AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har aldri hatt ONS, og grunnen er nok at jeg alltid har vært litt sjenert. men de siste årene har jeg blitt mer trygg på meg selv, og nå begynner jeg å vurdere det. eller, jeg har faktisk lyst å teste det ut. er glad i sex, men til nå har jeg kun vært intim med kjærester, eller potensielle kjærester. altså, aldri en fremmed, og kun for en natt. det som holder meg igjen er at jeg ikke vil fremstå som "lett på tråden". er fullt klar over at ikke alle som har ONS er lett på tråden, man velger sine ofre med omhu;-) men hvordan skal jeg gå frem? er det så enkelt som å gå bort til en fyr på byen, og si det som det er? har dere noen gode tips/triks?
Adonis Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Hvis du er ihvertfall noenlunde attraktiv vil de fleste menn være svært enkle "å lure". 1
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jepp, enklere for kvinner å få seg noe enn menn.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Hvis du er ihvertfall noenlunde attraktiv vil de fleste menn være svært enkle "å lure". utseende er nok bedre enn selvtilliten. men jeg jobber med saken:-) hvordan går jeg frem for å kapre en som ikke krabber sidelengs? samme om han er player, er ikke ute etter et forhold
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Jepp, enklere for kvinner å få seg noe enn menn. og da foreslår du at jeg..flasher puppene, så er det gjort?;-) hjelp, takk!
Adonis Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 utseende er nok bedre enn selvtilliten. men jeg jobber med saken:-) hvordan går jeg frem for å kapre en som ikke krabber sidelengs? samme om han er player, er ikke ute etter et forhold 1) Gå bort og introduser deg selv. 2) Småprat litt flørtete i 5 min. 3) "Du er hot, vil ha deg nå, hjem til meg?" Done deal. 3
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 og da foreslår du at jeg..flasher puppene, så er det gjort?;-) hjelp, takk! Nesten, du kan gå opp til en fyr og spør om han vil bli med deg hjem. Mest sannsynlig blir han med deg hjem. 1
finekaroline Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Om du har en flørtete tone og han virker interessert, er det ganske enkelt. "Kom, du skal bli med meg" og lignende burde funke :-) 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 må man absolutt ha ONS? nei, selvsagt ikke. har aldri vært aktuelt for meg før nå. faktisk tror jeg det er nettopp det jeg trenger nå. god, gammeldags uforpliktet sex:-)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 1) Gå bort og introduser deg selv. 2) Småprat litt flørtete i 5 min. 3) "Du er hot, vil ha deg nå, hjem til meg?" Done deal. men jeg vil heller bli med ham hjem, slik at jeg feks kan liste meg ut før han våkner;-) spørsmålet er vel heller om jeg er modig nok til å gjennomføre dette..tenk hvis jeg blir avvist:-S
Cody Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 alle jeg har hatt ons med, er lette på tråden. be den kåte huen bruke kondom, og pass på at den ikke sprekker eller noe, ellers kommer du å griner her på kg.. iiiiiiiiiihhhhhhhhh jeg tror jeg har klamidya :cry: :omg: hva skal jeg gjøre? er det symptomer ihhiiii uhhu bhuuu 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 alle jeg har hatt ons med, er lette på tråden. be den kåte huen bruke kondom, og pass på at den ikke sprekker eller noe, ellers kommer du å griner her på kg.. iiiiiiiiiihhhhhhhhh jeg tror jeg har klamidya :cry: :omg: hva skal jeg gjøre? er det symptomer ihhiiii uhhu bhuuu ONS uten kondom er uaktuelt for min del, så ikke bekymre deg for at jeg kommer gråtende tilbake og frykter jeg har fått klamydia;-) og siden du er så erfaren med ONS, har du noen tips, da?
Cody Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 ONS uten kondom er uaktuelt for min del, så ikke bekymre deg for at jeg kommer gråtende tilbake og frykter jeg har fått klamydia;-) og siden du er så erfaren med ONS, har du noen tips, da? skjønner ikke hvorfor du stresser. ingen kommer til å avvise deg. menn er vandrende ståpikker. de tar deg med glede. still klokka og stikk av før han ser deg hahhaha, da slipper du pingligheten, mange jenter har gjort det med meg og jeg husker ikke hvordan de ser ut, husker bare at jeg fikk "mat"
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 skjønner ikke hvorfor du stresser. ingen kommer til å avvise deg. menn er vandrende ståpikker. de tar deg med glede. still klokka og stikk av før han ser deg hahhaha, da slipper du pingligheten, mange jenter har gjort det med meg og jeg husker ikke hvordan de ser ut, husker bare at jeg fikk "mat" jeg stresser fordi jeg aldri har gjort noe slikt før, fordi det alltid har vært unaturlig for meg. men innerst inne har jeg jo alltid hatt lyst til å test det, det sitter bare litt langt inne. satser på at alkoholen hjelper meg på vei;-)
Bella21 Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Skulle ønske jeg turte 1. ha ONS... 2. sjekke opp random fyr på byen eller andre steder...
Adonis Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 Skulle ønske jeg turte 1. ha ONS... 2. sjekke opp random fyr på byen eller andre steder... En dag møter du din Edward... 2
Gjest Setareh Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 (endret) En dag møter du din Edward... hahhahahah jeg tror jeg ler av alt fordi jeg er overtrøtt, ellers så er det fordi det er morsomt... nå er oppgava ferdig og sendt til lærern. natta! Endret 15. desember 2011 av Setareh
Adonis Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 hahhahahah jeg tror jeg ler av alt fordi jeg er overtrøtt, ellers så er det fordi det er morsomt... nå er oppgava ferdig og sendt til lærern. natta!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 alle jeg har hatt ons med, er lette på tråden. Ja, alle og deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå