Gjest Fighter Skrevet 18. desember 2003 #21 Skrevet 18. desember 2003 Jeg bare smiler og ler av sokker på gulvet ved sofaen, fordi jeg vet at når han utpå kvelden oppdager at det ser rotete ut, så kaster han dem i skittentøyet selv. Det skjer hver eneste gang. Tannkremkorka skrur han på bedre enn meg. Synes det finnes viktigere ting her i livet enn å irritere seg over evt. uvaner kjæresten måtte ha. :enig_animasjon: Alle har vi små ting som kanskje ikke er så bra, og jeg forventer ikke at kjæresten min skal være helt perfekt han heller.
Gjest embla50 Skrevet 18. desember 2003 #22 Skrevet 18. desember 2003 Her i huset har jeg omtrent alt av irritasjonsmoment som tidligere innsendere har beskrevet: fising,raping, sokker på bordet, gå på jobb i flekkete klær (og han er lærer!),brukte.våte oppvasktuer oppå osten eller brødet, ikke være i stand til å se at matsøpla må ut før den renner utover gulvet, vandre rundt i boxer mens dattera på 16 har besøk, har til dags dato aldri satt på korka på tannkremtuben eller lagt ned dolokket, aldri hengt opp ny dorull, aldri betalt ei regning, og blir irritert når purringa kommer, osv.osv.osv... Og vi har vært gift i over tjue år....Jeg antar at jeg er en tolerant sort!
Lisa Lill Skrevet 18. desember 2003 #23 Skrevet 18. desember 2003 Det må være skapdører, skuffer og lignende... Lager han mat en dag, kan du vær sikker på at alle dører står vidåpne.. Leter han etter q-tips, står alle mulige skuffer på badet ute Og jeg går jo selvsagt og lukker etter han. Det ser SÅ rotete ut... Men det er jo litt sjarmerende også da Er ikke feilfri jeg heller...eller..
Lise79 Skrevet 19. desember 2003 #24 Skrevet 19. desember 2003 Eneste irritasjonsmomentet her i huset er at han glemmer å putte på korker igjen!! Om det er på ketshup flaska eller hårskummet spiller ingen rolle. Hehe skulle trodd han ikke så at det faktisk var en kork som skulle på igjen!!
Gunilla Skrevet 19. desember 2003 #25 Skrevet 19. desember 2003 Lurer på om det er jeg som er den sløveste med sånt i heimen.. :oops: :oops: :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 19. desember 2003 #26 Skrevet 19. desember 2003 Her i huset har jeg omtrent alt av irritasjonsmoment som tidligere innsendere har beskrevet: fising' date='raping, sokker på bordet, gå på jobb i flekkete klær (og han er lærer!),brukte.våte oppvasktuer oppå osten eller brødet, ikke være i stand til å se at matsøpla må ut før den renner utover gulvet, vandre rundt i boxer mens dattera på 16 har besøk, har til dags dato aldri satt på korka på tannkremtuben eller lagt ned dolokket, aldri hengt opp ny dorull, aldri betalt ei regning, og blir irritert når purringa kommer, osv.osv.osv... Og vi har vært gift i over tjue år....Jeg antar at jeg er en tolerant sort![/quote'] Det hørtes temmelig irriterende ut, ja.
Gjest Lizbet Skrevet 20. desember 2003 #27 Skrevet 20. desember 2003 Brukte studielånet mitt på oppvaskmaskin...lar det tale for seg selv
Arwen Skrevet 20. desember 2003 #28 Skrevet 20. desember 2003 At han faktisk ikke ser hybelkaniner. Her snakker vi store skylapper.
Gjest Lizbet Skrevet 20. desember 2003 #29 Skrevet 20. desember 2003 Hybelkaninene kommer til et punkt der de sikler, knurrer og glefser etter deg mens de flyr etter deg over gulvet.....han må da i det minste høre dem??? :D Det var forøvrig datteren til en veninde som kom med den beskrivelsen av dem....i en alder av tre år. Mor var litt flau da, ja.
Arwen Skrevet 20. desember 2003 #30 Skrevet 20. desember 2003 Hybelkaninene kommer til et punkt der de sikler, knurrer og glefser etter deg mens de flyr etter deg over gulvet.....han må da i det minste høre dem??? :D Det var forøvrig datteren til en veninde som kom med den beskrivelsen av dem....i en alder av tre år. Mor var litt flau da, ja. desverre ser han de ikke uansett. Har på trass latt de ligge i gangen i en uke uten å støvuge. Niks. :evil: Man går da faktisk veldig mange ganger gjennom der i løpet av en dag...
Pusekatt Skrevet 20. desember 2003 #31 Skrevet 20. desember 2003 Her i huset hersker det et skikkelig naziregime når det gjelder vasking av klær. Jeg vasker alt av klær, men jeg forlanger at alt tøy legges i skittentøykurven. Ellers blir det ikke vasket, og mann og barn har til slutt ikke mer rent tøy igjen dersom det går for lenge. Dette begynner heldigvis å gli inn ganske bra 8)
Gjest Fuglehue Skrevet 21. desember 2003 #32 Skrevet 21. desember 2003 En klikkelyd han gjør med tunga og tennene. Høresut som utåmlodig og masete lyd, og jeg blir stressa og forbanna men vil ikke si det til han om det er en uvane. Også er det såklart dette klesvask/oppvask greiene da, som jeg må ta men jeg koser meg med den.
Maetzii Skrevet 21. desember 2003 #33 Skrevet 21. desember 2003 Han spiser opp potetgullet mitt! :o Og når han lager kaker (fordi han har lyst på selv) mener han at det er en selvfølge at jeg må vaske opp alle de hundreogørten tingene han brukte for å lage den... Tilogmed om det er en type kake jeg ikke liker. Og så hender det han glemmer at han har satt ting i stekeovnen, med det resultat at vi får svidde baguetter/pizza/kaker.. Men ellers er han veldig flink :D
Lala Skrevet 21. desember 2003 #34 Skrevet 21. desember 2003 Huff.. når jeg leser alle de tingene dere har skrevet at dere irriterer dere over, så sitter jeg og smiler og får tårer i øynene. Kjærsten er ute å reiser.. Savner han jeg... Vi er så sjelden fra hverandre. Slik har det vært i snart tre år. Maks en uke fra hverandre omgangen (kanskje vært 3-4 ganger). Og jeg liker faktisk snorkingen hans, så sant jeg ikke er i irritabelt humør. Jeg sover bedre når han ligger og snorker inn i øret mitt. Ja jeg vet at jeg sikkert er unormal. Jeg liker ikke: - når han har barbert seg blir det skjeggstubber over hele vasken - at han aldri kommer til avtalt tid - at han er treg til å rydde opp etter han har spist. Skjønner ikke hvorfor han må sette skitne tallerkner (med matrester på) på benken når vi har oppvaskmaskin? -OG SELVSAGT de ufattelig sure sokkene hans. Kan tro jeg handler mye fotsprayer, pudder, badesalt, såler til skoa, osv til han! - prompingen Men det er jo verdt det! Jeg elsker jo han over alt på jord uansett. Snufs!
Lala Skrevet 21. desember 2003 #35 Skrevet 21. desember 2003 Du har likevel kommet laaangt, Starie Her blir ikke noe vrengt eller tømt. Bare sluppet rett ned på gulvet. Skittentøyskurv? Hva er det? :enig_animasjon: Det hadde jeg glemt! Menn er håpløse, men det er kanskje vi kvinner også.. Hadde blitt gal av å bo sammen med en som var som meg selv.
Tusseline Skrevet 22. desember 2003 #36 Skrevet 22. desember 2003 Hans tendens til å legge fra seg den trådløse telefonen i alle slags mulige, merkverdige hjørner og andre "ufinnbare" plasser i leiligheten! :evil:
Gjest Vega Skrevet 22. desember 2003 #37 Skrevet 22. desember 2003 Hans tendens til å legge fra seg den trådløse telefonen i alle slags mulige, merkverdige hjørner og andre "ufinnbare" plasser i leiligheten! :evil: Der er jeg verst, og når jeg i tillegg har skrudd den på lydløs... Når det gjelder klesvask og lommer som ikke vrenges (det er ikke bare jeg som vasker klær da...) - så har det gått bedre etter at jeg har klart å vaske det tredje bankkortet hans... Smuler. Sier ikke mer. (Men da han møtte meg, spiste jeg knekkebrød i senga, lent over mot den andre halvdelen, noe jeg sluttet med brått...)
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #38 Skrevet 27. desember 2003 Jeg lar meg ikke irritere over småting,,,,er ikke perfekt selv heller....Gudskjelov!
Gjest care Skrevet 27. desember 2003 #39 Skrevet 27. desember 2003 Jeg lar meg ikke irritere over småting' date=',,,er ikke perfekt selv heller....Gudskjelov! Denne leveregelen prøver jeg også å leve etter. Men jeg irriterer meg litt over røykingen, selv om den foregår på verandaen. Røyk dreper, så jeg anser ikke det som en småting :evil:
Gjest Poirot Skrevet 27. desember 2003 #40 Skrevet 27. desember 2003 Ting i lommer og vrenging har vi ansvaret for selv, ergo må vi også tåle å få noe ødelagt eller ppir i lomma om man har vært så dum å ikke ta det ut. Vrenging er også eget ansvar, ikke mitt problem at han ønsker å slite på tøyet. (Men det er jeg som glemmer å vrenge, ergo går det ut over mine klær)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå