AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hvordan jobbe med en sjef/kollega som aldri er fornøyd med måten du sier eller gjør ting på? Og h*n er ikke redd for å si det til deg. Hver gang prøver jeg å gjøre h*n til lags. Gjøre ting på dems måte, men det blir alltid feil. Prøver jeg å forklare meg så blir det tråkket ned uansett. Etter dager hvor jeg har jobbet med vedkommende, så tenker jeg alltid at i morgen skal jeg gjøre det og det ennå bedre. Dagen kommer og jeg gjør som planlagt og h*n er ikke fornøyd..
Gjest SemperFi Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Finn deg en ny jobb, slike folk er douchbags.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 skjønner hva du mener.. opplever det samme med en dritt kollega..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Finn deg en ny jobb, slike folk er douchbags. Er heldig som har denne jobben, det er utrolig vanskelig å få annen jobb nå, men jeg søker. Spørsmålet var ikke om jeg skulle slutte i jobben, men hvordan takler det bedre..
Gjest SemperFi Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Hvor stort er firmaet du jobber for? Om dette er varig så kan du ta det opp med HR avdelingen eller personal representant, om du er med i fagforbund kan du søke råd fra dem.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Hvor stort er firmaet du jobber for? Om dette er varig så kan du ta det opp med HR avdelingen eller personal representant, om du er med i fagforbund kan du søke råd fra dem. Det er ett ganske lite firma og jeg har egentlig kun h*n å gå til om noe er vanskelig. Jeg vet at h*n har fått flere til å gråte. Jeg vil ikke være svak, jeg vil gjøre mitt beste og bare jobbe hardere.
paranoia Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 hvis du gjør ting akkurat slik det har blitt sagt du skal gjøre det kan du ikke spørre om du har misforstått noe? slemme sjef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 hvis du gjør ting akkurat slik det har blitt sagt du skal gjøre det kan du ikke spørre om du har misforstått noe? slemme sjef F. eks. Jeg får beskjed om å rydde, men så rydder jeg på feil sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå