Gå til innhold

Jeg har blitt så betatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så betatt! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg har møtt en fantastisk gutt, som jeg kun har møtt èn gang.. Hvordan jeg har klart å bli så interessert etter kun en kveld, spør jeg meg selv om. Jeg klarer ikke slutte å tenke på han, og når han har svarer på meldingen, hopper seriøst hjertet over et slag. Sier til meg selv at dette bare er tull fra kroppen sin side, og at den savner nærhet hehe.

Problemet er, han bor i Danmark. Jeg har ikke snakket så veldig mye med han, men når vi først snakker så virker han interessert i å bli bedre kjent da han stiller spørsmål om diverse ting som skjer i livet (altså i nærmeste fremtid, ikke sånn om 10 år) relativt ofte.

Tankene mine er helt i spinn og skjønner ikke at det går ann å bli så tullete etter ett møte og noen få meldinger frem og tilbake. Han gjorde et veldig godt inntrykk på meg, men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal gå videre da jeg synes det er vanskelig å stille spørsmål til en man ikke kjenner...

Tips? Hvordan få i gang samtalen til å bli bedre kjent? Begynner å gå tom for spørsmål, da jeg som sagt ikke kjenner han såå godt hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde droppet fyren.

Men så er jeg ingen fan av slike forhold.

Hvor de bor i forskjellige land/fylke.

Eller om du har planer om å flytte til Danmark eller han skal flytte hit, så ville jeg selvfølgelig prøvd på en eller annen måte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...