AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg starter ikke denne under snikk-snakk fordi det ikke lenger er lov med gjesteposting der, og jeg er litt for sjenert til å gi kompliment rett ut, det skal ikke ses på som smisking Tirkes: Du er så flink til å formulere deg, og du har alltid så mange gode poeng i svarene dine. Har lagt merke til deg siden du startet her, og jeg liker så godt svarene og trådene dine. Wonders: Så utrolig elegant, grasiøs og flott du fremstår! Så har du gode råd, og mange fine skjønnhets- og hårtips. Legger alltid merke til deg også. Yvonne: Kan man bli noe snillere og mer koselig enn du er?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Ah, denne tråden passer meg perfekt, fordi jeg skulle lage en tråd inne på Ros, ris og spørsmål i går, men der er det heller ikke lengre lov å poste som AB. Det er trist, men jeg skjønner at moderatorene ikke kan gjøre alle til lags. Tråden jeg skulle opprette, var en skrytetråd av moderatorene. Så jeg benytter meg av denne anledningen til å skryte litt av alle våre moderatorer. Jeg synes de gjør en god jobb. Rapporterer jeg noe, tar det aldri lang tid før de har moderert det eller i det minste vurdert det. Det er ikke alle vurderingene deres jeg er enig i, men for det meste er jeg det. Synes det ser ut som en ganske omfattende jobb å moderere dette forumet, det er veldig stort og veldig aktivt. Så jeg synes alle moderatorene her fortjener litt ros! 4
Gjest Vampen Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg vil også rose moddene, og spesielt Bond. De har vært raske og effektive når det gjelder å rydde opp tråder og fjerne drittslenging i det siste. Det gjør at forumet blir et hyggeligere sted å være. Så, takk til dere, bra jobba!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Womenwomen: Fordi du liver opp diskusjoner og ser heit ut. Godt at noen tørr å stå frem og faktisk vise at det finnes deilige damer der ute som er komfortabel med sin seksualitet. 1
Gjest Heloise Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Noz! : Du har søt nese! Gjesten! : Du har vakkert hår! Har mange flere men holder meg til det for nå
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Et kompliment til dere som klarer den sjeldne kunsten å være så gjennomført blottet for empati og forståelse for andre som man kan bli. Virkelig! Dette inkluderer de som er negative til alt, gjennomført sure og gretne, egoistiske og selvsentrerte. Dere er et friskt pust blant all dobbeltmoralen man finner her inne, hvor folk har en tendens til å mene de selv har andre regler enn andre hva frekkhet og rett til å moralisere angår. Gratulerer med å være konsekvente. Dere skuffer aldri!
HedvigR Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Maria_Marihøne er nesten alltid positiv har jeg lagt merke til, som er en veldig god egenskap. Hun virker også veldig rettferdig og empatisk. Det lyser opp en forumhverdag 1
Gjesten Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Gjesten! : Du har vakkert hår! Takk Du også forresten! Men det vet du at jeg synes, for jeg sa det til deg 14 ganger etter at du farget det
Tullamore Dew Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Hedvig, bildene av deg i ansiktstråden er skikkelige humørspredere, du er så varm og flott 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Maria_Marihøne er nesten alltid positiv har jeg lagt merke til, som er en veldig god egenskap. Hun virker også veldig rettferdig og empatisk. Det lyser opp en forumhverdag Ååh, nå ble jeg så glad Jeg kan bite fra meg jeg altså, men prøver å være mest mulig positiv ja. Takk for at du har lagt merke til det:)
Satellites Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Madeleine1 (?) som er så søt når hun lager utallige tråder om barnet sitt fordi hun vil gjøre ting rett og være best mulig mamma 3
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 Jeg vil gi et kompliment til Gustefi som har gitt så mange gode tips om gress og fotvorter og som alltid er så sunn og flink og tøyser så vennlig med alle, men som aldri dømmer noen. 2
Gjest Setareh Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 kg-jentene mine.. dere er bare så fantastiske.
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 kg-jentene mine.. dere er bare så fantastiske. Du og. Du er helt fantastisk.
HedvigR Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Hedvig, bildene av deg i ansiktstråden er skikkelige humørspredere, du er så varm og flott Tusen takk. Hmm.. må prøve å tenke over hvem jeg kan nevne her. Altså, kan jo nevne mange selvfølgelig, men det skal jo ikke være det samme som "hvem liker du".. Ikke at jeg ikke liker de jeg lister opp.. Åå, nå ble det jo bare tull Men! Belladonna har virkelig stålkontroll på alt som har med har med det norske språk å gjøre, og virker som hun kan mye ellers og. Cosette er utrolig pen!
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #17 Skrevet 14. desember 2011 Tusen takk. Hmm.. må prøve å tenke over hvem jeg kan nevne her. Altså, kan jo nevne mange selvfølgelig, men det skal jo ikke være det samme som "hvem liker du".. Ikke at jeg ikke liker de jeg lister opp.. Åå, nå ble det jo bare tull Men! Belladonna har virkelig stålkontroll på alt som har med har med det norske språk å gjøre, og virker som hun kan mye ellers og. Cosette er utrolig pen! Du er helt spesiell og skjønn!
Olive Skrevet 14. desember 2011 #18 Skrevet 14. desember 2011 Pet, jeg liker deg fordi du liver opp i litt kleine tråder som dette! 1
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #19 Skrevet 14. desember 2011 Pet, jeg liker deg fordi du liver opp i litt kleine tråder som dette! Å? Det var da en uventet vri?
Dragonfly84 Skrevet 14. desember 2011 #20 Skrevet 14. desember 2011 Pet!! Simply the best. Du burde skrive bok. Og så syns jeg Rusken virker så koselig Lance er så grei og svarer på de samme problemene folk har igjen og igjen. Han virker så snill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå