Virina Skrevet 14. desember 2011 #1 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hei dere I dag har jeg løpt rundt i nesten alle mulig tenkelige butikker her hvor jeg bor, men uten å finne det jeg leter etter, nemlig fargede juletrelys til treet i stua. Er det noen som tilfeldigvis vet hvor man kan få kjøpt dette i disse dager? Edit: leif selvfølgelig. Endret 14. desember 2011 av Virina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #2 Del Skrevet 14. desember 2011 Chlas olson, biltema? europris? De første jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virina Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2011 Chlas olson, biltema? europris? De første jeg tenker på. Jeg har sjekket både Clas Ohlson og Biltema, men der har de på en måte bare sånne "slynger" med lys, ikke sånne til å ha på juletreet. Men europris var en god idè, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Skal sjekke der i morgen. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #4 Del Skrevet 14. desember 2011 Pytt & panne har kanskje noe også. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virina Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2011 Pytt & panne har kanskje noe også. ^^ Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Del Skrevet 14. desember 2011 Smart club kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 14. desember 2011 #7 Del Skrevet 14. desember 2011 http://teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=220412 ellers har de både hvitt lys, LED-lys og litt annet ymse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Del Skrevet 14. desember 2011 Plantasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. desember 2011 #10 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpe fargede lyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå