AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #661 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg har alltid trodd at hun er blind. Det må jo være logsik, hvis ikke hadde hun jo reagert på at vennene hennes ikke er der lenger..? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sota Skrevet 23. desember 2011 #662 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg skjønte ikke før i dag, i en alder av 22, at grevinnen er blind! Jeg var 29... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 23. desember 2011 #663 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg har alltid trodd at hun er blind. Det må jo være logsik, hvis ikke hadde hun jo reagert på at vennene hennes ikke er der lenger..? Wops, det var meg. Kom borti anonym knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 23. desember 2011 #664 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg skjønte ikke før i dag, i en alder av 22, at grevinnen er blind! Haha, det visste ikke jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. desember 2011 #665 Del Skrevet 23. desember 2011 Den som er bak i nakken, kanskje? Det var den eneste jeg kunne komme på og, men den er jo bak i nakken uavhegig om den andre lappen er på venstre eller høyre side.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. desember 2011 #666 Del Skrevet 23. desember 2011 Haha, det visste ikke jeg :gjeiper: Say whaaat???! Da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #667 Del Skrevet 23. desember 2011 I Bergen har vi BOB i stedet for OBOS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 23. desember 2011 #668 Del Skrevet 23. desember 2011 Nå fikk jeg et par a-haopplevelser med kan-skje og flode. Husker da jeg var 18 år og ble gjort oppmerksom på poenget i vitsen om de to tomatene som gikk over en vei. Den ene ble påkjørt, og så sa den andre come on, ketchup! Min store opplevelse gikk ut på at jeg forstod at ketchup også kan tolkes som catch up! Haha, denne tok jeg faktisk ikke før jeg var 30 år!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2011 #669 Del Skrevet 23. desember 2011 jeg har aldri sett ferdig det grevinne og hovmester-greiene, for det takler jeg virkelig ikke, men jeg ble nyskjerrig på om hun er blind eller ikke, og i følge mange steder på google, så er hun blind ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #670 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg hadde et klistermerke det står Sexy på da jeg var mindre, kanskje 10-11 år. Fattet ikke hva dette ordet betydde, så spurte og gravde. Spurte mamma "hva betyr sexy?" og hun svarte litt svevende at det betydde å vise seg litt fram hvis man var forelsket i en i klassen Så spurte jeg min hyperkristne og penslige mormor om det samme Husker ikke reaksjonen, men hun svarte ikke på spørsmålet. Gikk faktisk noen år før jeg forstod betydningen av ordet... Visste heller ikke hva sex var, eller hvordan man laget barn/ble gravid. Trodde man bare ønsket seg det sterkt (spurte Gud liksom) også fikk man baby i magen. Unødvendig å si at jeg var jomfru til jeg var nesten 20? Også spurte jeg mamma hvor babyen kom ut. Litt ved siden av rumpa sa hun. Jeg tenkte "ah, den kommer ut fra hoften altså!". Så ganske lenge for meg at hullet var på hoften, var tross alt ved siden av rumpa bokstavelig talt. Anonym ja.... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #671 Del Skrevet 23. desember 2011 Men hun er da ikke blind, er hund det? Vet flere har nevnt det i det siste, så i dag fulgte jeg ekstra nøye med på henne. Hun følger virkelig med på hva han gjør, hun følger hans bevegelser, og gjør rare miner når han gjør rare ting. Det ser virkelig ikke ut som hun er blind! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #672 Del Skrevet 23. desember 2011 Mange byer har sin egen "obos" så det kan godt hende de har i den byen du bor. I Molde heter de Mobo. Jeg skjønte ikke før i dag, i en alder av 22, at grevinnen er blind! Er ikke det poenget at hun later som vennene er der, og at hun er rimelig sprøyte gal? Vil gjerne ha kilder til dette med at hun er blind. