Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid trodd at hun er blind. Det må jo være logsik, hvis ikke hadde hun jo reagert på at vennene hennes ikke er der lenger..?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slowpoke

Jeg har alltid trodd at hun er blind. Det må jo være logsik, hvis ikke hadde hun jo reagert på at vennene hennes ikke er der lenger..?

Wops, det var meg. Kom borti anonym knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er bak i nakken, kanskje?

Det var den eneste jeg kunne komme på og, men den er jo bak i nakken uavhegig om den andre lappen er på venstre eller høyre side.... :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg et par a-haopplevelser med kan-skje og flode.

Husker da jeg var 18 år og ble gjort oppmerksom på poenget i vitsen om de to tomatene som gikk over en vei. Den ene ble påkjørt, og så sa den andre come on, ketchup! Min store opplevelse gikk ut på at jeg forstod at ketchup også kan tolkes som catch up!

Haha, denne tok jeg faktisk ikke før jeg var 30 år!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster
:opplyser: jeg har aldri sett ferdig det grevinne og hovmester-greiene, for det takler jeg virkelig ikke, men jeg ble nyskjerrig på om hun er blind eller ikke, og i følge mange steder på google, så er hun blind ja ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et klistermerke det står Sexy på da jeg var mindre, kanskje 10-11 år. Fattet ikke hva dette ordet betydde, så spurte og gravde. Spurte mamma "hva betyr sexy?" og hun svarte litt svevende at det betydde å vise seg litt fram hvis man var forelsket i en i klassen :fnise: Så spurte jeg min hyperkristne og penslige mormor om det samme :sjenert: Husker ikke reaksjonen, men hun svarte ikke på spørsmålet.

Gikk faktisk noen år før jeg forstod betydningen av ordet... Visste heller ikke hva sex var, eller hvordan man laget barn/ble gravid. Trodde man bare ønsket seg det sterkt (spurte Gud liksom) også fikk man baby i magen.

Unødvendig å si at jeg var jomfru til jeg var nesten 20? :skratte:

Også spurte jeg mamma hvor babyen kom ut. Litt ved siden av rumpa sa hun. Jeg tenkte "ah, den kommer ut fra hoften altså!". Så ganske lenge for meg at hullet var på hoften, var tross alt ved siden av rumpa bokstavelig talt.

Anonym ja.... :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er da ikke blind, er hund det? Vet flere har nevnt det i det siste, så i dag fulgte jeg ekstra nøye med på henne. Hun følger virkelig med på hva han gjør, hun følger hans bevegelser, og gjør rare miner når han gjør rare ting. Det ser virkelig ikke ut som hun er blind!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange byer har sin egen "obos" så det kan godt hende de har i den byen du bor.

I Molde heter de Mobo.

Jeg skjønte ikke før i dag, i en alder av 22, at grevinnen er blind!

Er ikke det poenget at hun later som vennene er der, og at hun er rimelig sprøyte gal? Vil gjerne ha kilder til dette med at hun er blind.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Men hun er da ikke blind, er hund det? Vet flere har nevnt det i det siste, så i dag fulgte jeg ekstra nøye med på henne. Hun følger virkelig med på hva han gjør, hun følger hans bevegelser, og gjør rare miner når han gjør rare ting. Det ser virkelig ikke ut som hun er blind!

voff voff :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den blinde Miss Sophie tenker ikke over at gjestene ikke snakker i løpet av selskapet, sånn bortsett fra en skål nå og da? :fnise: Nånei, det er nok heller demens av et slag som feiler den 90-åringen der altså..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en slags demens eller noe, og at gjestene har vært døde i mange år, men at James hjelper til med å få henne til å gjenoppleve de store selskapene hun pleide å ha . Ellernoe. Pleier ikke å se det lenger, det er da virkelig ikke morsomt lenger?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var den eneste jeg kunne komme på og, men den er jo bak i nakken uavhegig om den andre lappen er på venstre eller høyre side.... :klo:

Det er det som er mitt poeng. Den øverste lappen som er i nakken vet jo alle at er bak, men om du sjekker topper og gensre så er den lappen som er nederst ALLTID har på venstre side når du ser plagget bakfra. Jeg har ingen klær med unntak fra regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er mitt poeng. Den øverste lappen som er i nakken vet jo alle at er bak, men om du sjekker topper og gensre så er den lappen som er nederst ALLTID har på venstre side når du ser plagget bakfra. Jeg har ingen klær med unntak fra regelen.

Nettopp. Har du tatt på deg genseren rett vei (altså med lapp i nakken), så er den andre lappen på venstre side. Litt ok for oss som gjerne klipper bort den i nakken, eller på topper som er litt utringet bak (da er det ikke like enkelt å kjenne etter om man har lapp bak, siden utringningen gjerne stopper midt mellom skulderbladene der det ikke er så lett å kjenne etter).

Uff, jeg er full nå, så jeg må ta forbehold om skrivefeil og andre feil :sjenert:

EDIT: forresten så har jeg hatt stillongser der lappene ikke stemmer. Da er de gjerne på utsiden i tillegg til å være på feil side :fnise:

Endret av Moscato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD som det irriterer meg at folk tror grevinnen er blind. Nesten så jeg vurderer å sette himmel og jord i bevegelse for å komme i kontakt med NOEN som har tilknytning til produksjonen av denne (selv om de sikkert er døde, hele gjengen).

Hun er da ikke blind! Hun spaserer ned trappen, ser rundt omkring og skåler med "gjestene". Tolker det sånn at gjestene er døde, men tradisjon er tradisjon og grevinnen har juleselskapet sitt uansett.

GAH!

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD som det irriterer meg at folk tror grevinnen er blind. Nesten så jeg vurderer å sette himmel og jord i bevegelse for å komme i kontakt med NOEN som har tilknytning til produksjonen av denne (selv om de sikkert er døde, hele gjengen).

Hun er da ikke blind! Hun spaserer ned trappen, ser rundt omkring og skåler med "gjestene". Tolker det sånn at gjestene er døde, men tradisjon er tradisjon og grevinnen har juleselskapet sitt uansett.

GAH!

:hoho:

Genialt innlegg...himmel og jord i bevegelse...!

Tror heller ikke hun er blind?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...