Gjest gloria Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Byttet sim-kort i dag. Fra et selskap til et annet. Likevel står det gamle selskapet i "logo-hjørnet", om dere skjønner? Har dette noe å si? Synes jo at det er litt merkelig at det gamle mobilselskapet sin logo står på mobilen når sim-kortet er et helt annet selskap.. Tar dette et par dager, eller er det noen som vet noe mer ?
Anglofil Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Det er kanskje fordi selskapet du har byttet til bruker samme nett som din tidligere operatør? F.eks står det Netcom i displayet til min mann, dette til tross for at han bruker Tele2, dette fordi Tele2 leier nett av Netcom. Mvh Yvonne
Gjest gloria Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 har byttet til chess..hadde netcom.
Anglofil Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Tror Chess bruker Netcom, og da er nok det svaret på spørsmålet ditt. Mvh Yvonne
DysterPytten Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Chess bruker netcom sitt nett , mener jeg på ja. Jeg har talkmore, men de går på Telenor sitt nett, derfor står det Telenor hos meg:)
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Liste over selskaper og hvilket nett de kjører på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå