Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedriften jeg jobber i, sender ut mail før jul om at enten kan man velge å få en gave (f.eks. vinsett eller kniv eller et fat) eller gi pengene til en veldedig organisasjon som har blitt valgt ut. Spent på hva gaven er i år.

Hva har dere andre fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her deles gavene ut siste arbeidsdag før jul, og ingen andre enn den som har ordnet gaven vet hva det er. Siden gaven ikke er utdelt ennå, vet jeg ikke hva det er. Har aldri vært noe tema å velge veldedighet eller gave.

Endret av Spinell
Skrevet

Der jeg jobba før fikk jeg en hel laks. Det var stas. Nå har jeg ny jobb og jobber på 2 forskjellige steder, vet ikke om jeg får noe. Har ikke hørt noe ivertfall.

Skrevet

Vet ikke hva vi får, men vet vi får noe.

Har hatt jobber der man ikke får noe, og jobber der man får konfekteske.

Skrevet

Får ikke noe i år. Det er visst ikke penger. Kostet ikke stort det vi har fått før, men det er jo hyggelig med en liten oppmerksomhet.

Jobber i staten.

Skrevet

Fikk ett 300 kroners gavekort i fjor, som jeg brukte hos konkurrenten ;P men veldig hyggelig. I år er jeg arbeidsløs i desembermåneden

Skrevet

Her skal det visst gis et beløp til veldedighet (litt spent på hvilken organisasjon de velger).

Ellers ser det ut til at det blir en mateske i tillegg (med pålegg, litt middagsmat og andre godsaker). Har bare fått høre at det er dette det blir, får den først på mandag. Synes det er en fin ting å gi ting man kan kose seg med i julen.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg jobber i dagligvare, og vi får gavekort til bruk i kjeden. Det er iallefall noe alle har brukt for :)

Gjest Badabing
Skrevet

Har alltid pleid å få noe, men i år ser det ikke ut som vi får. Har fått ny jobb, så det er kanskje ikke vanlig der. Egentlig litt stusselig, det trenger jo ikke å koste så mye.

Før har jeg fått alt fra sekk med logo, vinåpner og julegratiale.

Skrevet

hos oss er det et sett fra hadeland glassverk, hvor vi får en pakke med f.eks to tallerkner i tre år. sånn at man får et sett med seks.

ikke mange på jobben som synes de er no fine. men jeg synes de er helt greie, og det er jo ikke en billig drittgave heller.

Gjest gjensten19
Skrevet

Jobber på sykehjem og fikk brodder til jul i fjor. Lurer på hva det blir i år. Broddene var godt brukt sist vinter, og det var stas at jeg kunne gå med rak rygg forbi gjevnaldrene 18-19 åringer som skatet bortover isen i converse, samtidig som jeg slapp å brekke noe :P

• Liker 2
Skrevet

Vi får ikke noe i år, ingen penger til det sier de.

Trist, det er en koselig gest å gi til sine ansatte.

Dette er visst første året uten, jeg fikset til alle i norge i fjor, men i år fikk jeg ikke lov.

Skrevet

Gavekort på 1000kr, tror jeg. Det samme som i fjor.

Gjest Cecilia L
Skrevet

En stor kurv med matvarer. Samt betalt julebord og julelunsj på jobben.

Skrevet

Har ikke fått ennå i år. I fjor fikk vi universalgavekort på 1000kr (en liten bonus fordi høsten og vinteren lå bra an) og fikk den grusomme Finn Schöll-vasen som ser ut som en herja flosshatt. :fnise:

Så mange som liker den, men her ble den gitt til søs.

• Liker 2
Skrevet

Vi har fått velge oss nye arbeidssko og formstøpte såler :) Så fikk noen nye fjellsko til 2400 og formstøpte såler til 600. ikke dumt!

Vanligvis får vi litt mer også, men ser no det siste ordinære arbeidsdag, onsdag neste uke :D

Jobber i barnehage btw :)

Skrevet

Vi har bedt om at de pengene som ville blitt brukt på julebord og gaver gis til veldedighet, og slik blir det for andre eller tredje år på rad nå. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke enda. Spent på hva det blir i år.

Jobben gir forresten både til et veldedig formål og en gave til oss ansatte.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...