AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg føler at jeg er så kjedelig i senga, men vet ikke hva jeg skal finne på for gjøre det mer spennende. Jeg er ikke særlig akrobatisk, og synes ikke det er særlig godt når jeg må bruke for mye energi på teknikk, men jeg vil ikke overlate alt "arbeidet" til ham heller! Hvor stort repertoar har folk egentlig?
QueenPenelope Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Vet ikke helt hvor stort reportoar jeg har, og dessuten har nok folk forskjellig oppfatning av hva som er kjedelig og ikke. For oss er det ikke snakk om å finne de mest akrobatiske stillingene, eller gyve løs på sexen med teknisk presisjon. For oss er det å ikke være kjedelig, det at begge tar initiativ. Både til sexen i seg selv, og til stillinger og oralsex. At du er aktiv, og ikke bare ligger på ryggen og venter på å bli "betjent". Å vise at du liker det skader heller ikke
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg blir jo litt bekymret for å bli oppfattet som den potetsekken som helst vil ha misjonær! :gjeiper: Hvis dere ser for dere perfekt sex, hva vil dere ha med og hvordan kommer dere? Både gutter og jenter!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 du trenger ikke være akrobat for å prøve andre stillinger enn misjonæren? bakfra, oppetter veggen, ri ham. sex trenger ikke bare foregå i senga;-) dusjen er min favoritt
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke hva som er vanlig jeg men vi har minst 4-5 stillinger hver gang vi har sex..Begge tar initiativ..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Antall stillinger syntes jeg i grunn ikke har noe å si, det handler mer om attitude og hvordan man behandler hverandre og leser responsen fra partneren. Tørre å slippe seg løs, være litt frekk og grådig. Feks bare si rett ut "Slikk meg" og legge seg til rette i stedet for å sitte passivt og vente. Eller å bryte seg over på toppen fra misjonærstillingen
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Jeg foreslår at du tar skikkelig tak i det, og i stedet for Å spørre her, spør du kjæresten! Kan jo hende han er fornøyd! :D mitt råd er uansett; hvis du liker misjonæren best er det jo null skam i det! Men lek litt først, prøv noe nytt, utforsk horisonten, og fullfør i en deilig misjonærorgasme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå