Gå til innhold

Til alle med blomsterinteresse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I fjor kjøpte jeg en svibel i en stor vase som var fylt med noe som lignet på gele med farge. Noen som vet hva dette er og eventuelt hvor jeg får fatt i det? Andre tips til hvordan jeg kan benytte vasen med ny svibel i år? Hadde tenkt å ta jord, jeg da, men det ser jo unektelig litt kjedelig ut etter fargeeksplosjonen i fjor......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gelen er små poser som du blander litt vann i. Vet ikke helt hvor du kan kjøpe det, jeg kjøpte mine på en hagemesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svibel kan vokse i vann, HVIS du setter løken på noe sånn at bare røttene er nedi vannet.

Røttene er veldig dekorative i vannet

kanskje du kan bruke klinkekuler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I fjor kjøpte jeg en svibel i en stor vase som var fylt med noe som lignet på gele med farge.

Hvis du tar en tur innom butikken der du kjøpte svibelen i fjor, så finner du kasnkje noe lignende i år også.

Og ja: Der er gele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Mose er også kult, og så kan du la røttene vises mot kanten av glasset. Putt oppi en kongle og en kvist, f.eks, og du har en kjempesøt naturdekorasjon.

Geleen tror jeg de har i hobbybutikken? Mester Grønn får i hvert fall sine produkter med gele ferdig laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...