Gå til innhold

Jeg er ny her..

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nånå, Rani... du er da selvsagt velkommen her. Men hvis du innleder med den tone, så kan det hende at noen blir litt irritert på deg icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sur? På meg? Kan jeg ikke tenke meg! Ellers er du visst en med litt folkeskikk du, siden du nå er her..icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rani, bare være litt obs på pms-sensuerkåte morderatorerer, så får du det nok gøy her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rani, hvorfor forventer du at alle skal ønske deg velkommen? Her dukker det opp nye nick hver dag. Noen skriver en "Her er jeg"-melding i dette forumet, men de fleste blir bare med i diskusjonene. Dette er ikke en barnehage der tante sier at "Dette er Rani, henne skal vi være venner med. Nå synger vi en sang og Rani!"

Men velkommen skal du være. Vi liker folk som registrerer seg! Håper du synes at diskusjonene er lesbare.

(Håper du leser FAQ'en for forumet og merker deg hva som står der også.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg åpnet ganske friskt der ja, men det var bare for gøy!

Jeg er nok ikke så ille som nicket skulle tilsi. icon_lol.gif

Har dere moderatorer her? Det er flott! Endelig et forum med litt styring! Jeg har lest faq og liker dette bare bedre og bedre.

Kommer til å trives her jeg.

Takk til de som til tross for min ubehøvlete åpning dukker opp og svarer icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at Rani er et alterego....

...sikkert en av dere prektige småjenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Rani, du åpnet friskt, jeg ble litt usikker der. Heldigvis var det ikke så galt,hehe..

Håper du vil trives! Moderator icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jøss, se på dette! Dette var koselig! Kommer til å ha det fint her jeg. Takk skal dere ha icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Rani! icon_smile.gificon_smile.gif

Men hvorfor vil du være en bitch? Åja -du kommer fra sol.no... *ler* Er litt annerledes her inne (heldigvis!!)

Håper du trives her icon_smile.gif

Klem,

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Bithc jeg? Hvor har du det fra? Kan jeg noe for at jeg er som jeg er?

Det er jo så sukkersøtt her i forumet at jeg tror jeg drar tilbake til Sol igjen snart frustrert.gif

Neida, jeg får skjerpe meg, dette går ikke. Jeg får halsbrann av å være drittsekk icon_lol.gif

Stor klem til deg Nelle, og de andre som har holdt ut med meg så langt, jeg tror jeg vil gjøre et ærlig forsøk på å være snill og saklig fra nå av rosaengel.gif

sinna.gifRaniBitchsinna.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-22 01:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...