Gå til innhold

ONS-jomfru trenger hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En dag møter du din Edward...

Hahah :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

må man absolutt ha ONS? :nei:

Sheytoon!

Grei måte å dekke sine sexbehov når man er singel.

Endret av SemperFi
Skrevet

må man absolutt ha ONS? :nei:

For oss single er det en nødvendighet en gang i mellom.

Skrevet

Sheytoon!

og utforske flere typer gutter enn man vanligvis ville ha valgt?;-)

Skrevet

Ja, det også. :rodmer:

Gjest SemperFi
Skrevet

Ja damer, se hva som er på "kjøtt markedet".

Skrevet

Ja damer, se hva som er på "kjøtt markedet".

men hva mener det motsatte kjønn om jenter som vil ha ONS?

Skrevet

Sheytoon!

hahha, ja jeg er virkelig sheytoon:P

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Faller nesten av stolen når leser at enkelte har hatt over 25+ ONS og de er 17-22/23.

Men jeg er ikke den som dømmer, vil kalle meg selv veldig tollegang og åpensinnet.

Men noen tall kan skremme oss menn, da er det like godt å dra en hvit løgn. Det går vell for begge parter.

Damer som slenger seg etter flere en kveld vil jeg se på som litt billige? Men det ligger mer enn bare mitt sin bak det hele, er vell en grunn til at de er slik.

Men generelt sett et veldig vanskelig emne å ta over forum, noe jeg kan diskutere lenge over skype.

hahha, ja jeg er virkelig sheytoon:P

Bol bol, loos nebash! :)

Endret av SemperFi
Skrevet

jeg synes det er MAJOR TURN-OF med jenter som er billige (altså har mye ONS) Det handler ikke om å dekke sine sexbehov som noen nevner, men at man har så lave krav til hvem man ligger med at det kan avjøres i løpet av en bytur..kvalmt

Skrevet

sykepl.student vil ha ons...

Skrevet

jeg synes det er MAJOR TURN-OF med jenter som er billige (altså har mye ONS) Det handler ikke om å dekke sine sexbehov som noen nevner, men at man har så lave krav til hvem man ligger med at det kan avjøres i løpet av en bytur..kvalmt

helt enig!

Skrevet

Mitt inntrykk er at kvinner har relativt høye krav til de fyrene de ligger med. Spesielt ved ONS.

Skrevet

men hva hvis man alltid har vært skikkelig, og nå er nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med en fremmed? utfordre seg selv litt.

og det er absolutt ikke snakk om å ta hvem som helst. i en slik situasjon vil jeg kun gå etter utseende;-)

Skrevet

og det er absolutt ikke snakk om å ta hvem som helst. i en slik situasjon vil jeg kun gå etter utseende;-)

Pinadø, kun de peneste er bra nok for en ONS. Det er jo ikke sånn at man skal snakke med mannen, heller.

Skrevet

Jeg tror ikke TS var ute etter å bli dømt nord og ned og høre hvor skitten og billig hun er... :nei:

ONS er helt stuerent, og det kan være veldig bra for selvtilliten!

Her er en bombesikker fremgangsmåte: Sett deg i baren og scann lokalet for kjekke menn. Hvis du får øyenkontakt, holder du blikket deres akkurat litt for lenge til å være tilfeldig. Hvis de kommer bort og kjøper drikke til deg er de garantert interessert, da er det bare å kjøre på; Sitt litt nærmere enn nødvendig, og oppnå kroppskontakt ved berøring så ofte som mulig. Før du vet ordet av det sitter du i en taxi på vei hjem til ham :fnise:

Skrevet

Den her har også vist seg å være en schlager: Si meg, er du så uoppnåelig som du ser ut som?

Gjest Marregutt
Skrevet

Pinadø, kun de peneste er bra nok for en ONS. Det er jo ikke sånn at man skal snakke med mannen, heller.

Oh, takk der gav du meg et kompliment.

Gjest Marregutt
Skrevet

Hver gang jeg har hatt ONS, så har jeg flyktet fra jenta innen en time etterpå. Bortsett fra når hun ene ble med meg hjem, og hun aldri tok et hint om å gå. Jeg ble nesten redd, og måtte fore henne med angrepille og vann neste dag. Da ville hun ta en kaffe. Da fikk jeg noia og løp (bokstavelig talt)

Skrevet

Oh, takk der gav du meg et kompliment.

Hver gang jeg har hatt ONS, så har jeg flyktet fra jenta innen en time etterpå. Bortsett fra når hun ene ble med meg hjem, og hun aldri tok et hint om å gå. Jeg ble nesten redd, og måtte fore henne med angrepille og vann neste dag. Da ville hun ta en kaffe. Da fikk jeg noia og løp (bokstavelig talt)

Hjølpes mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...