Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting jeg alltid kommer på når jeg ser f.eks fotballkamper, er hvordan jeg trodde det var når jeg var liten..

Når spillerne bytter side etter pause hadde jeg en annen teori: Det var jo selvfølgelig kamerateamet som pakket sammen sakene og flyttet seg over på den andre siden (for å få andre kameravinkler? Jeg veit ikke hvorfor jeg trodde det). :fnise: Gikk vel opp for meg rundt 8-9 års alderen at det var spillerne som skifta side. :ler:

-"Com'an catch-up" tok jeg rundt 18-års alderen.

Artig tråd :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næææ!! Har sunget det hele livet jo!!! Søren! :sjenert:

Det er altså frost og sne?

Høres jo mer logisk ut da..sånn sett. Men er enig i at trost og stær måtte fly for her er sorg(?) og glede?

Her er sang og glede!

:digge:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sang og glede!

:digge:

Jeg var sikker på at det var sol og glede. Denne sangen blir bare verre og verre :gjeiper: :gjeiper:

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel tenåring før jeg skjønte at "detektiv" IKKE skulle uttales som "dekkdekktiv".. :fnise:

Jeg sier "Dekektiv" enda.. Er 22, og påpeker det nå som et av mine talefeil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at det var sol og glede. Denne sangen blir bare verre og verre :gjeiper: :gjeiper:

Sol er riktig :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut her en dagen, i en alder av 27 år, at det faktisk ikke er fysiske reklameplakater på fotballkamper. :overrasket: Reklamene blir visst lagt på digitalt... :sjenert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut her en dagen, i en alder av 27 år, at det faktisk ikke er fysiske reklameplakater på fotballkamper. :overrasket: Reklamene blir visst lagt på digitalt... :sjenert:

Det har ikke alltid vært sånn da, de har vært fysiske en gang i tiden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde lenge rosevin var rødvin og hvitvin blandet.....

Jeg mener å ha hørt at noen steder (i USA?) får man faktisk det, hvis man bestiller rosevin :sjokkert:

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke alltid vært sånn da, de har vært fysiske en gang i tiden.

Er det det samme på håndballkamper? Har fundert litt på det under VM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det samme på håndballkamper? Har fundert litt på det under VM..

Nei, det lurte vi også på siden det kun var norske reklamer på gulvet i finalen. Men etter kampen så jeg de rev av de store reklameplakatene i bakgrunnen når de intervjuet treneren og spillerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen min og min venninne trodde de sang "No no, today" i stedet for "No milk, today" begge har brutt ut i denne gangen forskjellige steder og syntes det er morsomt at begge trodde det var det de sang:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten trodde jeg at Guns'n'Roses' sang "sweet child of mine" het "sweet dynamite" istedet. Herregud, jeg husker jeg kverulerte på det med vennene mine.. "NEI! De synger sweet dynamite!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk opp et lite lys for meg da jeg i en alder av 20 skjønte at "tutti frutti" betydde flere frukter/alle frukter på et annet smak.

Hadde lurt lenge på hva tutti frutti var for noe.. det var jo alltid banan, jordbær, melon, eple og tutti frutti.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde inntil veeeldig nylig at Gaysir var en søkemotor på lik linje som Google. Piiinlig :plystre:

:hoho: Er jo på en måte en søkemotor, man bare søker etter ganske spesifikke ting :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...