Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Hvilken egenskap irriterer deg absolutt mest ved kjæresten din? Er det disse helvetes sokkene eller er det korken på tannkremtuben?
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Smulene på benken og hans totale blindhet overfor fettet på komfyren...
Gjest Joanna Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Jeg bare smiler og ler av sokker på gulvet ved sofaen, fordi jeg vet at når han utpå kvelden oppdager at det ser rotete ut, så kaster han dem i skittentøyet selv. Det skjer hver eneste gang. Tannkremkorka skrur han på bedre enn meg. Synes det finnes viktigere ting her i livet enn å irritere seg over evt. uvaner kjæresten måtte ha.
skogeki Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Han har en tendens til å søle sånn på speilet på badet. Det skjer når han har vakset hendene og rister av vannet, når han pusser tennene og når han rufser til vått hår. Bare en bagatell, selvsagt , men ganske irriterende!!
Nilma Skrevet 18. desember 2003 #5 Skrevet 18. desember 2003 Smulene på benken og hans totale blindhet overfor fettet på komfyren... :o Er min kjære sambo bigamist?!?!? Husarbeid ellers er han ganske bra på, men de to tingene der.....AARGHH!
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 :o Er min kjære sambo bigamist?!?!? Husarbeid ellers er han ganske bra på, men de to tingene der.....AARGHH! Samme greia også er han så flink til å lage mat at jeg føler meg som verdens verste kjerring når jeg sutrer over rotet...
aline Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Vi bor ikke sammen vi da, men nettopp derfor hender det, dersom jeg er i irritabelt humør, at jeg irriterer meg over at han lar lyset stå på overalt hvor han har vært og lar stikkontakta til kaffetrakteren (kun han som drikker kaffe) stå i når han er ferdig med den. Jeg liker ikke stikkontakter som står i når man forlater leiligheten, fordi jeg er redd for at det kan ta fyr eller stå å trekke dersom man glemmer å slå av traktern også. Jeg betaler strøm, jeg er ikke interessert i å ha lyset på badet stående på når det ikke brukes, ei heller opplyst gang eller kjøkken når det ikke er noen der. Hadde vi bodd sammen så hadde det vært annerledes altså!! Da betaler jo han for det også, og er ansvarlig for leie og utgiftet.
Gjest GreenSky Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 For meg var det fising, raping, lite oppmerksomhet og den konstante pc-spillingen som irriterte meg ved eksen. Og humørsvingningene hans. Han var deprimert, hadde gått med ubehandla depresjon i mange år, men nektet å gå til legen. Da jeg også ble deprimert til slutt, tok han av mine anti-deprissiva selv, slik at jeg ofte ikke fikk nok medisin. For en tufs! Når det gjaldt husarbeid var han faktisk flinkere enn meg. :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 18. desember 2003 #9 Skrevet 18. desember 2003 Jeg betaler strøm, jeg er ikke interessert i å ha lyset på badet stående på når det ikke brukes men økonomisk sett vil du spare ved å la lyset på badet stå på konstant istedet for å sru det av og på hele tiden. Ikke at det er så nøye altså, men ville bare si det.
Rannva Skrevet 18. desember 2003 #10 Skrevet 18. desember 2003 Han har en tendens til å søle sånn på speilet på badet. Det skjer når han har vakset hendene og rister av vannet' date=' når han pusser tennene og når han rufser til vått hår. Bare en bagatell, selvsagt , men ganske irriterende!![/quote'] Sånn er sambo også. Men jeg irriterer meg ikke så mye, det er en ganske uskyldig uvane. Han er så flink til alle andre ting at jeg ikke vil klage på en bagatell.
Gjest Ethereal Skrevet 18. desember 2003 #11 Skrevet 18. desember 2003 Jeg irriterer meg egentlig ikke så mye, for jeg har fått et usedvanlig ryddig og veloppdragent eksemplar servert av hans mor Men: Han er som en unge når det gjelder å holde oppmerksomheten. Får han en gitar i hendene, er han borte, og ting må forklares tre ganger---MINST! Man husker jo tilbake til skolen og gymtimene, da læreren ikke kunne ta fram en ball uten at guttene ble immune mot alle beskjeder---akkurat på den måten er det... I går hadde vi en avtale (dvs han hadde avtalt, men jeg skulle bli med, så jeg visste ikke detaljene i avtalen) kl 1630, og da jeg kl 1640 spurte om når vi egentlig skulle gå, sa han "1630". Gjett om han fikk fart på seg da jeg sa hva klokka var... Selvsagt var gitaren involvert...
aline Skrevet 18. desember 2003 #12 Skrevet 18. desember 2003 men økonomisk sett vil du spare ved å la lyset på badet stå på konstant istedet for å sru det av og på hele tiden. Ikke at det er så nøye altså, men ville bare si det. Dersom vi hadde flydd ut og inn ja, men man er jo ikke på badet så innmari ofte, kan jo ikke la lyset stå på i alle ubrukte rom fordi vi bruker dem noen ganger hver dag? Lønner det seg da? Kjøkkenet er jo like ofte brukt, om ikke mer, men jeg klarer altså ikke la lysene stå på i ubrukte rom fordet jeg... :oops: Dessuten så irriterer det meg med lyse rom som ingen er i, ikke bare pga strømforbruk, men det bare irriterer meg.. tror det har noe med at blikket mitt blir trukket mot lyset og jeg derfor legger så innmari godt merke til lys som står på uten noen som helst grunn.
la Flaca Skrevet 18. desember 2003 #13 Skrevet 18. desember 2003 Han hater husarbeid. Hvis jeg sier; "nå syns jeg det er på tide at vi 'shiner' litt i huset - så er han usedvanlig snartenkt, og finner ut at det er absolutt nødvendig at han kjører bilen på vask eller noe liknende. Det tok faktisk ei stund før jeg la to og to sammen, for han er vanligvis sånn så rettskaffen av seg ...må jo bare le da! Noe konkret som irriterer meg er at han alltid legger igjen skjeggstubbene sine på servanten etter å ha barbert seg. Ser utrolig uapetittelig ut... :x
Olse Skrevet 18. desember 2003 #14 Skrevet 18. desember 2003 Veldig enig med dem som har "problemer" med speilen på badet. Tror jeg kunne ha pusset det flere ganger om dagen!!! :evil: Men du vet, de har sine gode sider også :blunke:
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2003 #15 Skrevet 18. desember 2003 Det går mest i klesvask og oppvask her i huset. Klærne slippes galant ned på gulvet, akkurat der han står der og da. Og når han rydder av bordet, så settes alt i oppvaskkummen, uten å skylles eller skrapes av. Det hadde jo gått an å sjekke om oppvaskmaskinen var full da...? Men jeg klager ikke. Han gjør mye annet i huset, som jeg ikke gidder å være med på. Og jeg har sikkert noen slike feil selv.
starie Skrevet 18. desember 2003 #16 Skrevet 18. desember 2003 Han legger faktisk klærne i skittentøyshaugen på badet, men han vrenger dem ikke og tømmer ikke lommene enda jeg har sagt det sekstientusentrehundreognittfire ganger.
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2003 #17 Skrevet 18. desember 2003 Han legger faktisk klærne i skittentøyshaugen på badet' date=' men han vrenger dem ikke og tømmer ikke lommene enda jeg har sagt det sekstientusentrehundreognittfire ganger.[/quote'] Du har likevel kommet laaangt, Starie Her blir ikke noe vrengt eller tømt. Bare sluppet rett ned på gulvet. Skittentøyskurv? Hva er det?
Dina_ Skrevet 18. desember 2003 #18 Skrevet 18. desember 2003 Største problemet her i gården er å få han til å faktisk bytte t-skjorte og sokker hver dag. Og at skitne klær finner frem til skittentøyskurven. Han klarer heller ikke å se fettet på ovnen, eller at det trengs en liten vask både på badet og på kjøkkenet. Han foretrekker å la være å spise fremfor å ta oppvasken og han flytter alltid rundt på møblene slik at de ikke står korrekt. Bordet nede i stuen er alltid overfylt med papirer og han skylder på meg hver gang han ikke finner en regning Ellers så kaller han meg for Monica, hun fra Friends.. jeg har også innrømt at jeg kanskje er litt Monica når det gjelder rydding.. Men men.. Jeg liker å ha det pent og ryddig rundt meg. Så det såh!
Orthia Skrevet 18. desember 2003 #19 Skrevet 18. desember 2003 Hvilken egenskap irriterer deg absolutt mest ved kjæresten din? Er det disse helvetes sokkene eller er det korken på tannkremtuben? Er nok disse h... sokkene, ja
Gjest x4tretoen Skrevet 18. desember 2003 #20 Skrevet 18. desember 2003 1. Er at hun har en enorm evne til å hinte om ting og ikke kan si ting rakt ut. :x 2. Musikksmaken! :evil: Hun har musikksmak som en fjortis. Bare samleplater med hits. 3. De forferdelige nips-tingene. Allverdens fjollete pynteting :x 4. Hun skal fylle ut sånne tester fra et-eller-annet-dameblad. Teste forholdet, teste om du er rik, teste sexlivet +++ :-? 5. At vi på død og liv skal ha par-middager med vennindene hennes og de HÅPLØSE typene deres. 6. At jeg er egoistisk vis jeg vil ha en tur på byen med gutta... Jeg sier ikke noe om hun tar en vennindetur. 7. Titanic :evil: :evil: :evil: Hvor mange ganger må hun se den j**a filmen, og hvorfår må jeg tvinges til å se den sammen med henne. 8. At hun sitter å diskuterer slanking med svigermor, at hun diskuterer slanking med venninder, at hun leser om slanking i dameblader.... og så er det plutselig min/mannens skyld at hun skal slanke seg! :x :D Helt utrolig at vi er så glad i hverandre er det ikke? :D Ja også klager hun over sokkene, snorkinga, oppvasken, fettet på stekeovnen .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå