Gå til innhold

Bra hus gjennom graviditet = bra hud med silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva dere tror. Jeg er tynn, stram og lav. Likevel gikk jeg gjennom en graviditet og fikk stoooor mage, men sitter igjen med bare et bittelite strekkmerke over navlen. Ingenting mer. Nå vurderer jeg å ta silikon. Hører at noen får strekkmerker på puppene av det. Tror dere jeg slipper unna det siden jeg har vist at jeg har tøyelig hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke umulig du slipper unna. Det er bare å ta tiden til hjelp å se. Det er jo grader av stekkmerker også. Jeg er mer satt ut av at du vil ta silikon...

Skrevet

Aldri hørt om noen som har fått dette etter operasjon. Men kjenner ingen som har store, harde, bimbo pupper heller da...

Skrevet

SKjønner ikke hvorfor noen av dere må være så nedlatende i svarene. Om jeg vil ta silikon er en sak jeg og min mann bestemmer, forstår ikke hvorfor dere føler dere kallet til å uttrykke at dere ikke liker det. Ingen har spurt her?

TS

Skrevet

Kjære TS..

Sånn er det bare her på KG. Derfor startet jeg dagboken min og åpnet den for alle som vil diskutere dette i ro og fred med andre som er i samme situasjon. Den er nå på 1047 sider og har over 20 000 innlegg. Du er hjertelig velkommen inn til oss! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...