AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Leter etter strips for å ta vekk svarte prikker på nesa. Kjøpte nettopp noe på vita, men ser det inneholder mineralolje.. Har hørt mye om biore strips, men håpet på at det fantes noe annet. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Det er virkelig ikke stress at de stripsene der inneholder mineralolje.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Tetter ingenting hos meg, men fikser ikke de sorte prikkene heller, så jeg bruker det ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Man kan visstnok lage selv med toalettpapir og egg. Har ikke prøvd det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Bare rens huden rett etterpå, så vil ikke mineraloljen være et problem. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Litt skeptisk, selv om jeg tror deg. Får tenke litt på om jeg "våger" eller ikke : -)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Man kan visstnok lage selv med toalettpapir og egg. Har ikke prøvd det. Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Hvordan? Directions: 1. Crack an egg and separate the white and yolk. Place the egg white in a bowl and let it sit for a bit to thicken. (The yolk can be saved for hair treatment or to cook.) 2. Pick up a few cotton swabs (or whatever works for you) and bunch them together to pick up the egg white to slather on your clean face. 3. Generously cover your entire face with the egg white and let it partially dry before adding another layer. Add anywhere from 3-5 layers. Concentrate on problem areas. 4. Use some sort of thin tissue or toilet paper to place over your wet face, leaving room for the eyes, mouth and nostrils. 5. Reapply another layer of egg white on top of your tissue, careful not to let the moisture rip or ruin the tissue on your face. 6. Let your mask fan dry or air dry (doesn't matter). As it dries, the egg white will tighten your skin and you may feel some discomfort. It's okay though, because your skin and pores are tightening (temporary effect). 7. After your mask completely dries, peel the mask off. Your blackheads should come off with it. 8. Wash the egg white and tissue residues off of your face and moisturize as usual. I like to use an aloe vera jelly to moisturize afterwards because it feels refreshing. http://www.handmadereviews.net/2010/08/egg-white-blackhead-mask.html
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 http://www.handmadereviews.net/2010/08/egg-white-blackhead-mask.html Mange takk!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 er en oppskrift på hjemmelagde med gelatin. Ser jo veldig effektivt ut, selv om jeg ikke fikk det helt til da jeg prøvde.
Gjest Feline. Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Noen som har prøvd den oppskriften med egg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå