Gå til innhold

Make it or break it (Tv2 Bliss)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet hva som skjedde med tv-serien "Make it or break it" som gikk på tv 2 Bliss mandag-fredag 16.30? Skulle se i går, og da var det byttet ut med Beverly Hills (den nye ungdomsversjonen). Så typisk at alt jeg liker blir tatt av lufta... :sjenert: Noen som vet?? :) Eller var jeg den eneste i Norge som fulgte med? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pause! Sesong kommer til USA i januar tror jeg :)

Skrevet

Åh :) Er det sesong 3 vi venter på nå da?

Skrevet

Jepp, sesong 3 begynner i USA i januar :)

Skrevet

Er så glad det ikke bare er meg som ser på den serien.. :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Det starter ikke før til våren i USA :) De har nettopp startet innspillingene!

• 3 måneder senere...
Gjest BabyBlue
Skrevet

My guilty pleasure :fnise: Paison er favoritten! Har begge sesongene liggende på harddiscen :P

Skrevet

Oi, hadde helt glemt denne av jeg.. Håper det kommer snart!! :)

Skrevet

Endelig skikkelig igang! Klarer nesten ikke vente til neste tisdag på episode 3 :popcorn:

• 1 måned senere...
Skrevet

Serien begynnte jo igjen for en stund siden på tv2bliss, men det var bare sesong 2 opp igjen.. jeg tenkte at da kommer sikkert sesong 3 rett etter den, men nå er jo sesong 2 slutt og det virker ikke som tv2bliss skal sende sesong 3.. noen som vet noe mer? Om den vil komme etterhvert eller om den ikke skal sendes?

Ville virkelig satt pris på ett svar :)

Skrevet

Serien begynnte jo igjen for en stund siden på tv2bliss, men det var bare sesong 2 opp igjen.. jeg tenkte at da kommer sikkert sesong 3 rett etter den, men nå er jo sesong 2 slutt og det virker ikke som tv2bliss skal sende sesong 3.. noen som vet noe mer? Om den vil komme etterhvert eller om den ikke skal sendes?

Ville virkelig satt pris på ett svar :)

Det finnes en sesong 3 som nettopp er ferdig i usa, etter denne kommer det ikke mer. Sesongen er forresten veldig kort, bare 8 episoder.

Skrevet

Det finnes en sesong 3 som nettopp er ferdig i usa, etter denne kommer det ikke mer. Sesongen er forresten veldig kort, bare 8 episoder.

Jeg vet at det er en sesong 3, men vet du om den vil bli sendt i Norge?

Skrevet

Skal de ikke spille inn en sesong 4?

Skrevet

Skal de ikke spille inn en sesong 4?

Nei serien er ferdig :kjefte:

Skrevet

Nei serien er ferdig :kjefte:

:tristbla:

Gjest BabyBlue
Skrevet

ER SERIEN FERDIG??? For godt? Omg, og jeg som er ferdig med sesong 3. Følte det var så brå slutt og forventet ekstra episoder, men det var det? :tristbla: Var ikke det deres kvalifisering til OL eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...