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. desember 2011 #673 Del Skrevet 23. desember 2011 Grevinnen Miss Sophie skal feire sin 90 års dag sammen med sine beste venner. Av en eller annen grunn kommer ikke gjestene og hovmesteren James bare later som om alle gjestene er tilstede for den blinde grevinnen.... Utrag herfra. http://www.filmfront.no/review/1786/Lillejulaftenklassikeren%20er%20framdeles%20artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2011 #674 Del Skrevet 23. desember 2011 Men hun er da ikke blind, er hund det? Vet flere har nevnt det i det siste, så i dag fulgte jeg ekstra nøye med på henne. Hun følger virkelig med på hva han gjør, hun følger hans bevegelser, og gjør rare miner når han gjør rare ting. Det ser virkelig ikke ut som hun er blind! voff voff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. desember 2011 #675 Del Skrevet 23. desember 2011 Så den blinde Miss Sophie tenker ikke over at gjestene ikke snakker i løpet av selskapet, sånn bortsett fra en skål nå og da? Nånei, det er nok heller demens av et slag som feiler den 90-åringen der altså.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. desember 2011 #676 Del Skrevet 23. desember 2011 Tror det er en slags demens eller noe, og at gjestene har vært døde i mange år, men at James hjelper til med å få henne til å gjenoppleve de store selskapene hun pleide å ha . Ellernoe. Pleier ikke å se det lenger, det er da virkelig ikke morsomt lenger? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. desember 2011 #677 Del Skrevet 23. desember 2011 Det var den eneste jeg kunne komme på og, men den er jo bak i nakken uavhegig om den andre lappen er på venstre eller høyre side.... Det er det som er mitt poeng. Den øverste lappen som er i nakken vet jo alle at er bak, men om du sjekker topper og gensre så er den lappen som er nederst ALLTID har på venstre side når du ser plagget bakfra. Jeg har ingen klær med unntak fra regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 23. desember 2011 #678 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Det er det som er mitt poeng. Den øverste lappen som er i nakken vet jo alle at er bak, men om du sjekker topper og gensre så er den lappen som er nederst ALLTID har på venstre side når du ser plagget bakfra. Jeg har ingen klær med unntak fra regelen. Nettopp. Har du tatt på deg genseren rett vei (altså med lapp i nakken), så er den andre lappen på venstre side. Litt ok for oss som gjerne klipper bort den i nakken, eller på topper som er litt utringet bak (da er det ikke like enkelt å kjenne etter om man har lapp bak, siden utringningen gjerne stopper midt mellom skulderbladene der det ikke er så lett å kjenne etter). Uff, jeg er full nå, så jeg må ta forbehold om skrivefeil og andre feil EDIT: forresten så har jeg hatt stillongser der lappene ikke stemmer. Da er de gjerne på utsiden i tillegg til å være på feil side Endret 23. desember 2011 av Moscato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 24. desember 2011 #679 Del Skrevet 24. desember 2011 HERREGUD som det irriterer meg at folk tror grevinnen er blind. Nesten så jeg vurderer å sette himmel og jord i bevegelse for å komme i kontakt med NOEN som har tilknytning til produksjonen av denne (selv om de sikkert er døde, hele gjengen). Hun er da ikke blind! Hun spaserer ned trappen, ser rundt omkring og skåler med "gjestene". Tolker det sånn at gjestene er døde, men tradisjon er tradisjon og grevinnen har juleselskapet sitt uansett. GAH! 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2011 #680 Del Skrevet 24. desember 2011 HERREGUD som det irriterer meg at folk tror grevinnen er blind. Nesten så jeg vurderer å sette himmel og jord i bevegelse for å komme i kontakt med NOEN som har tilknytning til produksjonen av denne (selv om de sikkert er døde, hele gjengen). Hun er da ikke blind! Hun spaserer ned trappen, ser rundt omkring og skåler med "gjestene". Tolker det sånn at gjestene er døde, men tradisjon er tradisjon og grevinnen har juleselskapet sitt uansett. GAH! Genialt innlegg...himmel og jord i bevegelse...! Tror heller ikke hun er blind?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå