AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg sliter med, som sikkert mange andre også, med veldig kraftig hårvekst på kjønnsorgan. Det er et ork å få det glattbarbert, sitter i hvert fall over en time, og da er det fortsatt en del stubber og sladder igjen. Dette er hver gang, selv om jeg barberer hver/annen hver dag. Har blitt frarådet voksing, pga. jeg har for kraftig hårvekst. Så, jenter, har dere funnet en måte å få bukt mot disse levedyktige hårene som ikke vil bort overhodet?
Gjesten Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Over en time? Har du prøvd hårfjerningskrem? Jeg bruker veet på venusberget, og det fungerer bra. Det er bare å ha det på litt lenger enn det står på tuben, så lenge det ikke svir. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har samme problemet som deg, og jeg har rett og slett gitt opp. Det går ikke av ved voksing heller, så det er nok meningen det skal være der... Og veet? Det tar jo ikke legghåra engang.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 jeg epilerer bikinilinjen. Vondt som et helvete og blør litt her og der, men verdt det siden det holder 3-5 uker Tenkte å prøve meg med en bedøvende krem først, men glemmer hele tiden å kjøpe
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Over en time? Har du prøvd hårfjerningskrem? Jeg bruker veet på venusberget, og det fungerer bra. Det er bare å ha det på litt lenger enn det står på tuben, så lenge det ikke svir. Hårfjerningskrem biter ikke på det.
Gjesten Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Og veet? Det tar jo ikke legghåra engang. Hårfjerningskrem biter ikke på det. Prøvd å ha det på leeenge?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Prøvd å ha det på leeenge? Selvfølgelig. Men selv om huden blir til åpne sår (og da er det på tide å vaske det av...) sitter håra like fordømt fast.
Gjest Consensio Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Jeg gir faen egentlig. Mannen min digger meg som jeg er. Hadde han ikke gjort det så hadde han nok ikke vært noe for meg. Hender jeg barberer bikinilinja om sommeren. Eller klipper jeg det bare ned med saks så det ikke skal bli så voldsomt 2
Bella21 Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Hva mener dere med at det ikke går av med voks? Det MÅÅ det jo gjøre...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Hva mener dere med at det ikke går av med voks? Det MÅÅ det jo gjøre... Det må de vel ikke. Håra sitter like fordømt fast enten jeg vokser eller ikke.
Bella21 Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Voks deg hos en proff da, de fikser det meste, jeg har sett mye innen kraftig hårvekst, og har aldri hørt om noen som ikke får det vekk med voks 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Voks deg hos en proff da, de fikser det meste, jeg har sett mye innen kraftig hårvekst, og har aldri hørt om noen som ikke får det vekk med voks Det er mulig profesjonelle fikser det meste, men de fikser desverre ikke meg og mitt kjønnshår. Ikke legghåra mine heller, for den del. Barbering er det eneste som duger, men det tar jo timer, og innen jeg er ferdig med ben nummer to er det begynt å vokse ut igjen stubb på det første... Håpløst. Dere med lite eller normal hårvekst aner ikke hvor heldige dere er.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Jeg gir faen egentlig. Mannen min digger meg som jeg er. Hadde han ikke gjort det så hadde han nok ikke vært noe for meg. Stakkars mann.... 2
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Voks deg hos en proff da, de fikser det meste, jeg har sett mye innen kraftig hårvekst, og har aldri hørt om noen som ikke får det vekk med voks Husker jeg så en dame på "Embarassing diseases" som hadde svært kraftig hårvekst pga PCOS. Hun hadde forsøkt Brazilian hos proffer flere ganger, uten godt resultat. Det endte til slutt med at huden ble dratt av mens hårene og hårsekkene satt like fordømt.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Det må de vel ikke. Håra sitter like fordømt fast enten jeg vokser eller ikke. Høres ut som du burde prøve laser.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Høres ut som du burde prøve laser. I doesn't work...
Gjest Consensio Skrevet 15. desember 2011 #17 Skrevet 15. desember 2011 Stakkars mann.... Ja ikke sant. For jeg tvinger han jo til å bli hos meg. Tvinget ham til å ta initiativ til sex nesten hver eneste kveld.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Voks deg hos en proff da, de fikser det meste, jeg har sett mye innen kraftig hårvekst, og har aldri hørt om noen som ikke får det vekk med voks Hvis du ikke leste skikkelig, så sto det klart og tydelig at jeg ble frarådet å ta voksing. Rett og slett fordi huden rakner når jeg gjør det.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Du burde prøve Silkn sensepil! Den finner du på elkjøp. Google den, så finner du masse nyttig info. Har den selv og jeg er kjempe fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 I doesn't work... Er du blond eller rødhåret? Har du prøvd profesjonelle klinikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå