine beste venner. Av en eller annen grunn kommer ikke gjestene og hovmesteren James bare later som om alle gjestene er tilstede for den blinde grevinnen.... Utrag herfra. http://www.filmfront.no/review/1786/Lillejulaftenklassikeren%20er%20framdeles%20artig Enhver idiot knn skrive sin egen anmeldelse på den siden der. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #684 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har aldri sett grevinnen og hovmesteren..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. desember 2011 #685 Del Skrevet 24. desember 2011 Damen er ikke blind! Hun feirer fødselsdagen med sine døde venner, og vet godt at de ikke er der ettersom de har vært døde i 25 år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. desember 2011 #686 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har vært litt treg med å forstå at Snekker Andersen ikke er tegnefilm. Har vært overbevist om det hele livet intil for et par år siden når jeg så det igjen. Det er jo bare en mann som leser eventyr, også er det et par illustrasjoner som bytter på i bakgrunnen. Hadde nok god fantasi som barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 24. desember 2011 #687 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har vært litt treg med å forstå at Snekker Andersen ikke er tegnefilm. Har vært overbevist om det hele livet intil for et par år siden når jeg så det igjen. Det er jo bare en mann som leser eventyr, også er det et par illustrasjoner som bytter på i bakgrunnen. Hadde nok god fantasi som barn. Ja, samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #688 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har vært litt treg med å forstå at Snekker Andersen ikke er tegnefilm. Har vært overbevist om det hele livet intil for et par år siden når jeg så det igjen. Det er jo bare en mann som leser eventyr, også er det et par illustrasjoner som bytter på i bakgrunnen. Hadde nok god fantasi som barn. Jeg trodde det var tegnefilm helt til akkurat nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 24. desember 2011 #689 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg var 21 år da jeg skjønte at jeg kunne starte bilen uten å holde inn klutchen dersom giret stod i fri. Utrolig pinlig da jeg begeistret spurte kameraten min hvordan i alle dager han klarte å starte bilen min fra passasjersetet. Herregud at det går an 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 24. desember 2011 #690 Del Skrevet 24. desember 2011 Grevinnen er ikke blind, ikke dement og det er ikke et juleselskap. Det er hennes 90-års dag og alle hun pleide å feire med døde for 25 år siden. Dette er hun fullt klar over, men vil ikke gi slipp og får hovmesteren til å spille dem år etter år. Når de er ferdig stikker de på soverommet og har seg. Same procedure as every year. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 24. desember 2011 #691 Del Skrevet 24. desember 2011 Grevinnen er ikke blind, ikke dement og det er ikke et juleselskap. Det er hennes 90-års dag og alle hun pleide å feire med døde for 25 år siden. Dette er hun fullt klar over, men vil ikke gi slipp og får hovmesteren til å spille dem år etter år. Når de er ferdig stikker de på soverommet og har seg. Same procedure as every year. Det var det jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 24. desember 2011 #692 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg var 21 år da jeg skjønte at jeg kunne starte bilen uten å holde inn klutchen dersom giret stod i fri. Utrolig pinlig da jeg begeistret spurte kameraten min hvordan i alle dager han klarte å starte bilen min fra passasjersetet. Herregud at det går an Det visste jeg ikke! Har riktignok ikke hatt lappen så lenge, men likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 24. desember 2011 #693 Del Skrevet 24. desember 2011 Det visste jeg ikke! Har riktignok ikke hatt lappen så lenge, men likevel.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. desember 2011 #694 Del Skrevet 24. desember 2011 Enhver idiot knn skrive sin egen anmeldelse på den siden der. Men det visste ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 24. desember 2011 #695 Del Skrevet 24. desember 2011 Ash Ketchup var et veldig festlig navn, syntes jeg! Var ikke like festlig da jeg skjønte at han het Ketchum. "Æææsj Ketchup!" Også lo jeg meg skakk i hjæl. Må da være flere som har trodd dette? (Snakker altså om fyren i Pokèmon) Hæææ??? seriøst? Jeg var kjempestor pokemonfan når det kom, og var det sikkert i flere år, men har alltid trodd han het Ash Ketchup.... Før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 24. desember 2011 #696 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg var 21 år da jeg skjønte at jeg kunne starte bilen uten å holde inn klutchen dersom giret stod i fri. Utrolig pinlig da jeg begeistret spurte kameraten min hvordan i alle dager han klarte å starte bilen min fra passasjersetet. Herregud at det går an Det visste ikke jeg heller før jeg leste det du skrev nå! Må ut å prøve! Har jo "bare" kjørt i 3 år.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #697 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg må si jeg er litt overrasket over dere som ikke visste at man ikke trenger clutch for å starte bilen når giret er i fri? Det sier seg selv, det er i fri.. hvordan tror dere bilen går på tomgang når ingen sitter i den feks? Om du tar foten av clutchen i noe gir som helst mens den står i ro, slukner den. Den står på tomgang på fri, dermed kan den også tennes i fri, det er veldig vesentlig i kjøreopplæringen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 24. desember 2011 #698 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg må si jeg er litt overrasket over dere som ikke visste at man ikke trenger clutch for å starte bilen når giret er i fri? Det sier seg selv, det er i fri.. hvordan tror dere bilen går på tomgang når ingen sitter i den feks? Om du tar foten av clutchen i noe gir som helst mens den står i ro, slukner den. Den står på tomgang på fri, dermed kan den også tennes i fri, det er veldig vesentlig i kjøreopplæringen Veit jo at den kan stå i fri å gå på tomgang uten å holde inn clutchen. Men trodde ikke det gikk an å starte den uten å holde inn clutchen. Har jo aldri prøvd det:p Og jeg har aldr lært det under opplæringen:s 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. desember 2011 #699 Del Skrevet 24. desember 2011 Tok meg litt tid før jeg skjønte at søstrene i "Høy på Pæra", Violet, Hyacinth, Daisy og Rose var alle oppkalt etter blomster 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #700 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg vet enda ikke helt hvorfor det heter PINNEkjøtt, enda jeg elsker det. Er det fordi ribbena minner om pinner, eller fordi det skal dampes på pinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå