AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Mannen min har hovedomsorgen for vår datter og han har nå blitt fortalt av mødre i klassen til datteren at ingen av hennes venninner får overnatte så lenge han har barna og to av foreldre vil ikke en gang slippe barna sin inn på dagtid og prøver nå få andre foreldre til å få samme mening. Er virkelig folk så hysteriske? Jeg er mildt sakt sjokkert over hvordan enkelte voksne oppfører seg. Er ikke dette en form for mobbing egentlig? En av mødrene har faktisk til og med spurt datteren vår om faren hennes har gjort noe med henne da hun var på besøk og spurte henne om hun ikke skulle kjøre henne til meg.
Orchideae Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Dette er virkelig hysterisk! Menn kan være like gode og tilogmed bedre omsorgspersoner enn kvinner. 7
Gjest Regza Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Du får fortelle henne at kvinner også kan voldta barn, det er ikke enerett på menn det. 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Herregud. For noen idioter! Jeg er IKKE en slik mor. 4
Gjest Heloise Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Da synes jeg synd på alle barn som kun har en far. For noe hysteri. 3
Gjest Surrehodet Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Slike mennesker skulle hatt Kanskje du burde ta det opp med disse hysteriske mødrene? Og fortelle dem at det er en grunn til at han har hovedomsorgen og at du stoler 100% på ham. At det de gjør faktisk kan ødelegge forholdet mellom far og datter....IDIOTER! 13
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Mannen min har hovedomsorgen for vår datter og han har nå blitt fortalt av mødre i klassen til datteren at ingen av hennes venninner får overnatte så lenge han har barna og to av foreldre vil ikke en gang slippe barna sin inn på dagtid og prøver nå få andre foreldre til å få samme mening. Er virkelig folk så hysteriske? Jeg er mildt sakt sjokkert over hvordan enkelte voksne oppfører seg. Er ikke dette en form for mobbing egentlig? En av mødrene har faktisk til og med spurt datteren vår om faren hennes har gjort noe med henne da hun var på besøk og spurte henne om hun ikke skulle kjøre henne til meg. siden de tror mer på deg, så synes jeg du skal ringe dem og fortelle akkurat hva du mener om oppførselen dems. de kan ikke holde på sånn. 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Helt utrolig at noen kan oppføre seg sånn. Jeg har sendt datteren min på tur med mannlig leder å har ikke hatt problem med det. Vet også om menn som rett og slett ikke tør å være alene med barn pga hysteri og muligheten for beskyldninger.
Rosalie Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 For et hysteri! Stakkars menn, sier jeg bare. 3
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Dette bør dere absolutt ikke akseptere! Skal ikke fedre få lov å ha omsorgen for barna sine uten å bli mistenkt for å misbruke barna. Det må jo være noe alvorlig galt med den/de personene som går til sånne ytterligheter! Det er det verste jeg har hørt på lenge! Forlang et møte med skolen og de foreldrene det gjelder! De kan jo ødelegge livet til både far og datter her! 6
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Har du spurt de hvorfor de reagerer slik? Har de en god grunn til det? Er det noe de har missforstått? Eller er det kun redsel uten egentlig grunn? 1
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Som mann synes jeg det er fint TS tar opp dette tema. Menn som er sammen med barn kan bli misktenkelig gjort som pedofile og overgripere. Flere menn har også blitt beskyldt av sine x-er i forbindelse med skillsmisser. Jeg mener da media, enkelte andre personer og media får ta sin del av hysteriet når voksne mødre ikke klarer se dette selv. Men er synd å si det at det må være temmlig tomt det oppe når de ikke klarer skille fantasi og fakta. Slik det er blitt nå kan ikke menn bade sammen med mindre barn, det er mange som ikke tørr dette, heller ikke klemme siden barn når de hentes i barnehage. Samfunnet har tippet feil veg på dette området. (Det har osgå blitt et voldtekthysteri mot menn). Slik det er nå blir dette nærmest brukt i kampen om barn ved skillsmisser og andre konflikter. Når det er som TS her tar opp som mor og X, er det noe steingalt. 1
Solbærpiken Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 Hæ? Har han gjort noe, eller vært i en situasjon som gjør at de tror han ikke er til å stole på? Det kan da ikke være fordi han er mann? Menn er jo bare menn :-p
Gjest Normalfordeling Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 Jeg synes det her tipper over og kaller det som andre her hysteri. Det blir å male fanden på veggen og mistenke alle menn for potensielle overgripere. Jeg skjønner at noen menn føler ekstra på det pga holdninger rundt i media og generelt. Jeg synes det er så synd når menn ikke våger å være den forelderen de ønsker i redsel for hva noen skulle tro. Her ønsker vi mødre ansvarlige fedre som stiller opp for barna sine og er til stede og så kan vi risikere at de ikke tørr pga holdninger i samfunnet. Jeg har heldigvis ikke hørt at far til mine døtre har følt på dette. Har heller ikke opplevd det i min bekjentsskapskrets. Dette er faktisk en veldig viktig debatt og her må menn komme på banen og fortelle oss om tanker og holdninger som de møter. Kun ved at menn er åpne om problematikken gjør at samfunnets holdninger og redsel kan diskuteres på en god måte.
Gjest NozMonster Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 galskap! stakar datteren deres! - det er jo trossalt henne det går ut over. hun kan jo virkelig lett falle utenfor det sosiale nettverket blant klassekamerater! hadde jeg vært deg eller faren, så hadde jeg pratet med læreren i klassen om dette, og fått h*n til å ta det opp på foreldremøte!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Kjære vene.. Nå ble jeg satt ut.. Min datters bestevenninne bor med sin far og søster (mor er død) Jeg har da vel aldri i verden drømt om å tenke slike tanker om min datter er der? Dessuten ser det ikke ut til at noen andre har tenkt disse tankene heller, da det alltid er fullt av unger der både på besøk og på overnatting hos begge døtrene. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noen jeg heller hadde satt igjen min datter hos da han er en far som virkelig bryr seg om alle ungene. Nei nå må vi damer virkelig ta oss selv (og hverandre) i nakken og bli litt reallistisk her. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #17 Skrevet 14. desember 2011 Forlang et møte med skolen og de foreldrene det gjelder! De kan jo ødelegge livet til både far og datter her! Jeg mener også at du/dere bør gjøre dette. Å få inn skolen som tredjepart er lurt!
Littlebird Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Det er helt utrolig hva slags syn mange damer har på menn. Jeg blir helt trist av sånt.. Disse damene burde jammen få beskjed om hva slags holdninger de lærer barna, og ikke minst, hvordan dette føles for barnet som ikke får lov å ha besøk fordi hun bor hos far.
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes det lukter av vikarierende argumenter her, jeg. Det høres helt usannsynlig ut at de nekter "bare fordi han er mann".
Avalon Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Idiotisk! Skal de nekte å la barna gå på skolen også fordi klasseforstanderen er en mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå