Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Noen som har vært og sett Nøtteknekkeren i operaen? Jeg skal i dag..... var det bra eller?
Glitterchick Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Ikke sett i år, men flere ganger tidligere. Veldig fint. Og veldig fint for barn. Spesielt små prinsesse-piker. Og store prinsesse-piker...
-Fisken- Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Er stort sett fan a all ballett, spesielt moderne. Har desverre ikke fått sett nøtteknekkeren i år ennå, men vil gjerne. Kjenner opptil flere som danser der. Et lite tips er å møte opp rett før en forestilling, det er nesten alttid gratisbileter å få da
Linsi Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Jeg så den i fjor, men skjønte ikke handlingen før på slutten. Anbefales og lese heftet om forestillingen, før den begynner. Men det var en koselig opplevelse da.
Gjest Tex Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Det var iallefall smekkfullt der! Vi var på et såkalt infomøte først men det hjalp ikke så veldig, vi hadde med oss et lass med niåringer og de skjønte ikke stort... Den var altfor lang, de kunne ha droppet hele første akt. Jeg holdt på å sovne.... Men andre akt var veldig engasjerende, og det endte jo med stående applaus. Andre akt gjorde første akt verd å sove seg gjennom... Men jeg hadde ikke tatt med meg unger fra femte og nedover, de skjønte ingenting! Men danserne hadde fine drakter, da....
Ingeborg Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 Hørte du harpa, Tex? Da hørte du søstera mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå