Stellia Skrevet 14. desember 2011 #1 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jeg har et strykejern (damp) som avgir brune flekker på plaggene når jeg stryker. Lukter i tillegg svakt brent. Noen som vet hvorfor, og hvordan jeg kan bli kvitt problemet? Endret 14. desember 2011 av Stellia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 14. desember 2011 #2 Del Skrevet 14. desember 2011 Det må ha kommet noe på/i jernet eller strykebrettet som ikke skal være der, eller så er det noe på plaggene som ikke skal være der (mulig det kan skje med feks rester av skyllemiddel). Prøv å stryke et kjøkkenhåndkle eller lignende som har vært vasket uten skyllemiddel. Bruk et annet håndkle som underlag, og gi strykebrettrekket en vask. Etter hvert vil du forhåpentlig finne ut hvor det som svir seg kommer fra, eller så får du kanskje slitt vekk det som evt sitter på/i jernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 14. desember 2011 #3 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har hatt samme erfaring tidligere, og har nytt strykejern. De få gangene jeg bruker det så bruker jeg dusjeflaske istedenfor vann i jernet pga at jeg ikke alltid var like flink til å tømme det helt. Er du flink til å tømme det etter bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå