Gå til innhold

Helt stiv i ansiktet etter ansiktsbehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tok en ansiktsbehandling for to dager siden og er helt stiv i ansiktet. Under behandlingen renset, peelet (ikke med korn i) hun og jeg fikk en maske med fukt i. Jeg har normal/sensitiv hud, og jeg tenderer til å bli en del rød og tørr i huden på denne tiden av året.

Etter behandlingen er jeg blitt veldig stiv i ansiktet samt ENNÅ mer tørr enn hva jeg var før behandlingen. Er dette normalt???

Blir jo litt stressa, kan jo ikke se slik ut i jula :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du fått en fruktsyrepeel?

I så fall kan huden oppleves litt stiv og tørr før den døde huden flasser av og myk fin hud kommer frem.

Bare smør på med ekstra fukt og stikk innom og hør med hudpleieren hva dette skal bety.

Er det noe du lurer på så er det alltid lurt å spørre ;)

Endret av Suzy
Skrevet

Har du fått en fruktsyrepeel?

I så fall kan huden oppleves litt stiv og tørr før den døde huden flasser av og myk fin hud kommer frem.

Bare smør på med ekstra fukt og stikk innom og hør med hudpleieren hva dette skal bety.

Er det noe du lurer på så er det alltid lurt å spørre ;)

¨

Fruktsyrepeel hørtes veldig kjent ut ja..det var nok det hun tok på meg ;) Vet du hvor lenge jeg må gå rundt å se ut som en zombie? :sjenert: Kan jo ikke ha sminke på engang.. hehe. Men smører meg godt med nye kremer jeg kjøpte fra PCA.

Skrevet

¨

Fruktsyrepeel hørtes veldig kjent ut ja..det var nok det hun tok på meg ;) Vet du hvor lenge jeg må gå rundt å se ut som en zombie? :sjenert: Kan jo ikke ha sminke på engang.. hehe. Men smører meg godt med nye kremer jeg kjøpte fra PCA.

Zombie faktisk :fnise:

Det tar omtrent ei uke, tenker jeg, så er det meste løsnet. Jeg pleier å smøre med veldig fet krem når jeg har fått slik peeling og etter en dag eller to så begynner huden utenpå å "rulle av" når jeg smører.

Det blir veldig fint etterpå da - det er trøsten ;)

Skrevet

Zombie faktisk :fnise:

Det tar omtrent ei uke, tenker jeg, så er det meste løsnet. Jeg pleier å smøre med veldig fet krem når jeg har fått slik peeling og etter en dag eller to så begynner huden utenpå å "rulle av" når jeg smører.

Det blir veldig fint etterpå da - det er trøsten ;)

Hehe, ja jeg føler meg ikke særlig vakker ;) Skulle nesten tro jeg hadde tatt botox så stiv jeg er :fnise: Da er jeg forhåpentligvis ferdigflasset til julen setter inn da.. puh :)

Smører meg faktisk med en kuldekrem med bare naturlige ingredienser også, det hjelper. Tusen takk for svar, det var veldig hyggelig (og betryggende) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...