AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #621 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er ingen av delene. Det er pga det dårlige været vi hadde i sommer, som førte til dårlig beite for kyrne, som igjen førte til mindre melk. Vel, hadde vi ikke hatt lavkarbohysteriet hadde det vært nok smør til alle. Hadde ikke avisene skrevet at det var smørkrise hadde ikke gale lavkarbere hamstret smør som gale, og ingen smørkrise. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 21. desember 2011 #622 Del Skrevet 21. desember 2011 Husker da jeg var 18 år og ble gjort oppmerksom på poenget i vitsen om de to tomatene som gikk over en vei. Den ene ble påkjørt, og så sa den andre come on, ketchup! Min store opplevelse gikk ut på at jeg forstod at ketchup også kan tolkes som catch up! Den aha-opplevelsen fikk jeg i akkurat dette øyeblikk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 21. desember 2011 #623 Del Skrevet 21. desember 2011 er vel kanskje ett eller to år siden jeg skjønte hva diskret betyr... (jeg er 22) jeg bare jattet med når folk brukte ordet, jeg var for flau til å spørre hva det betydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2011 #624 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg forstår det fortsatt ikke Skjønner ikke hvordan noe så stort og tungt kan fly oppe i løse luften.. Kommer nok aldri til å forstå det heller:p er en forklaring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 22. desember 2011 #625 Del Skrevet 22. desember 2011 At foreldrene mine og besteforeldrene mine ikke vokste opp i en svart-hvitt verden.. I barnehagealder kan jeg huske at jeg tenkte at det måtte være meget kjedelig før når alt var svart-hvitt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #626 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har enda ikke skjønt helt hva en drabantby er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 22. desember 2011 #627 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har enda ikke skjønt helt hva en drabantby er http://no.wikipedia.org/wiki/Drabantby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #628 Del Skrevet 22. desember 2011 Haha min bror hørte feil i sangen til Creedence Clearwater Revival, istedet for "Proud Mary keep on burnin'" så sang han "Brown Mary keep on burnin'" (Han var en liten gutt og ikke rasist altså ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 22. desember 2011 #629 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har aldri skjønt hvor/hva/hvem uttrykket "den er brun" kommer fra. Men jeg vet hva det betyr da (ok, den er god osv), men synes det er helt tåpelig egentlig... Har en kollega som bruker uttrykket hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #630 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har aldri skjønt hvor/hva/hvem uttrykket "den er brun" kommer fra. Men jeg vet hva det betyr da (ok, den er god osv), men synes det er helt tåpelig egentlig... Har en kollega som bruker uttrykket hele tiden Pelle i Hotel Cæsar bruker det hele tiden, kanskje derfra..? Ikke vet jeg, hater det uttrykket.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. desember 2011 #631 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) "Brun" tyder jo omtrent det same som nazi/facist og... Eg ville ikkje brukt det som "den er god" i alle fall. Endret 22. desember 2011 av imli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #632 Del Skrevet 22. desember 2011 "Brun" tyder jo omtrent det same som nazi/facist og... Eg ville ikkje brukt det som "den er god" i alle fall. Tenker du på nazister og facister når du hører ordet brun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. desember 2011 #633 Del Skrevet 22. desember 2011 Tenker du på nazister og facister når du hører ordet brun? Det er jo helt vanlig? Brunskjortene - å være brun politisk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #634 Del Skrevet 22. desember 2011 Det er jo helt vanlig? Brunskjortene - å være brun politisk? Ja da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. desember 2011 #635 Del Skrevet 22. desember 2011 Tenker du på nazister og facister når du hører ordet brun? Ja, i alle fall i visse samanhengar. Aldri høyrt om å vera "brun" politisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. desember 2011 #636 Del Skrevet 22. desember 2011 Brun ideologi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #637 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Ja, i alle fall i visse samanhengar. Aldri høyrt om å vera "brun" politisk? Jo. Edit: blir vel som at jeg tenker på negere hver gang jeg hører ordet black. x) Endret 22. desember 2011 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. desember 2011 #638 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja da så. Var det morsomt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #639 Del Skrevet 22. desember 2011 Var det morsomt? Nei, jeg måtte bare sette inn en smiley for ikke å virke sur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #640 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har enda ikke skjønt hva en Ipad skal brukes til.. Hvis man har både smarttelefon og pc, hva trenger man da en Ipad til? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå