AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 For en stund siden traff jeg en superkjekk mann ute på byen. Vi var begge nok så edru, og bestemte oss for å ta praten videre. Endte opp på samme nach, og ja, det ene førte til det andre... Nå har det seg sånn at jeg liker denne mannen veldig godt. Kjenner han jo ikke, men ønsker å bli bedre kjent. Vi er venner på facebook, og har snakket litt, men det er som regel jeg som tar initiativet. Jeg er jo såpass oppegående at jeg skjønner han ville snakka mer med meg om han var interessert. Jeg tror kanskje han blant annet er litt skeptisk siden jeg bare er 19, og han er 24. Kanskje han tenker jeg er umoden og så videre... Har dere noen gode ideer om hvordan jeg kanskje kan vise denne mannen at jeg faktisk ikke er umoden? Hvordan kan jeg få denne kjekkasen på kroken?
Gjest Katten. Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Om du tror det handler om å vise at du ikke er umoden, så er du faktisk litt for umoden i mitt hode. Prat med ham, få ham interessert i deg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Du vil ha ONS, men prøver å få en mann på kroken for å vise at du ikke er umoden? Hææ? Eller mener du at du tror han bare var interessert i et ONS? Uansett så er det bare å begynne et sted, be han med på en date. Får du nei så får du svaret ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Om du tror det handler om å vise at du ikke er umoden, så er du faktisk litt for umoden i mitt hode. Prat med ham, få ham interessert i deg. Jeg skreiv blant annet pga alderen. Nå kjenner han meg ikke, men med tanke på at jeg er så mye yngre enn han har jeg en mistanke om at han kanskje tenker det. Husker han kalte seg selv "gammel"... Såklart veit jeg jo at det kan være flere grunner inni bildet! Du vil ha ONS, men prøver å få en mann på kroken for å vise at du ikke er umoden? Hææ? Eller mener du at du tror han bare var interessert i et ONS? Uansett så er det bare å begynne et sted, be han med på en date. Får du nei så får du svaret ditt. Jeg mener at jeg tror han bare var interessert i en ONS. Jeg gjør vanligvis ikke dette, men likte virkelig godt denne mannen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå