addict Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hei! Noen som kan tipse om en grei plass å dra på jentetur? Festing, shopping og god mat er det vi ønsker oss Det må også være en plass hvor billettene ikke er rådyre Reiser fra Trondheim Værnes. Kommer liksom ikke på noen andre plasser enn Køben og Paris.. Trenger litt input! Ikke Praha, da begge har vært der og det ikke frister til gjentagelse Noen morsomme anbefalninger og opplevelser du vil dele? :D Det er snakk om en weekend i en storby
Gjest henriett3 Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 (endret) Fant noe her da: Bergen-Berlin Stavanger-London Oslo-Grenoble Oslo-Salzburg Ellers kan du se her Edit: så ikke at du skulle fra Trondheim, men du kan jo ta tog til Oslo og fly videre? Endret 14. desember 2011 av henriett3
challenger Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Det finnes sjelden billige billetter fra Værnes dessverre. De dobler jo prisene fra Trondheim i forhold til Gardermoen:s
addict Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2011 Stemmer ikke, de har ofte priser fra Værnes til 199, 249, 299, 349 osv Men jeg kommer ikke på alle byene som er typiske "billigbyer". De jeg kommer på en Køben, London... Øøøøh.. Jeg er en amøbe Ikke aktuelt å reise til Oslo først, gidder ikke sløse bort en hel dag på tog da begge har barn og vi kun har 3 netter til disp Tips til hotell-sider bortsett fra expedia og hotels.com?
challenger Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Stemmer ikke, de har ofte priser fra Værnes til 199, 249, 299, 349 osv Men jeg kommer ikke på alle byene som er typiske "billigbyer". De jeg kommer på en Køben, London... Øøøøh.. Jeg er en amøbe Ikke aktuelt å reise til Oslo først, gidder ikke sløse bort en hel dag på tog da begge har barn og vi kun har 3 netter til disp Tips til hotell-sider bortsett fra expedia og hotels.com? Jo man kan være heldig å finne sånne billigbilletter, MEN de havner ofte på veldig ugunstige dager og tider:/
addict Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2011 Jo man kan være heldig å finne sånne billigbilletter, MEN de havner ofte på veldig ugunstige dager og tider:/ Sant, men ofte så er det billig på en torsdag feks, og ok pris (500 ect) på en søndag Noen tips? :D Hvor var dere sist på jentetur?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Stemmer ikke, de har ofte priser fra Værnes til 199, 249, 299, 349 osv Men jeg kommer ikke på alle byene som er typiske "billigbyer". De jeg kommer på en Køben, London... Øøøøh.. Jeg er en amøbe Ikke aktuelt å reise til Oslo først, gidder ikke sløse bort en hel dag på tog da begge har barn og vi kun har 3 netter til disp Tips til hotell-sider bortsett fra expedia og hotels.com? Finn.no/reise - der finner du både flybilletter, hotell og pakker.
addict Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2011 Barcelona har ingen turer nå på vinteren via Norwegian, men tusen takk!! Skal sjekke ut finn!
Dragonfly84 Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Åja, visste ikke at du skulle dra på vinteren. Wien er fint for festing, og greit for shopping også
freddy Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke noe om flyforbindelser fra Tr.heim, men typiske "billigbyer" er jo iallfall: Vilnius, Warsawa, Budapest, Riga, Berlin og Krakow.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Direkteruter fra Trondheim finner du her: http://www.avinor.no/lufthavn/trondheim/direkteruter Mellomlander du feks. i Oslo er jo mulighetene større, men da blir gjerne billettene dyrere også. Jeg hadde sjekket opp lokasjoner og billetter utfra oversikten der
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Av de byene som det går direkterute til fra Værnes ville jeg valgt Tallinn, Riga eller Amsterdam. Alle disse er hyggelige byer på hver sine måter, og man bør kunne få til et noenlunde rimelig opphold og gode handlemuligheter. Enhver by gir vel mulighet for en fest...(A.dam har vel litt høyere prisnivå enn de andre, men ikke mer kostbar enn f.eks Køben).
reiselyst72 Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Hei, ville normalt anbefalt Krakow som er nevnt lenger opp: Lave priser, god mat, god shopping og spennende kultur for de som liker det. Men den utgår jo siden du ikke har direktefly dit. Da ville jeg holdt en knapp på Tallin faktisk. Hyggelig middelalderby med litt av de samme kvalitetene. Hvis du vil finne billigst mulig hotell som du nevner kan jeg anbefale Hotelscombined som er med på denne siden om billig hotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå