Gå til innhold

Damer som vil ha kroppen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ELSKER de blikkene jeg får av jenter når jeg går med stramme t-skjorter. HAHA. Loves it. Kiler det litt ekstra der nede når dere ser en BRA kropp eller? HAHA :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Hva forventer du å få som svar egentlig? "jaaa, vi elsker menn i stramme t-skjorter!!!" øøh..

Håper ikke dette er enda en "våt i hakket" eller "klam i fitta" tråd eller hva det nå var.

Endret av henriett3
Skrevet

Dream on! Hi-hi.

Skrevet

Nei.

Har ikke noe imot å se en fin kropp nei, men skal nok litt mer til for at det skal "kile der nede" gitt :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

få se bilde? ja noen ganger . men du må ikke spørre på kvinneguiden. alle kommer til å si nei.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

nej, ikke egentlig, og i hvertfall ikke når fyren er så fryktlig høy på seg selv...det er rett og slett bare kvalmt!

• Liker 2
Skrevet

Jenter er ikke akkurat subtile når jeg trasker rundt i parken med bar overkropp på sommeren. OL i synkronisert hode-snuing.

Skrevet

Ser for selvopptatt ut, synes jeg, og det er ikke sexy.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er for all del pent å se på, men jeg kan ikke si at det kiler noen steder nei :)

• Liker 2
Skrevet

Det kiler litt på venstre tå, men jeg tviler på at det har noe med kroppen til TS å gjøre. Kan aldri vite, dog.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tenker du er en liten, kvapsete pusling jeg, som lever i en drømmeverden :fnise: .

• Liker 2
Skrevet

Nope. Hvis jeg ser ei fin jente, derimot... Gjerne i politiuniform :lur:

Gjest henriett3
Skrevet

Det kiler litt på venstre tå, men jeg tviler på at det har noe med kroppen til TS å gjøre. Kan aldri vite, dog.

Hahahah! :skratte:

Skrevet

Nope. Hvis jeg ser ei fin jente, derimot... Gjerne i politiuniform :lur:

Jeg syns de skal ha sånn kinky sykepleieruniform..

Eller skolepikeoutfit. :lur:

Hører ikke dette inn under seksualitatsforumet egentlig, alle disse spørsmålene som indikerer at vedkommede ønsker seg en fantasi å runke til.

Fyren er jo pervo og narcissist. :filer:

Det har iallefall ikke mye med samliv og relasjoner å gjøre at han vil ha bekreftleser på at damer ønsker sex med han.

Noe for moddene å ta tak i kanskje?

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Jeg syns de skal ha sånn kinky sykepleieruniform..

Eller skolepikeoutfit. :lur:

Hører ikke dette inn under seksualitatsforumet egentlig, alle disse spørsmålene som indikerer at vedkommede ønsker seg en fantasi å runke til.

Fyren er jo pervo og narcissist. :filer:

Det har iallefall ikke mye med samliv og relasjoner å gjøre at han vil ha bekreftleser på at damer ønsker sex med han.

Noe for moddene å ta tak i kanskje?

hehehe :gjeiper: .. må ikke misbruke ordet narcissist nå da. det var vel litt drøyt?

Endret av Nuppdupp
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg tenker du er en liten, kvapsete pusling jeg, som lever i en drømmeverden :fnise: .

eller rett og slett at han er veldig liten der nede, og han må kompangsere for den :ler:

har du en superdyr bil også eller ts?

Endret av NozMonster
Skrevet

wow...

KG på sitt beste dette.

• Liker 2
Skrevet (endret)

En overkropp i trang t-skjorte får det ikke til å kile der nede. Et heftig blikk derimot :lur:

Endret av Caramela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...