fruBeist Skrevet 17. desember 2011 #41 Skrevet 17. desember 2011 Er vikar i kommunal barnehage. Har sett at det ligger julegaver ved posthyllene, men har ikke sett så hardt på de. Ser litt ut som en Sfinxkonfekteske.
Anglofil Skrevet 17. desember 2011 #42 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Ja, da er moren din dumsnill, Yvonne. Hun kan fint forsvare et budsjett med noe sosiale utgifter for sine ansatte. Men det krever jo litt bein i nesa. Dumsnill? Da kjenner ikke du min mor. Min mor er alt annet enn dumsnill, men man tar sine kamper. Hun har fått til kjempemye, men gaver er kanskje vanskligst fordi det er så enormt mye annet å ta tak i og kjempe for. Min mor har ben i nesa, det kan jeg love deg, men man velger sine kamper, man kan ikke få alt på en gang. Det er derfor det kalles prioriteringer. Det er en grunn til at hun får gaver av sine egne ansatte fordi hun gjør en utrolig god jobb, problemet er at selv om hun kjemper så er det ikke alltid hun får gjennomslag, spesielt når man har sjefer over igjen som vil ha en finger med i spillet. Mvh Yvonne Endret 17. desember 2011 av Yvonne 1
Gjest loren Skrevet 17. desember 2011 #43 Skrevet 17. desember 2011 Jobber i kommunen, vi har fått en buff lagt i posthyllene våre, selvfølgelig med kommunens logo.
Casall Skrevet 17. desember 2011 #44 Skrevet 17. desember 2011 Vi fikk en bitteliten stygg sekk med førstehjelpsskrin, klut og flaske.
LukaFrost Skrevet 17. desember 2011 #45 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Vi pleier å få julebonus og et gavekort på 600 kr. . Endret 17. desember 2011 av LukaFrost
Adelia Skrevet 17. desember 2011 #46 Skrevet 17. desember 2011 Jobber i en bhg i Finnmark, og fikk en reinskinn sitteunderlag. Den kommer til å bli godt brukt, siden vi er mye ute på tur :D 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #47 Skrevet 17. desember 2011 Jeg jobber i staten og får ikke en dritt i år heller. Jeg har fått julepresang fra jobben kun en gang, og det var boken "På ære og samvittighet, skatteetatens historie etter 1892". Da ble jeg glad.. 3
Gjest Bobler Skrevet 17. desember 2011 #49 Skrevet 17. desember 2011 Får ca 80 000 i bonus hver jul. Dæven. Del litt med meg da
Kara W Skrevet 17. desember 2011 #50 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har ny jobb og fikk ansvaret med å ordne julegaver til alle sammen. Fikk heldigvis et ganske romslig budsjett, så det blir en gavepose med mat og drikke. Jobber på et lite sted, så har prøvd å gjøre dem litt personlige, men føler ikke at jeg kjenner alle like godt. Deler dem ut på mandag, så er spent på reaksjonen.
Cacho Skrevet 17. desember 2011 #51 Skrevet 17. desember 2011 Julebord med DFDS m/partner til København, samt termos og lommelykt med firmaets logo. Godt fornøyd!
Mykela Skrevet 18. desember 2011 #53 Skrevet 18. desember 2011 Ja, jeg fikk en liten gave. Er storfornøyd egentlig
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #54 Skrevet 18. desember 2011 Gubben fikk 10.000 i julebonus fra sin arbeidsgiver, kjempefin julegave Jeg jobber i en bitteliten privat bedrift og vi pleier å få kjempefine, personlige julegaver. Vi har fått alt fra fine klokker (uten logo selvsagt) til jakker og godteri. I år kjennes det ut som en bok, og jeg er veldig spent på hvilken (nei, jeg åpner ikke julegaven før julaften )
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #55 Skrevet 19. desember 2011 Jeg jobber i staten og får ikke en dritt i år heller. Jeg har fått julepresang fra jobben kun en gang, og det var boken "På ære og samvittighet, skatteetatens historie etter 1892". Da ble jeg glad.. Samme her, jobber også i staten, en gang fikk vi noen bøker som uansett skulle kastes. Takk for det, liksom. Ingen gave i år, forresten.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. desember 2011 #56 Skrevet 19. desember 2011 Fikk tatt ut en god del varer fra jobben, som jeg igjen kan gi videre i julegave til familie. Der sparte jeg MYE penger gitt. Og så har jeg kjøpt Amaronevin til alle ansatte, som de får iløpet av uka.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #57 Skrevet 19. desember 2011 Høres ut som det er rimelig kjipt å jobbe i offentlig sektor...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #58 Skrevet 19. desember 2011 Høres ut som det er rimelig kjipt å jobbe i offentlig sektor... Tja... hadde vi fått noe fint, så hadde vi uansett fått høre følgende fra mange utenfra: "Jasså, så det er det skattepengene VÅRE går til????" 6
Gjest Jim Jones Skrevet 19. desember 2011 #59 Skrevet 19. desember 2011 Bedriften jeg jobber i, sender ut mail før jul om at enten kan man velge å få en gave (f.eks. vinsett eller kniv eller et fat) eller gi pengene til en veldedig organisasjon som har blitt valgt ut. Spent på hva gaven er i år. Hva har dere andre fått? Sosialiststyret i sjappa der jeg jobber slenger pengene ut vinduet til noe veldedig noe. Hadde jeg bestemt hadde pengene gått til et skikkelig julebord!
Fanteria Skrevet 19. desember 2011 #60 Skrevet 19. desember 2011 Vi fikk gavekort på 300,- til å bruke på jobben. Og resten, litt usikker på hvor mye fra hver, går til Unicef for å kjøpe inn HIV medisiner. Jeg liker det at deler av gaven går til veldedig formål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå