Gå til innhold

Et utsagng om innvandringspolitikken:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får nok dessverre ALDRI høre vår statsminister være tøff nok i trynet til å si det samme som stasministeren Julia Gillard (AP) i Australia uttalte: ”Dette er VÅR nasjon, VÅRT land og vi har VÅR måte å leve på. Vi vil gi alle (innvandrere) muligheten til å nyte godt av alt dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, syter og geberder deg over VÅRT flagg, VÅR ed, VÅR kristne tro eller VÅR måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å benytte deg av en annen stor australsk rettighet, og det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke liker deg her, så DRA. Vi tvang deg ikke til å komme. Du søkte deg hit...

Diskuter!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som jeg bestandig har tenkt om innvandring...veldig bra sagt og veldig sant! Det kommer ALDRI til å bli sagt på noen talerstol i regjeringa, det er helt sikkert!

Skrevet

Særs godt sagt. Nå er jo ikke Australia kjent for vennlighet mot innvandrere heller da. Husker jo Tampa. "Nei dere får dø på båten, dere skal ihvertfall ikke hit!".

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i utsagnet... Ikke hat meg KG :sjenert:

Skrevet

Vurderer sterkt å flytte til Australia!!

Selv om jeg da blir innvandrer selv... ;) Men da kan ingen ta meg for å være rasistisk når jeg kommenterer utlendinger! For det er jo en uskreven regel at man kan snakke stygt om seg selv og sine like-menn! Wohooo! Genialt!

DET var en god plan!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...