Gå til innhold

Hvorfor må gutter/menn være så utolige feige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, som jeg sier i emneteksten. hvorfor? hvorfor later de som de er interisserte og er kjempe hyggelig på meldinger , men du hører aldri noe fra de selv. hvorfor må de svare så hyggelig og så skjønner man at de ikke er interisserte. hvorfor kan de ikke bare si jeg er ikke interissert. enn og holde deg på vent med og skriv sånne hyggelige meldinger. fatter det ikke. og dum som jeg er selv så går jeg på den. selvom jeg vet at de ikke er interissert. skjønner ikke hvorfor jeg vil meg så vondt selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg er helt enig i at man tar hintet, men man forventer mer av voksene mennesker. Man forventer at de klarer å fortelle hvordan landet ligger an, om man har møtt de en stund. jeg har selv vært i denne situasjonen, dvs jeg er i den nå. En fyr jeg datet en stund, har bare sluttet å ringe. Jeg syntes det er helt på trynet, spesielt med tanke på at vi har hatt intens dating de siste to mnd. Det er en fair sak å ikke være keen, men si nå i fra da!! :kjefte: Jeg skjønner hvordan du har det!

Skrevet

Huff, det må være lett å være kvinne altså. Slippe å ta initiativ hele tiden

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hva trådstarter har gjort, men jeg har tatt mye initiativ. Så det har jeg ikke dårlig samvittighet for!

Skrevet

Menn er konfliktsky.

Skrevet

Huff, det må være lett å være kvinne altså. Slippe å ta initiativ hele tiden

her er saken at jeg tar intitaiv hele tiden. men får kjempe god respons, men man skjønner at han ikke er interrissert når han aldri tar kontakt selv. det er derfor det er så utrolig irriterende at de er så feige og sier jeg er ikke interissert. men bare holder deg på vent. ts

Skrevet

Ja, det kan jeg være enig i. Men det er slett ikke alle kvinner som er dramaqueens. Jeg er en rolig person, som forholder med til fakta og realiteter. Bare si noe som at dette fungerer ikke, så tar jeg den. Bedre enn taushet. Vi er aktive innen samme type idrett, på samme arena...

Skrevet

her er saken at jeg tar intitaiv hele tiden. men får kjempe god respons, men man skjønner at han ikke er interrissert når han aldri tar kontakt selv. det er derfor det er så utrolig irriterende at de er så feige og sier jeg er ikke interissert. men bare holder deg på vent. ts

Kan du ikke spørre ham? Så får du det ut av verden hvis han ikke er interessert?

Skrevet

ja, som jeg sier i emneteksten. hvorfor? hvorfor later de som de er interisserte og er kjempe hyggelig på meldinger , men du hører aldri noe fra de selv. hvorfor må de svare så hyggelig og så skjønner man at de ikke er interisserte. hvorfor kan de ikke bare si jeg er ikke interissert. enn og holde deg på vent med og skriv sånne hyggelige meldinger. fatter det ikke. og dum som jeg er selv så går jeg på den. selvom jeg vet at de ikke er interissert. skjønner ikke hvorfor jeg vil meg så vondt selv..

Nå vet jeg ikke hvilken ordlyd disse meldingene har hatt, men kan det ikke hende du legger litt mer i det enn det han har ment? Jeg har vært borti et par kvinner som har feiltolket vanlig høflighet som det å være interessert. Ellers finnes det nok like mange menn som kvinner som er elendige på å gi klare tegn på at de ikke er interesserte.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken ordlyd disse meldingene har hatt, men kan det ikke hende du legger litt mer i det enn det han har ment? Jeg har vært borti et par kvinner som har feiltolket vanlig høflighet som det å være interessert. Ellers finnes det nok like mange menn som kvinner som er elendige på å gi klare tegn på at de ikke er interesserte.

det kan godt hende. men jeg hadde ihvertfall ikke skrevet håper på og se deg og sånne ting til en jeg ikke er interissert i. det skal sies at jeg ikke er dramaquen. oppfører meg helt normalt og har sendt litt meldinger,men har sluttet pga av at jeg har skjønt at han ikke er interissert. men vi pleier som regel og møtes på byen og turen havner som regel hjem til en av oss. derfor jeg skrev skjønner ikke at jeg vil meg så selv vondt. skjøner ikke at jeg gidder og bli med han hjem når jeg vet at han ikke er interissert. gjør vel sikkert det pga av at han ikke har gitt klar signal for at han ikke er interissert. og lever fortsatt i trua.

Skrevet

det kan godt hende. men jeg hadde ihvertfall ikke skrevet håper på og se deg og sånne ting til en jeg ikke er interissert i. det skal sies at jeg ikke er dramaquen. oppfører meg helt normalt og har sendt litt meldinger,men har sluttet pga av at jeg har skjønt at han ikke er interissert. men vi pleier som regel og møtes på byen og turen havner som regel hjem til en av oss. derfor jeg skrev skjønner ikke at jeg vil meg så selv vondt. skjøner ikke at jeg gidder og bli med han hjem når jeg vet at han ikke er interissert. gjør vel sikkert det pga av at han ikke har gitt klar signal for at han ikke er interissert. og lever fortsatt i trua.

Hvis det dere har møttes kun på byen, hadde jeg vært forsiktig med å legge noe mer i det. Den bygreia har jeg også prøvd før, og blitt skikkelig skuffet. Spør ham rett ut, si hva du føler :)

Skrevet

Var involvert med ei kar, han oppførte seg som om vi var sammen til tider, PLUTSELIG sluttet han å svare eller sende meldinger, jeg prøver å snakke med han men han gidder rett og slett ikke å svare.. jeg forstår ikke.. er helt fortvila, for jeg er håpløst forelska i han.. er vel 4 mnd og 10 dager siden han snakket til meg..

og da var han kald og kort..

Skrevet

det har jeg alltid lurt på også!!

kvifor skal menn alltid vere så vansklige.... :klo:

Skrevet

Fordi dere faller for feil menn, og fordi vi menn aldri rører temaet "følelser" oss i mellom og derfor ofte er ganske dårlige på å forstå alle mulige uskrevne regler som dere kvinner har nedskrevet dere i mellom.

Det er synd det er sånn, egentlig. Jeg har ikke begynt å fokusere på mitt følelsesliv før i de siste årene, og må innrømme at jeg ikke virkelig ikke visste hva jeg gikk glipp av. Men selv om jeg lærer fort, fascineres av mennesker, og synes det er gøy å prøve å forså dem og deres tanker, så har jeg mye igjen å lære i dette gamet. Av og til har jeg derfor falt høyt og hardt selv om intensjonene bare var gode.

Paradokset er at de som ofte kan dette spillet best, er de samme som kanskje er de dårligste kjæresteemnene. Alikevel er det jo disse dere dater, og som leder dere ut i fortvilelsen...

• Liker 1
Skrevet

Fordi et parforhold koster mye.

Og da bør man være rimelig sikker på at det virkelig er verdt det.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Fordi det letteste er å gå hjem og fortsette livet som vanlig. Man tenker at det er flere fisk i havet, og skaper en unnskyldning for seg selv, så man kan velge det letteste: Abandon ship!

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg tar ofte initiativ. Selv har jeg kommet over den humpen "kanskje jeg burde vente med å svare til i morgen, eller par timer".

Generelt sett burde man ikke ta alle under en kam. Men noen kan få mental sperre når det kommer til å ta initiativ til en man liker, hovedgrunnen er at man er redd for å bli avvist, eller man har for dårlig selvtillit.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Because you touch yourself at night

Skrevet

Hvorfor må han fortelle hvor landet ligger? Om du/dere maser, og han ikke svarer eller tar lite kontakt, hvorfor må han fortelle dere hvor landet ligger?

Og hvorfor i allverden blir høflighet ansett som interesse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...