melkedrøm Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hei! Jeg er lærling på et sted hvor sønnens avdelingsleder har begynt å jobbe. Han er fire år eldre enn meg (jeg er 18), og han er dødskjekk, morsom osv. Jeg har mildt sagt blitt litt betatt. Har helt siden han startet tenkt at han er en flørtepus, holder øyenkontakten, blunker og sånn. Har tenkt at han er sånn av person, men i det siste har jeg sett småtegn til at han faktisk kanskje liker meg (men jeg er så utroooolig usikker på om jeg overanalyserer og tolker alle ting til min fordel) Hvis vi ser på bilder på et kamera f.eks. sitter han helt inntil meg. De siste dagene har jeg begynt å lære han å spille piano (Etter hans ønske), og da sitter vi også veldig tett. Og i går da jeg spilte tok han rundt håndleddene mine, løftet de opp og sa "nå skal jeg spille" litt sånn tullete, noe jeg synes var veldig unormalt, de fleste andre ville vel dyttet bort hånda mi, ikke tatt fast grep? Vi har dessuten mye øyenkontakt, og han smiler ofte når blikkene våre møtes. Og tidligere i dag la jeg merke til en gang hvor han så på meg, så skulle jeg til å se på han, men da snudde han seg vekk. Og jeg har lagt merke til at hvis vi sitter fire-fem stykker og snakker sammen, peker bena hans ofte i min retning. Meeen så skjer det også ofte ting som gjør at jeg ikke tror han liker meg i det hele tatt. Synes også det er litt rart at han oppfører seg så beskjedent siden han egentlig er en flørtepus og veldig utadvendt, men det kan jeg også være, men når jeg liker noen blir jeg mye mer tilbakeholden. Hjeeelp.
ohlala Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Han er tydeligvis interessert i noe, men hvor seriøs han er vet vel bare han selv. Kan ikke du ta initiativ til å finne på noe utenom jobb da? Da merker du det vel fort?
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 hva gjør han som får deg til å føle at han ikke er interessert?
melkedrøm Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2011 Han er tydeligvis interessert i noe, men hvor seriøs han er vet vel bare han selv. Kan ikke du ta initiativ til å finne på noe utenom jobb da? Da merker du det vel fort? Var bare å finne guts til det, da.. er også litt skeptisk siden det faktisk er min sjefs sønn, ooog det kommer til å bli tidenes snakkes både hvis vi finner på noe, og hvis han ikke vil, er jeg redd han forteller det til noen og at DET blir tidenes snakkis.
melkedrøm Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2011 hva gjør han som får deg til å føle at han ikke er interessert? Jeg synes sjeldent han gjør "alt" for å være i samme rom som meg, føler han er mer hjelpsom ovenfor andre enn for meg (for all del, han hjelper meg hvis jeg spør han direkte, men sjeldent han melder seg frivillig hvis jeg spør "hvemsomhelst") og han har kalt meg tosk et par ganger, selvfølgelig ikke sånn kjempeseriøst, men likevel. er flere sånne småting som jeg ikke kommer på akkurat nå...
ohlala Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Var bare å finne guts til det, da.. er også litt skeptisk siden det faktisk er min sjefs sønn, ooog det kommer til å bli tidenes snakkes både hvis vi finner på noe, og hvis han ikke vil, er jeg redd han forteller det til noen og at DET blir tidenes snakkis. Forstår at det kan være litt skummelt... Men hva med å passe på at dere er alene av og til da? Spise lunsj sammen på jobb? Dere er vel alene når dere spiller piano. Flørt tilbake når dere er alene
melkedrøm Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2011 Forstår at det kan være litt skummelt... Men hva med å passe på at dere er alene av og til da? Spise lunsj sammen på jobb? Dere er vel alene når dere spiller piano. Flørt tilbake når dere er alene Vi spiser lunsj sammen relativt ofte, ofte alene, men også noen ganger sammen med andre kollegaer. Er ikke så mye flørting under lunsjen, men stundene hvor vi spiller piano er veldig koselige. Bare synd det ikke passer seg hver dag:( Men i dag har vært en dårlig dag, føler jeg. Lite blikkontakt, virker nesten som han har oversett meg! Og i morgen skal han ikke jobbe, og etter nyttår er det takk og farvel, for han har fått tilbud om en annen jobb. Flotters.
melkedrøm Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2011 I tillegg har jeg problemer med å se hva han kan se i meg. Jeg er ikke spesielt pen, kraftig, ikke veldig morsom eller unormalt snill, vi har ca. ingen felles interesser (bortsett fra noen humorprogrammer) og ja... Vi er heelt forskjellig av person. Jeg er rolig og fornuftig, mens han er vill, gal og eventyrlysten.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Tror nok ikke han legger like mye i det som du gjør. Slik du fremstiller han er han en utadvent og rimelig uredd kar, tror derfor ikke at han hadde vært redd for å gi uttrykk for det om han faktisk var intressert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå