Gå til innhold

Å gi kopp med bilde i julegave..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden hvor folk gir bilder av barna sine i julegaver..

Ble litt usikker nå :P

Jeg har bestilt kopper med bilder på til hele familien (tanter, onkel, besteforeldre, oldeforeldre) med bilde av hver enkelt og barnet sammen. Det er tekst på alle koppene hvor det står "Tante "Kari" sin kopp", "Oldemor sin kopp" osv.

Koppene er fra barnet alene (han er 1,5 år) og de får gave fra oss i tillegg..

Er dette helt på trynet og driter jeg oss bare ut på julaften ved å tro at noen vil ha dette? :P Jeg tenkte det var en litt søt gave fra barnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gav slike kopper til flere i fjor, og får lykkelige hjertesukk med et smil om munnen, mens de sier at det er favorittkoppen dems :-)

Så det var suksess for oss hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt en søt gave fra barnet, og veldig hyggelig tenkt. Er jop også hyggelig med noe såpass personlig

Kan bare svare for meg selv. Vi har mer enn nok av kopper og krus allerede, og ha hverken bruk for eller ønske om enda flere krus. Har også begrenset med plass.

Veldig koselig tenkt, men kruset hadde nok ikke blitt mye brukt her i huset, men mindre det var veldig godt å holde i og drikke av.

Jeg tror besteforeldre/oldeforeldre vil sette større pris på det enn tanter/onkler, og smaken er også forskjellig. Noen vil sikkert blir kjempeglad for det og bruke det mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla

Besteforeldre og oldeforeldre kan alltid få denne type gaver. Jeg har selv to barn og er tante til mange og hadde trukket litt på smilebåndet dersom jeg fikk en slik kopp fra en nevø/niese, men jeg hadde tenkt at det var søtt og brukt koppen på jobb eller noe. Hvis jeg hadde blitt tante før jeg ble mamma hadde jeg satt enda større pris på koppen.

Gaven er typisk for førstegangsforeldre, men slapp av; dere har ikke dummet dere ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt satt pris på et slikt krus, den gang tantungene mine var mindre. Sikkert nå og når de i alderen 15 - 30 he he

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt en søt gave fra barnet, og veldig hyggelig tenkt. Er jop også hyggelig med noe såpass personlig

Kan bare svare for meg selv. Vi har mer enn nok av kopper og krus allerede, og ha hverken bruk for eller ønske om enda flere krus. Har også begrenset med plass.

Veldig koselig tenkt, men kruset hadde nok ikke blitt mye brukt her i huset, men mindre det var veldig godt å holde i og drikke av.

Jeg tror besteforeldre/oldeforeldre vil sette større pris på det enn tanter/onkler, og smaken er også forskjellig. Noen vil sikkert blir kjempeglad for det og bruke det mye.

Tantene og onkelen er 9, 9, 14, 18 og 18 år. 18-åringene har nettopp flyttet ut, så de kan vel ha bruk for en kopp håper jeg... :) Barna krysser jeg fingrene for at de synes det er gøy med kopp som har bilde av dem selv på.. Heldigvis er hele gjengen VELDIG stolte tanter og onkel :)

Min far er engelsk og han og stemor drikker myyye te, så jeg håper de får bruk for den.. Min mor og de holder på å bygge nytt hus, så jeg krysser fingrene for at de har startet litt på "nytt" med tanke på kopper og krus :P Plass har de ihvertfall. Oldeforeldrene setter vel muligens koppene på pynt.. :P

HÅPER de liker det ihvertfall. Prøver hvert år å finne på noe personlig, men jeg begynner å gå tom etter å allerede ha laget album osv!! :P

Faddere får bilder som er fingermalt av barnet, og gave fra meg i tillegg...

Merker at jula er stressende i år!! :P VANSKELIG med gaver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden hvor folk gir bilder av barna sine i julegaver..

Ble litt usikker nå :P

Jeg har bestilt kopper med bilder på til hele familien (tanter, onkel, besteforeldre, oldeforeldre) med bilde av hver enkelt og barnet sammen. Det er tekst på alle koppene hvor det står "Tante "Kari" sin kopp", "Oldemor sin kopp" osv.

Koppene er fra barnet alene (han er 1,5 år) og de får gave fra oss i tillegg..

Er dette helt på trynet og driter jeg oss bare ut på julaften ved å tro at noen vil ha dette? :P Jeg tenkte det var en litt søt gave fra barnet.....

Jeg syns det er et haaaav av forskjell på om jeg hadde fått en kopp med et koselig bilde av tantebarnet mitt og meg sammen, og med påskriften "Tante Kosemoses kopp", kontra om jeg hadde fått et veggbilde i A4 eller A5 format av samme tantebarnet.

En koselig og personlig kopp er noe man alltids kan ha bruk for og noe som er litt stas. Et bilde må man henge på veggen sin... Det er stor forskjell i mine øyne.

Skulle gjerne fått en slik kopp fra tantebarn jeg! :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også enig, koselig gave, og noe helt annet enn et innrammet bilde til å ha på veggen.

Vi ga til besteforeldrene da vi fikk barn, de vil ikke bruke koppene (da blir de jo utslitte!) men har dem stående på kjøkkenbenken til pynt. Hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantene og onkelen er 9, 9, 14, 18 og 18 år. 18-åringene har nettopp flyttet ut, så de kan vel ha bruk for en kopp håper jeg... :) Barna krysser jeg fingrene for at de synes det er gøy med kopp som har bilde av dem selv på.. Heldigvis er hele gjengen VELDIG stolte tanter og onkel :)

Min far er engelsk og han og stemor drikker myyye te, så jeg håper de får bruk for den.. Min mor og de holder på å bygge nytt hus, så jeg krysser fingrene for at de har startet litt på "nytt" med tanke på kopper og krus :P Plass har de ihvertfall. Oldeforeldrene setter vel muligens koppene på pynt.. :P

HÅPER de liker det ihvertfall. Prøver hvert år å finne på noe personlig, men jeg begynner å gå tom etter å allerede ha laget album osv!! :P

Faddere får bilder som er fingermalt av barnet, og gave fra meg i tillegg...

Merker at jula er stressende i år!! :P VANSKELIG med gaver..

Jeg er sikker på at tantene og onklene setter kjempestor pris på gaven. Nå som du forteller mer virker den godt gjennomtenkt med tanke på hvem mottakerne er. Det blir nok stor suksess :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det høres ut som en fin gave. Den er personlig og kan jo faktisk brukes til noe. Personlig blir jeg mye mer glad for nyttige gaver enn ting som bare samler støv på en hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått en sånn kopp med tantebarnet mitt på så hadde det vært greit, men ikke noe mer. Jeg har nemlig flere enn ett tantebarn. Blir litt i overkant for min del. Blir sånn som at jeg skulle få et krus med bilde av meg og ett barn, mens det andre barnet mitt ble utelatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må helt ærlig si at jeg synes alle slike fotoartikler er ultraharry. Har fått det et par ganger og det blir liggende på kottet til jeg føler jeg kan kaste det. Det er jo ikke noe man kan resirkulere videre heller liksom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...