AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Vet at det er flere voksne damer her på 40+ - hvilken foundation bruker dere til daglig? Jeg leter etter en som sitter hele dagen på jobb - huden min er ujevn i fargen og blir lett blank. Jeg bruker kompaktpudderet til Clarnins, men jeg skulle ønske jeg fant en god foundation som holdt hele dagen. Noen som har tips til meg?
Gjest "gjest" Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Chanel Perfect Lumiere. Du vil elske den.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Chanel Perfect Lumiere. Du vil elske den. Takk! Og du garanterer at den sitter all day long?
Gjest "gjest" Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Takk! Og du garanterer at den sitter all day long? Hele arbeidsdagen hvertfall.
Gjest Solstråla88 Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Vet at det er flere voksne damer her på 40+ - hvilken foundation bruker dere til daglig? Jeg leter etter en som sitter hele dagen på jobb - huden min er ujevn i fargen og blir lett blank. Jeg bruker kompaktpudderet til Clarnins, men jeg skulle ønske jeg fant en god foundation som holdt hele dagen. Noen som har tips til meg? Prøv og bruk Clarins base under, Det har gjort underverker for meg i hvertfall;) Den jevner ut huden litt mer:)
Gjest "gjest" Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Primerne fra Gosh er like gode, og 200kr billigere.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Chanel Perfect Lumiere. Du vil elske den. Har kjøpt den i dag, gleder meg til å prøve den i morgen!
Gjest "gjest" Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Har kjøpt den i dag, gleder meg til å prøve den i morgen! Gleder meg til å høre om hvordan du liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå