Gå til innhold

Disse hel**** sokkene

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

OgaBoga, bor du sammen med kjæresten din? Selv om du bare er atten år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fuglehue
Skrevet

Ja det gjør jeg. Er du sjalu eller bitter, eller hyggelig spørsmål?

Skrevet

Tomme melkekartonger på kjøkken benken er mitt ankepunkt! Det er vel og bra å stable sammen mekekartongene,men må de stå på kjøkken benken?????

Lilletrollet

Skrevet

En masse prat! En masse prat om alt han skal gjøre. "Nå har jeg vasket badet - enda det var din tur!"

"Jammen, jeg skulle jo gjøre det!"

"For tre dager siden ja, men nå kommer det gjester om en time..."

Også er han som en tegneseriefigur når han har laget mat. Kjøkkenet ser ut som når Dagobert har laget sandwich. Det ryddes plass ved å legge underarmene sammen og skyve til siden... det stables i vasken så man ikke få tatt et glass vann en gang. Og når det ikke kan se verre ut og man faktisk bør begynne å rydde eller vaske opp, hva gjør han? Henter en stol og setter seg ned foran komfyre og leser og ser på pinnekjøttet i tre timer!

Ellers er jo klassikeren sokkene her også. Men de slippes ikke på gulvet, men henges under tverrliggeren på stuebordet, spisebordet eller skrivebordet - ettersom hvor han er når de skal tas av.

Skrevet

Tusenfyd skrev:

Ellers er jo klassikeren sokkene her også. Men de slippes ikke på gulvet, men henges under tverrliggeren på stuebordet, spisebordet eller skrivebordet - ettersom hvor han er når de skal tas av.

:hoho: Slik er det her også! Og av et eller annet mystisk vis klarer den ene halvparten av sokkeparet nesten alltid å havne langt under senga slik at jeg finner de to måneder senere :roll:

Men det er heldigvis bagateller i den store sammenhengen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...