~Frk Amalie~ Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei! I kveld skal jeg reise med kattene mine. Først med nattog og så 4 timer på buss. Har hatt den ene med før, men ikke på buss, bare bil. Det har gått rimelig bra, men jeg vil gjerne ha noen tips! Sånn at nurkene kan ha en mest mulig komfortabel tur :D Jeg pleier å legge noe over buret sånn at det blir litt roligere. Inni buret har jeg vann, litt mynte, pledd med avi over i tilfelle uhell. Og så har jeg med våtservietter, ekstra aviser og papir. Er litt nervøs for bussturen da, siden den ene katten blir lett bilsyk.. Og så lurer jeg på om jeg må betale noe ekstra for to katter? På toget har vi plass på tillatt for dyr, så der er alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Kommer vel litt an på buss-selskapet du skal reise med tror jeg. Vet at Oslo Sporveier ikke tar betaling for katter, kun hunder må betale der :o (pussig egentlig, en katt kan jo være vel så stor som en liten hund...) Men det er jo ikke sikkert at alle buss-selskaper har samme ordning, ta en telefon så får du sikkert beskjed! God tur og god jul til deg og kattene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvis kattene skiter på bussen, så må du rydde opp og ikke bare la det ligge og stinke til dere kommer frem.. Fryktelig ubehagelig for medpassasjerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 ta deg en tur til vetrinæren så gir han deg bilsyketabletter til katter..så er du siker på at de ikke spyr...(du ser på en katt at den er bil syk når den slikker seg rundt munnen og sugler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #5 Del Skrevet 19. desember 2003 Jepp, dop dem ned, men gi dem en halv tablett om gangen, ellers tar det så lang tid før de kvikkner til igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå