Titti Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har et problem!! Er helt i begynnerfasen i et forhåpentligvis varig forhold etterhvert. Akkurat nå føler jeg meg som en 'fjortis' :oops: Vi har bare holdt på i et par uker, og da vi begge har barn, må man jo ta det rolig..... Men det jeg lurer på, hva skal jeg kjøpe han i julegave? Har ikke peiling på hva som vil passe på et slikt tidspunkt, dessuten feirer han jul med eksen og barna.... Noen tips! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 I fjor til jul hadde jeg kjent min kjære i kun ca tre uker, og da føltes det ikke naturlig å kjøpe julegaver til hverandre. Men vi er begge to av den typen person som egentlig ikke er så opptatt av jul og gaver, da... Hva med en god bok??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 En CD plate med musikk han liker? Bok med søte sitater eller dikt? Han BEHØVER jo ikke pakke opp gaven sammen med eksen og barna da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg ville droppet julegave i år, siden dere bare har holdt sammen i 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Spør han hva han ønsker seg, kanskje kan han legge listen selv. Kanskje han sier at du ikke behøver å kjøpe noe, eller at du bare må kjøpe en liten ting, eller blir ekstatisk og sier at han vil ha noe romantisk fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 19. desember 2003 #6 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi hadde vært sammen en måned jula i fjor, kjøpte en parfyme til han og jammen fikk ikke jeg parfyme også! Hihi... Tror det er en ganske 'safe' gave til en man synes er litt spesiell men uten å være super-personlig lissom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville droppet julegave i år' date=' siden dere bare har holdt sammen i 2 uker.[/quote'] Det samme mener jeg. Regner du med at du får gave fra ham da? Dere kan kanskje snakke om det, om dere skal gi hverandre gaver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg føler nok jeg må kjøpe noe ja, og vil jo egentlig det også, men syns det er vanskelig å velge hva???! Men cd el parfyme er vel en safe gave. Tror nok jeg sikkert får en ting hos han. Ting har blitt ganske fort seriøst her, han har hilst på mitt barn og i helga skal jeg hilse på hans..... Finner vel ut noe??! :-? Men cd syns jeg var et utrolig godt forslag. Men hvilken?? Tar gjerne imot tips her og, han liker mye forskjellig musikk, men REM er en av favorittgruppene og han har alt med dem. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #9 Del Skrevet 19. desember 2003 Har han det helt nye samlealbumet med REM da? Det kunne kanskje vært en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. desember 2003 #10 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva med å spare en sexy gave til han etter jul, som dere kan nyte i fellesskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirill Skrevet 19. desember 2003 #11 Del Skrevet 19. desember 2003 Dere kan kanskje snakke om det, om dere skal gi hverandre gaver... Jeg ville også spurt om dere skal gi gaver, før jeg hadde bekymret meg for hva jeg skal gi... Ett tips: Aukrustkalenderen for 2004. Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. desember 2003 #12 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg syns det virker rart å spørre om man skal gi julegave til hverandre. Minner om gaveavtaler da vi var yngre.. Syns heller om gavetipsene du har fått: en cd, en film, en bok.. Disse kan være veldig personlige gaver og samtidig er de "ufarlige". Hvis han digger REM og har alt av dem, kan du jo ikke kjøpe en REM-CD, man kanskje du kan finne en DVD med konsertopptak eller lignende? Ellers er aftershave/parfyme, en skjorte eller hansker ganske "safe" gaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. desember 2003 #13 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg syns det virker rart å spørre om man skal gi julegave til hverandre. Minner om gaveavtaler da vi var yngre.. Makan... Går vel an å si noe sånt som.. "Har så lyst til / får jeg lov til å gi deg en liten julegave... ...eller blir det pinlig / skaper det problemer for deg?" ..i.o.m han skal være sammen med x'n og barn. Trenger da ikke å bety at "da vil jeg ha gave av deg også"... :oops: Det får han event finne ut selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. desember 2003 #14 Del Skrevet 19. desember 2003 Makan... Går vel an å si noe sånt som.. "Har så lyst til / får jeg lov til å gi deg en liten julegave... ...eller blir det pinlig / skaper det problemer for deg?" ..i.o.m han skal være sammen med x'n og barn. Trenger da ikke å bety at "da vil jeg ha gave av deg også"... :oops: Det får han event finne ut selv.... Vel, Ugla, folk er forskjellige. Jeg ville oppfattet et spørsmål slik du skisserer som en oppfordring til selv å gi gave. Syns man skal gi gaver utfra egen giverglede/lyst, ikke etter avtale. Hadde jeg hatt en ny kjæreste, hadde jeg helt sikkert hatt lyst til å gi ham en liten julepresang.. Angående om det kan være pinlig fordi han skal være sammen med eksen: han velger selv om han vil åpne gaven i alles påsyn, eller ta den på privaten senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 20. desember 2003 #15 Del Skrevet 20. desember 2003 Her er det vel ikke snakk om å gi eller ikke gi for det har du vel allerede bestemt deg for?? Det varierer veldig mye hvor seriøst et forhold er etter 14 dager, jeg hadde nok også gitt gave til min mann da vi hadde vert sammen i 14 dager. Parfyme, en film, en cd eller en god bok. Det siste hadde nok jeg fallt på hadde jeg vert deg det er liksom litt personlig. Eller hva med kinobilletter på feks ringenes herre eller noe annet dersom han ikke er hekta på Tolkien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2003 #16 Del Skrevet 20. desember 2003 Makan... Går vel an å si noe sånt som.. "Har så lyst til / får jeg lov til å gi deg en liten julegave... ...eller blir det pinlig / skaper det problemer for deg?" ..i.o.m han skal være sammen med x'n og barn. Trenger da ikke å bety at "da vil jeg ha gave av deg også"... :oops: Det får han event finne ut selv.... Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 29. desember 2003 Vel overstått jul! Det ble gave både til han og barna! Jeg ga han genser og gavekort på cd, fikk parfyme hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå