Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva er de norske ordene på dette? Jeg har bare sett babygulrøtter og minigulrøtter, hva er hva?

Jeg vet ikke om det er noen klare begrep på norsk, men det må nok i alle fall stå på pakningen på en eller annen måte. Og så vil man jo kunne se det på den kjernen jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du ikke klart å få det med deg før i oppfølgeren?

Han får jo både gevir og dame og barn i første filmen...

Eh,fordi jeg ikke har sett hele filmen kanskje,og hvis jeg har det så husker jeg det ikke.

Hvis man bare ser det mest kjente klippet så er det jo ikke så veldig rart at man tror at det er ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, her i området er det få som har NRF, men de jeg har hilst på har hatt skikkelige horn, både hunner og hanner.

Da jeg jobba i fjøs avhornet vi NRF-kalvene :) Dette er 15 år siden, og rasen er jo blandet opp med flere andre, så det finnes sikkert forskjellige linjer med og uten horn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driv vaksne folk og ser filmar om Bambi? :klo:

Eg har for øvrig aldri trudd han var noko anna enn gutt...

Jeg har sett det klippet med Bambi siden jeg var liten,og de viser det fortsatt på "Donald duck og vennene hans" på julaften.(jeg ser fortsatt på det ja ;) )Filmen husker jeg ikke om jeg har sett.

Oppfølgeren så jeg reklame for på tv eller noe så nei har ikke sett den,men det var da jeg oppdaget at han var en gutt ja.No big deal det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det klippet med Bambi siden jeg var liten,og de viser det fortsatt på "Donald duck og vennene hans" på julaften.(jeg ser fortsatt på det ja ;) )Filmen husker jeg ikke om jeg har sett.

Oppfølgeren så jeg reklame for på tv eller noe så nei har ikke sett den,men det var da jeg oppdaget at han var en gutt ja.No big deal det :)

Hehe, var ikkje slemt meint altså ;) Eg har berre aldri vore noko disney-fan, så eg har ikkje sett særleg mange av dei filmane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driv vaksne folk og ser filmar om Bambi? :klo:

Eg har for øvrig aldri trudd han var noko anna enn gutt...

Jeg samler på Disneyklassikere, og inviterer ofte venninner over til å se dem med meg :) Så ja.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikkje slemt meint altså ;) Eg har berre aldri vore noko disney-fan, så eg har ikkje sett særleg mange av dei filmane.

Ok,jeg liker Disney og så mye det når jeg var liten(og litt nå også :) ),men jeg kan ikke huske å ha sett hele Bambifilmen egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på Disneyklassikere, og inviterer ofte venninner over til å se dem med meg :) Så ja.

Jeg er 34 og har samlet på disse siden jeg var liten. Ser fortsatt en Disneyfilm nå og da hvis jeg er i humør til det. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyklassikerene er for alle aldre, mener jeg. Jeg blir hvertfall aldri lei av dem, tvert om.

Sant det :) Er jo veldig koselig å se dem igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen minner meg om kompisen min som var veldig treig med å skjønne at kyr alltid vil være hokjønn. Han drev alltid og snakka om jente- og guttekuer :fnise:

Hva, kan ikke kuer være gutter? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en Kent-sang, synger en dame noe på fransk. Jeg trodde lenge hun sang "vem va' det som dog". :romeo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

De kan jo det, men da kaller vi dem jo for okser. Ku er hunnfe og okse er hannfe :)

Da burde noen varsle Nidar om dette, for stratoskua er da virkelig en gutt?

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde noen varsle Nidar om dette, for stratoskua er da virkelig en gutt?

:fnise:

Det er en egen tråd om dette, med en haug forvirra folk som diskuterer :fnise: Men må jo være ei ku selv om den har dyp stemme, for den har jo skikkelige jur!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en egen tråd om dette, med en haug forvirra folk som diskuterer :fnise: Men må jo være ei ku selv om den har dyp stemme, for den har jo skikkelige jur!

Tja, kanskje okser også kan få manboobs? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kuer og okser er en kjedelig ting å diskutere over flerfoldige sider... :sjenert:

Kanskje du er treig med å skjønne hvorfor kuer er ufattelig interessante? :gjeiper: Neida. Beklager at jeg nevnte Stratos-kua, det var jeg som nevnte henne først, som et eksempel på at tegneseriefigurer kan være grove i målet selv om de er hunkjønn. Jeg trodde ikke det skulle ta så av, med en flersidig ku-diskusjon!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, pappa tulla så ofte med ordet "insinuere" og sa "inseminere" i stedet, så jeg må konsentrere meg skikkelig hardt for å si det riktig! :flau: Det er lissom ikke heelt samme betydning... Jeg syns fortsatt at insinuere ser skikkelig rart ut.

Jeg må konsentrere meg når jeg skal si at noe er rynkete. På min dialekt sier vi også gjerne ''rokkete'' om det samme. En gang, da jeg jobbet i klesbutikk, presterte jeg å si ronkete. :flau:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...